Vond hem vermakelijk. Vooral het eerste gedeelte.quote:
Nee, dat zou insinueren dat ik een soa heb en voor zover ik weet is dat zeer zeker niet het gevalquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik sta zeker niet verbaasd... zo roll jijmaar toch... soms verwacht je het niet he
Met on fire bedoel je niet je genitalien toch?
zoals dat beest ding later achter zo'n raam een beetje befbewegingen zit te maken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond hem vermakelijk. Vooral het eerste gedeelte.
Ik zou graag een collage ontvangen van hetgeen jij beschrijft hierbovenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dat zou insinueren dat ik een soa heb en voor zover ik weet is dat zeer zeker niet het geval
Alles functioneert naar behoren, geen klachten en regelmatig een check-up
En dat is mooi.. Ik moet natuurlijk niet TE voorspelbaar worden, voor zover dat mogelijk is
je begint misschien bij te lerenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen noemen mij/mijn acties altijd juist onverstandig.
Dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
zoals dat beest ding later achter zo'n raam een beetje befbewegingen zit te maken.
Infinite monkey theoremquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen noemen mij/mijn acties altijd juist onverstandig.
Nee.. Ik handel altijd vanuit gevoelquote:
Bitchquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:22 schreef Chloroform het volgende:
ROSANA
FREAKY LIL MAMA
SHE BE TRYIN' FUCK ALL DAY
ah ok. hij was een week ofzo terug op tv.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meerheb hem gezien vlak nadat hij uit kwam.
IK LIJDEN JIJ OOK LIJDEN PUNK ASS BITCHquote:
Hoe zie jij dit voor je?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou graag een collage ontvangen van hetgeen jij beschrijft hierboven
Lekker voor jequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:22 schreef Chloroform het volgende:
ROSANA
FREAKY LIL MAMA
SHE BE TRYIN' FUCK ALL DAY
Ik word juist weer vrolijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
IK LIJDEN JIJ OOK LIJDEN PUNK ASS BITCH
Oh zoquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah ok. hij was een week ofzo terug op tv.
wie is de 3de?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Ik handel altijd vanuit gevoelHoewel ik na 6 x wel begin te leren, wie ik liever negeer. Staan er nu al 3 op
Jij mag nietquote:
Als glimmende tuttifruttiquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe zie jij dit voor je?
[..]
Lekker voor je
Ik zal trachten hier werk van te makenquote:
Klopt, maar moet echt iedereen dat hier weten? :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |