Dank u senseiquote:
Dat zei ik idd. Maar als je dat al srs neemt.. Omg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die werd gevolgd op FOK! waardoor je bepaalde dingen niet mocht zeggen?
Iellllll :Squote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jou eens forceren.. Met een Tarzandildo
Zou jij die taak op je willen nemen?quote:
Dus je zei het voor de aandacht? Zegt wel veel over je zeg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat zei ik idd. Maar als je dat al srs neemt.. Omg.
Beetje klaar met dat recalcitrante gedrag van jouquote:
Nee CB.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus je zei het voor de aandacht? Zegt wel veel over je zeg.
Zou mijn mond maar eens dicht houden als ik jou was...anders lamineer ik jouw baarmoederquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje klaar met dat recalcitrante gedrag van jouJe hebt een flinke rectale optater nodig
Waarom zei je het dan?quote:
Moet je in m'n gezicht komen zeggen mattie, ik hoek jequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou mijn mond maar eens dicht houden als ik jou was...anders lamineer ik jouw baarmoeder
Ohhh ik heb hier zo een perfect vocarootje voor hequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je in m'n gezicht komen zeggen mattie, ik hoek je
Dooie musjes nootmans.. Die hebben er genoeg voor m'n deur gelegen, maakt geen indruk meerquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhh ik heb hier zo een perfect vocarootje voor hemaar die link heb ik thuis alleen!! heb jij een mazzel!!
Zwaktebod, 30 jarige met het mentale niveau van een 16jarige.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wens met jou geen gesprek te voeren. Dit is voldoende.
Dooie muts?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dooie musjes nootmans.. Die hebben er genoeg voor m'n deur gelegen, maakt geen indruk meer
Comateuze mutsen die ik even wakker maakquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dooie muts?
MAar wacht maar die heb jij nog te goed miss bakvis!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
verstandigquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wens met jou geen gesprek te voeren. Dit is voldoende.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Comateuze mutsen die ik even wakker maak
Maar is goed hoor, Shakin' in me little spacebootsGij ben nog erger dan ne bouwvakkert met een vlammende prostaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Comateuze mutsen die ik even wakker maak
Maar is goed hoor, Shakin' in me little spacebootsslechte film was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm on fire, jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gij ben nog erger dan ne bouwvakkert met een vlammende prostaat
Heb hem nog niet gezien.. Ook niet aan beginnen dus?quote:
Oh ik sta zeker niet verbaasd... zo roll jijquote:
Vond hem vermakelijk. Vooral het eerste gedeelte.quote:
Nee, dat zou insinueren dat ik een soa heb en voor zover ik weet is dat zeer zeker niet het gevalquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ik sta zeker niet verbaasd... zo roll jijmaar toch... soms verwacht je het niet he
Met on fire bedoel je niet je genitalien toch?
zoals dat beest ding later achter zo'n raam een beetje befbewegingen zit te maken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond hem vermakelijk. Vooral het eerste gedeelte.
Ik zou graag een collage ontvangen van hetgeen jij beschrijft hierbovenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dat zou insinueren dat ik een soa heb en voor zover ik weet is dat zeer zeker niet het geval
Alles functioneert naar behoren, geen klachten en regelmatig een check-up
En dat is mooi.. Ik moet natuurlijk niet TE voorspelbaar worden, voor zover dat mogelijk is
je begint misschien bij te lerenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen noemen mij/mijn acties altijd juist onverstandig.
Dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
zoals dat beest ding later achter zo'n raam een beetje befbewegingen zit te maken.
Infinite monkey theoremquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen noemen mij/mijn acties altijd juist onverstandig.
Nee.. Ik handel altijd vanuit gevoelquote:
Bitchquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:22 schreef Chloroform het volgende:
ROSANA
FREAKY LIL MAMA
SHE BE TRYIN' FUCK ALL DAY
ah ok. hij was een week ofzo terug op tv.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meerheb hem gezien vlak nadat hij uit kwam.
IK LIJDEN JIJ OOK LIJDEN PUNK ASS BITCHquote:
Hoe zie jij dit voor je?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou graag een collage ontvangen van hetgeen jij beschrijft hierboven
Lekker voor jequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:22 schreef Chloroform het volgende:
ROSANA
FREAKY LIL MAMA
SHE BE TRYIN' FUCK ALL DAY
Ik word juist weer vrolijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
IK LIJDEN JIJ OOK LIJDEN PUNK ASS BITCH
Oh zoquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah ok. hij was een week ofzo terug op tv.
wie is de 3de?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Ik handel altijd vanuit gevoelHoewel ik na 6 x wel begin te leren, wie ik liever negeer. Staan er nu al 3 op
Jij mag nietquote:
Als glimmende tuttifruttiquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe zie jij dit voor je?
[..]
Lekker voor je
Ik zal trachten hier werk van te makenquote:
Klopt, maar moet echt iedereen dat hier weten? :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |