Dat je antwoord onzin is. Kan best dat soms de filters extremer zijn dan make up, vaak genoeg is dat precies andersom. Gewoon exact hetzelfde idee (enige verschil is foto's vs. irl).quote:
Ik ben in het echt veel knapper dan op foto's. Misschien moet ik dan wel filters gaan gebruiken om aan mijn internet matties te laten zien hoe lekker ik echt ben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou.. Ik herken sommigen niet.. Filter, retoucheren etc..
Maar waarom geld in zetten? er staat dat ik klappen krijg... het is geen gevecht ofsoquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hij weinig vertrouwen in je heeft als hij maar 3 euro inzet
Misschien moet je eens beginnen met een foto posten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ben in het echt veel knapper dan op foto's. Misschien moet ik dan wel filters gaan gebruiken om aan mijn internet matties te laten zien hoe lekker ik echt ben.
Maakt het toch spannender ook al is het maar een klein beetje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar waarom geld in zetten? er staat dat ik klappen krijg... het is geen gevecht ofso
Ken idd meiden, die er HEEL anders uit zien zonder make upquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat je antwoord onzin is. Kan best dat soms de filters extremer zijn dan make up, vaak genoeg is dat precies andersom. Gewoon exact hetzelfde idee.
Ik heb overigens niks tegen make up en wel tegen filters.
Er staat een foto in mijn fotoboekquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien moet je eens beginnen met een foto posten.
Nou, als het een gevecht was had ik meer geld op mij ingezet. Ben mijn lessen pencak silat nooit vergeten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maakt het toch spannender ook al is het maar een klein beetje.
maar toch verbetering aanbrengen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ken idd meiden, die er HEEL anders uit zien zonder make upDenk aan geen wenkbrauwen.
Mijn referentiekader was mijn miniscuul gebruik van make up..
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:56 schreef Chloroform het volgende:
Vind ook juist dat vrouwen die geen make-up gebruiken soms best wel een likje mascara kunnen gebruiken.
de hemaquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:56 schreef hezdunnah het volgende:
EE mooiboys, weten jullie waar ik een bruine leren portomonnee kan vinden? Niet van ¤100+ aub.
V&D, Hema, Action.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:56 schreef hezdunnah het volgende:
EE mooiboys, weten jullie waar ik een bruine leren portomonnee kan vinden? Niet van ¤100+ aub.
Ik heb lange wimpers, maar de uiteinden zijn erg licht, dus ja, mascara maakt ze zwarter en kun je opvatten als verbetering. Doch is dat een ander soort verbetering als zaken als retoucheren, filters, etc etc.quote:
Pics van je ogen en wimpersquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb lange wimpers, maar de uiteinden zijn erg licht, dus ja, mascara maakt ze zwarter en kun je opvatten als verbetering. Doch is dat een ander soort verbetering als zaken als retoucheren, filters, etc etc.
Dus nee. Ik ga niet mee met wat je wil zeggen
Doe normaal.quote:
Ik had een hele relaxte meegenomen uit maleisië. Was maar 5 euro.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:56 schreef hezdunnah het volgende:
Doe zelf normaal of ik lik jouw mascara van je gezicht.quote:
Ik vind vrouwen die zich een beetje opmaken voor bepaalde gelegenheden er mooier op worden. Ik kan niet tegen vrouwtjes die zich zelf opmaken als ze de hele dag in thuis zitten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:56 schreef Chloroform het volgende:
Vind ook juist dat vrouwen die geen make-up gebruiken soms best wel een likje mascara kunnen gebruiken.
Bijenkorf?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:58 schreef hezdunnah het volgende:
Oja Hema, V&D kon ik niks vinden eerst, Action zit hier niet in de buurt. Ty
Nee. Wil pics van je ogen en wimpers.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Still talking bs. Je hebt toch al pica gezien.
Oh ik wilde niet echt iets insinueren. Maar ik ben het met je eens, daar is makeup prima geschikt voor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb lange wimpers, maar de uiteinden zijn erg licht, dus ja, mascara maakt ze zwarter en kun je opvatten als verbetering. Doch is dat een ander soort verbetering als zaken als retoucheren, filters, etc etc.
Dus nee. Ik ga niet mee met wat je wil zeggen
Ruilen?quote:
Come at me.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe zelf normaal of ik lik jouw mascara van je gezicht.
Lekker plamuren omdat je de hele avond tv gaat kijken ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen die zich een beetje opmaken voor bepaalde gelegenheden er mooier op worden. Ik kan niet tegen vrouwtjes die zich zelf opmaken als ze de hele dag in thuis zitten.
Xenos?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:58 schreef hezdunnah het volgende:
Oja Hema, V&D kon ik niks vinden eerst, Action zit hier niet in de buurt. Ty
de marktquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja ik kouloduur daar, minstens 50 pleuro
Waar woon je?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:01 schreef hezdunnah het volgende:
Wat een gayshit Hema heeft ze niet online staan
Je bent het met mij eens?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh ik wilde niet echt iets insinueren. Maar ik ben het met je eens, daar is makeup prima geschikt voor.
http://www.innuendo-leder(...)erenportemonnee.htmlquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja ik kouloduur daar, minstens 50 pleuro
WTFquote:
Lig je lekker op de bank met je vriendinnetje, blijf je weer plakken aan haar hoofd. Blegh.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker plamuren omdat je de hele avond tv gaat kijken ja.
Trquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Frank_Drebin op 22-05-2013 15:08:25 ]
Woerdahquote:
cenkjewel chlootje!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://www.innuendo-leder(...)erenportemonnee.html
hee een kutquote:
Plakken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Lig je lekker op de bank met je vriendinnetje, blijf je weer plakken aan haar hoofd. Blegh.
quote:
Ok hoor nazisquote:
Oh, en anders moet je een willekeurige tassenwinkel inlopen, daar hebben ze ook altijd portemonnees.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |