Immer, ook al val ik niet op vrouwenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Do you think about me when you're all alone?
Het is ook een zeer kinderlijk liedje. K3 had het ook kunnen zingen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef minthy het volgende:
Oehoe oehoe![]()
M'n nichtje is hier gek op, ze swingt de pan uit als ze het hoort
En wat vind ze van duif meneer danquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef minthy het volgende:
Oehoe oehoe![]()
Haha.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef minthy het volgende:
Oehoe oehoe![]()
Daar houdt ze ook van, het zit er al jong inquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is ook een zeer kinderlijk liedje. K3 had het ook kunnen zingen.
komt door gordonquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:45 schreef Lamabal het volgende:
Hoe passen wij opeens zo goed bij elkaar. ZO MOEILIJK IS HET TOCH NIET?
fuck, vergeten in de TTquote:
Jup. Een paar dagen geleden op de bodem gezeten, daarna gaat het altijd weer beter.quote:
Enjoy. En anders ga je maar weer naar de biebquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Jup. Een paar dagen geleden op de bodem gezeten, daarna gaat het altijd weer beter.
Voor zolang het duurt, geen idee, maar ik geniet er even van
Thanks! Lukt aardig de laatste dagenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:41 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Enjoy. En anders ga je maar weer naar de bieb
Dat lijkt me nog 300 stappen te ver, komt niet goed denk ikquote:
Is goed, geen probleemquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog 300 stappen te ver, komt niet goed denk ik![]()
Deze sla ik over, misschien een ander keertje!
Bedanktquote:
'Hoogste bieders'quote:Namens Vakantieveilingen.nl doen wij u 4 in plaats van 2 tickets voor “Remember the 90's” toekomen op zaterdag 25 mei 2013. U behoort tot de hoogste bieders van vakantieveilingen.nl en er waren nog 500 kaarten beschikbaar, deze zijn door de organisatie onder de hoogste bieders verdeeld. U kunt nu dus 2 extra vrienden, kennissen of familieleden meenemen naar het evenement, helemaal gratis!
*veegt angstzweet van voorhoofd*quote:
Ja maar jij hebt zo'n lekker jong lijfquote:
En veel plezier met dát droombeeldquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt zo'n lekker jong lijf
Dat is 50 cent per kaartje.quote:
Elke avond heb ik plezier van dat droombeeldquote:
Komt nog 5 euro administratiekosten bij, dus eigenlijk 1.75.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is 50 cent per kaartje.![]()
Geniaal.
Nog steeds een koopje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt nog 5 euro administratiekosten bij, dus eigenlijk 1.75.
Normaal zijn ze 32.50 ps
Zie wel dat Haddaway niet komt
Dat hadden we op m'n werk ook een paar jaar geleden. Kaarten kostten ¤34, wij hadden zelfs veilingen met 2 kaarten voor een euroquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is 50 cent per kaartje.![]()
Geniaal.
En vertel nu eens iets geloofwaardigs?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Elke avond heb ik plezier van dat droombeeld![]()
*fap*
Je hebt best een leuke kop op je whatsapp fotoquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:10 schreef minthy het volgende:
[..]
En vertel nu eens iets geloofwaardigs?
Hoofd!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt best een leuke kop op je whatsapp foto
Zie mij Minthy op Whatsapp hebben postquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Even kijken hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zie mij Minthy op Whatsapp hebben post
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zie mij Minthy op Whatsapp hebben post
Wolla G. Paas is wat chicks danquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb zoveel chickies in m'n telefoon, ik word er helemaal lijp van
Zo vaag als de neten, met reden. Nog niet overtuigend jong, iets beter je best doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klinkt als een meet... ik haak afquote:
Meetjequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klinkt als een meet... ik haak af
Hufter.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klinkt als een meet... ik haak af
Huh? Wat bedoel jequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Hufter.
Dan maar het risico op nog een note, maar ik hou me niet meer in
Voor 'Hufter' krijg je geen note. In VBL mag je ook gewoon met allerlei kankers strooien en dat is ook geen probleem.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Hufter.
Dan maar het risico op nog een note, maar ik hou me niet meer in
Kan je zelf bekijken he.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
Oh heb ik nou ook een note omdat ik Minthy ooit "kutje" noemde
Ik heb voor een minder scheldwoord een note gekregen hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor 'Hufter' krijg je geen note. In VBL mag je ook gewoon met allerlei kankers strooien en dat is ook geen probleem.
Dat was gisteren, lulletje rozenwaterquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
Oh heb ik nou ook een note omdat ik Minthy ooit "kutje" noemde
Hoe waar wie wat ?????quote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe waar wie wat ?????
Nooit gewetenZit je dan, al ruim 10 jaar op fok
Moet je voor betalenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe waar wie wat ?????
Nooit gewetenZit je dan, al ruim 10 jaar op fok
Die modquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb voor een minder scheldwoord een note gekregen hoor
Ik heb er schijnbaar 7quote:
Och, hij wou een voorbeeld stellen volgens mij. Wel stoer ook na bijna 10 jaar note-vrijquote:
Jij baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat met al die ranzigheid die ik hier verkondigongelofelijk
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij baasDenk door paints die misschien net over het randje gingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat met al die ranzigheid die ik hier verkondigongelofelijk
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Jammer dat je moet betalen iddquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk door paints die misschien net over het randje gingen
Huisbezoek van fokker/fokster naar keuze.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer dat je moet betalen idd
Maar wtf... na hoeveel notes krijg je een ban o.i.d.?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Huisbezoek van fokker/fokster naar keuze.
Je maakt alles groter dan het isquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik weet er wel een paar
(ja Minthy jij ookik maak alvast schuifdeuren in huis om jouw grote boezem ook naar binnen te krijgen
)
Zaterdag op de koffiequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Je maakt alles groter dan het is![]()
En ik doe niet aan huisbezoeken, mensen komen hier maar heen
Een mindere Coldplay plaatquote:
Denk aan alle brandstof, zonde!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zaterdag op de koffie???
Ik maak niet alles groter dan het is, vaak doet een vrouw dat voor me
Godsammequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zaterdag op de koffie???
Ik maak niet alles groter dan het is, vaak doet een vrouw dat voor me
Violet Hill? Da's juist een fatsoenlijke Coldplay plaatquote:
Ik heb het er voor overquote:
Niet te missen natuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:38 schreef Pino112 het volgende:
Mensen die niet Minthy's banktieten hebben aangeraakt
Voor een kop koffie? Jij bent gek, ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Violet Hill? Da's juist een fatsoenlijke Coldplay plaat
[..]
Ik heb het er voor over
Een kop koffie MET JOU he, dat verandert allesquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor een kop koffie? Jij bent gek, ik geloof er niks van
Mensen die daar zonder aanleiding een poging op doen kunnen van hun levensdagen niet meer schrijven. Just sayingquote:
Heb je naaktfoto's verstuurdquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
En nou hou ik op, straks heb ik weer een note
Of een boze whatsapp
Of minthy gaat me chanteren met bepaalde foto's die ik naar haar heb gestuurd...
Ik heb geen chantabele foto's gezien hoor, dan heb ik wel eens andere gekregen van anderenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
En nou hou ik op, straks heb ik weer een note
Of een boze whatsapp
Of minthy gaat me chanteren met bepaalde foto's die ik naar haar heb gestuurd...
Samen met Wolf jaquote:
Nou ja, je kan het topic volspammen met "bepaalde chickies"quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb geen chantabele foto's gezien hoor, dan heb ik wel eens andere gekregen van anderen
Hertog Janquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:40 schreef Lamabal het volgende:
Het gaat alweer over tieten.
Next onderwerp BIER
Tequilaquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Duurt met bier alleen zo lang voordat het effect heeft. Tegen die tijd ben ik al misselijk.
Tequilaquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tequila![]()
Bijbehorende escalatieavonden
Ik hou niet van Colaquote:
Apfelkorn?quote:
Ik las dit met de stem van Tamara in m'n hoofdquote:
Ik nu ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik las dit met de stem van Tamara in m'n hoofd
1/3 Licor 43quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Apfelkorn?![]()
White Russian, ook zo'n heerlijk drankje
Klinkt goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
1/3 Licor 43
2/3 Apfelkorn,
Slagroom en kaneel
Dat had niets met het drankje te maken, maar met de hoeveelheid...quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik hoop alleen dat ik de apfelkorn binnen kan houden, ben daar een keer flink van over m'n zuiger gegaan namelijk
Ja maar alle drankjes waarmee ik dat gehad heb, vind ik niet meer lekker....quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat had niets met het drankje te maken, maar met de hoeveelheid...
Aansteller. Ik drink nog steeds bier ookal heb ik daarvan ooit een kater van 2 dagen van gehad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar alle drankjes waarmee ik dat gehad heb, vind ik niet meer lekker....
Sinds mijn Piña Colada ervaring vind ik eigenlijk alles met cocos zelfs gewoon smerig
Whiskey hier. Ik ben zo misselijk en brak van whiskey geweest. NO THANKSquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar alle drankjes waarmee ik dat gehad heb, vind ik niet meer lekker....
Sinds mijn Piña Colada ervaring vind ik eigenlijk alles met cocos zelfs gewoon smerig
Was'ie bedorven? Of had je aan de doperwtenlikeur gezeten?quote:
Ik vind whiskey niet lekker, krijg het niet echt goed naar binnenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Whiskey hier. Ik ben zo misselijk en brak van whiskey geweest. NO THANKS
Heb ik met bier uit fles. Uit een glas drinkt 20 keer fijner weg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind whiskey niet lekker, krijg het niet echt goed naar binnen
Gewoon te veel gegetenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was'ie bedorven? Of had je aan de doperwtenlikeur gezeten?
Nee, Na een te lange bergtocht een megablik snert makenquote:
Dat je het überhaupt wegkrijgtquote:
quote:
Heerlijkquote:
Dat doe ik alleen bij tap/uitgaan enzo. Normaal altijd flesjes, dikke primaquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:56 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Heb ik met bier uit fles. Uit een glas drinkt 20 keer fijner weg.
Mensen die je op feestjes vraagt of ze er een glas bij willen hebben, zeggen: "HUUHUHU, er zit toch glas omheen HUUHUHUHU"quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen bij tap/uitgaan enzo. Normaal altijd flesjes, dikke prima
Is toch ook zo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mensen die je op feestjes vraagt of ze er een glas bij willen hebben, zeggen: "HUUHUHU, er zit toch glas omheen HUUHUHUHU"
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mensen die je op feestjes vraagt of ze er een glas bij willen hebben, zeggen: "HUUHUHU, er zit toch glas omheen HUUHUHUHU"
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wijn drinkt ook het fijnst gewoon uit de fles.
Doorgaans verdienen die personen een glas in hun halsquote:
Of mensen die 'Laat maar in het flesje zitten, zo ben ik ook grootgebracht' zeggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Aantrekkelijk?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ziet er ook heel charming uit(vriendin van me doet dat regelmatig
je ziet er meteen uit als een verslaafde, fantastisch
en super aantrekkelijk
(no kidding))
Ik heb een zwak voor damage casesquote:
Ik heb nog nooit mensen gehoord die HUUHUHUHU zeggen. Weet niet wat voor volk jij allemaal kent?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oke man.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor damage cases
Ja ik kan er weinig aan doenquote:
Kwam vroeger in situaties terecht waar er geen glazen waren... Tja dan moet je wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ziet er ook heel charming uit(vriendin van me doet dat regelmatig
je ziet er meteen uit als een verslaafde, fantastisch
en super aantrekkelijk
(no kidding))
Stenen mok? Terug naar de oertijdquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kwam vroeger in situaties terecht waar er geen glazen waren... Tja dan moet je wel.
Of wijn uit een stenen mok...![]()
Ach zolang het maar niet uit een wijnglas komt.
Je moet gewoon wat rondhangen bij verslavingskliniekenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik kan er weinig aan doen
Femme Fatales, Damage Cases (tot zekere hoogte, geen zelfsnijers hoor)...
Meer van die lekkere vrouwelijke kroegtijgers enzo
Piercings, tattoo's(mits subtiel en goed passend enzo, geen lelijke aarsgeweien enzo)
Dat gaat dan weer te verquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat rondhangen bij verslavingsklinieken
Ik heb al eens eerder verkondigd dat ik prehistorisch ben.quote:
Zo harig als een mammoet!quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb al eens eerder verkondigd dat ik prehistorisch ben.
Gewoon een pak druivensap laten gistenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kwam vroeger in situaties terecht waar er geen glazen waren... Tja dan moet je wel.
Of wijn uit een stenen mok...![]()
Ach zolang het maar niet uit een wijnglas komt.
Dat verklaart je recentelijke versierpogingen aan mijn adresquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor damage cases
Dat zijn jouw woorden, niet de mijnequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat verklaart je recentelijke versierpogingen aan mijn adres
Vandaar dat je laatst op de bodem zat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat verklaart je recentelijke versierpogingen aan mijn adres
Zonder Gordonquote:
Klopt, mijn zelfbeeldquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne
Nee, dat geouwehoer haalt me daar juist weer aardig uitquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Vandaar dat je laatst op de bodem zat.
Ik doe het met liefdequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat geouwehoer haalt me daar juist weer aardig uit
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Iets met een aanranding mbv een banaan
Bananen zouden verboden moeten worden, ook al is het alleen maar voor mijn gemoedsrust.
'Murica.quote:Jonathan Hampton, voormalig 'Docent van het Jaar', wordt beschuldigd van het wrijven van een banaan over het hoofd en de nek van een meisje, terwijl hij een psychologieles gaf.
Daarom ook: "SMS BAN AAN" naar 6666quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Iets met een aanranding mbv een banaan
Bananen zouden verboden moeten worden, ook al is het alleen maar voor mijn gemoedsrust.
Veel succes bij het pogen, mijn bankquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik doe het met liefde
Die koffie komt wel goed binnenkort
Mag ik minthy's bank aanraken en kan ik bij de selecte club van Piño
Geloof me nou maarquote:
Dan kunnen we weer over je roddelenquote:
Tja, je weet maar nooit natuurlijk...quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geloof me nou maar
Het gaat gebeuren ooit dat wij elkaar IRL ontmoeten
Vetquote:
Mainstreet natuurlijkquote:
Backstreet Boys met I never break your heart, want dat heeft een vakantievriendje ooit voor mij geplaybackt.quote:
quote:Boys You Desire - So Much Love To Give
Wat slecht gedaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:24 schreef alors het volgende:
Die foto op de site[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Almere?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Sirolf het volgende:
Ohja, ergens in de komende weken wordt de SR-stad voor volgend jaar bekend gemaakt. Ben benieuwd...
Er is een lijstje met steden die al bekend hebben gemaakt zich kandidaat te stellen, en er zitten inderdaad flink veel plaatsen in Limburg bij (Roermond/Weert, Heerlen)... maar ook een aantal andere plaatsen (in ieder geval Haarlem, zullen er vast nog wel meer zijn).quote:
Komende maandag aldus mijn agenda.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Sirolf het volgende:
Ohja, ergens in de komende weken wordt de SR-stad voor volgend jaar bekend gemaakt. Ben benieuwd...
In Tjalfquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heerenveen, gewoon om Almere te pesten
Ik eet nog liever 10 kilo spruitjes.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:56 schreef FZN05 het volgende:
Hey hallo 3FM-vrienden!![]()
Ik weet dat hier een paar fans van Maria Mena zijn, hebben jullie al gezien dat de kaartverkoop van de tour in Nederland is gestart? Ze komt eind november naar Nederland.
Wie gaat?
http://mariamena.no/category/tour/
Doe maar niet. Goed bezigquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Weer een fikse bevalling voor school achter de rug, ik kan wel janken van blijdschap
met satesausquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik eet nog liever 10 kilo spruitjes.
Zeker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:17 schreef Timo20 het volgende:
Klonk goed, dat van het nieuwe Editors album
Oke, ook ech doen he.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik eet nog liever 10 kilo spruitjes.
Nee.quote:
Nieuwe The National en Editors albumquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Editors zijn enorme fans van The National ja. Dat zei de OOR mij. Dat was na de 2007 tour zo gekomen, toen The National in het voorprogramma van Editors stonden.
neequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik nu naar bed ga, kan iemand er dan voor zorgen dat ik er morgen weer uit ben voor 9 uur?
OK!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ga ik dus mooi niet naar bed
Alleen de naam van de band maakt het al zo dat ik het filmpje niet wil openen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:02 schreef SilentChaos het volgende:
Deze dude vergeet gewoon halverwege z'n tekst, wat een afgang
Is dat een Fok meet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:02 schreef SilentChaos het volgende:
Terechtquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alleen de naam van de band maakt het al zo dat ik het filmpje niet wil openen.
quote:
Verstandig persoon dat je bentquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Terecht
Wat een drama
Ik ga slapen
Hey...quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Allemaal van je zolderkamer af, wolvenshirt/bandshirt aan en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
Ik snap Minthy nu wel
Sorryquote:
I cum blood is beter.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:02 schreef SilentChaos het volgende:
Ik durf jou niet eens te meeten, je schat me veel te hoog in. Dat kan alleen maar tegenvallenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry
Slaap lekker (maar dat moet wel, want lekkere mensen slapen altijd lekker)
Ik ga er vandoooor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:04 schreef minthy het volgende:
Ja, hoi bank![]()
En wie zijn er allemaal al naar bed?
Bostrol met oosterlijk accent toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik durf jou niet eens te meeten, je schat me veel te hoog in. Dat kan alleen maar tegenvallen![]()
![]()
Slaap lekker, jong!
Klopt, niets minder dan dat. Lelijk, vet, alles. SC denkt van niet, iets met een koude kermisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |