Bijenkorf?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:58 schreef hezdunnah het volgende:
Oja Hema, V&D kon ik niks vinden eerst, Action zit hier niet in de buurt. Ty
Nee. Wil pics van je ogen en wimpers.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Still talking bs. Je hebt toch al pica gezien.
Oh ik wilde niet echt iets insinueren. Maar ik ben het met je eens, daar is makeup prima geschikt voor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb lange wimpers, maar de uiteinden zijn erg licht, dus ja, mascara maakt ze zwarter en kun je opvatten als verbetering. Doch is dat een ander soort verbetering als zaken als retoucheren, filters, etc etc.
Dus nee. Ik ga niet mee met wat je wil zeggen
Ruilen?quote:
Come at me.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe zelf normaal of ik lik jouw mascara van je gezicht.
Lekker plamuren omdat je de hele avond tv gaat kijken ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen die zich een beetje opmaken voor bepaalde gelegenheden er mooier op worden. Ik kan niet tegen vrouwtjes die zich zelf opmaken als ze de hele dag in thuis zitten.
Xenos?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:58 schreef hezdunnah het volgende:
Oja Hema, V&D kon ik niks vinden eerst, Action zit hier niet in de buurt. Ty
de marktquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja ik kouloduur daar, minstens 50 pleuro
Waar woon je?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:01 schreef hezdunnah het volgende:
Wat een gayshit Hema heeft ze niet online staan
Je bent het met mij eens?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh ik wilde niet echt iets insinueren. Maar ik ben het met je eens, daar is makeup prima geschikt voor.
http://www.innuendo-leder(...)erenportemonnee.htmlquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja ik kouloduur daar, minstens 50 pleuro
WTFquote:
Lig je lekker op de bank met je vriendinnetje, blijf je weer plakken aan haar hoofd. Blegh.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker plamuren omdat je de hele avond tv gaat kijken ja.
Trquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Frank_Drebin op 22-05-2013 15:08:25 ]
Woerdahquote:
cenkjewel chlootje!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://www.innuendo-leder(...)erenportemonnee.html
hee een kutquote:
Plakken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Lig je lekker op de bank met je vriendinnetje, blijf je weer plakken aan haar hoofd. Blegh.
quote:
Ok hoor nazisquote:
Oh, en anders moet je een willekeurige tassenwinkel inlopen, daar hebben ze ook altijd portemonnees.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |