ik heb ze beide kanten gedaan, op dag 1 naar links gegaan en op dag 2 rechtdoor gegaan. De klim van dag 1 heeft ook mijn voorkeur.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Camerig is altijd wel erg leuk. Vanaf Buitenlust links omhoog richting Vijlen vind ik leuker dan rechtdoor richting Vaalsbroek, maar dat is smaak.
Voor zover ik weet niet. Gewoon voorin rijden en daar blijven is het deviesquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:28 schreef nickhguitar het volgende:
Misschien een stomme vraag. maar is er een site o.i.d. over tips hoe te rijden in wedstrijden? Dus wat betreft tactiek, waar kun je het beste gaan rijden e.d.?
Goeie tip!quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:42 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Gewoon voorin rijden en daar blijven is het devies
DM?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Aangezien het volgens mij niet door ivo gezien is voor het tpoic dicht was:
@ ivo: ken jij een Peter uit Denemarken, 73, grijze baard, heeft twee maal PBP gereden en in 2008 Parijs-Peking (randoneur dus lijkt me)Aardige vent, kwam hem tegen in de trein van Mulhouse naar Belfort. Heeft een hele gave rode fiets met Rohlof, riemaandrijving en van die koppelstukken in het frame zodat hij het in tweeen kan splitsen en makkelijk in een koffer mee kan nemen in het vliegtuig. Hij was op weg naar Santiago de Compostella.
Strava jonguh!quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:04 schreef Brandwacht het volgende:
http://www.fietstijden.nl/community/fietstijden/1826631
Zeker een koopje. Kan je fiets mee?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef Patroon het volgende:
Kan in september met mijn werk voor 267 euro incl reis, overnachting in chalet en eten van dinsdag tot en met zondag naar de Alp d'huez, vriendin kan ook mee. Lijkt me wel een koopje.
ff je collega's stukfietsen? Groep van mijn werk gaan ook maar dat zijn allemaal ouwe kerels. En dan. De ardennen ipv de alpenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef Patroon het volgende:
Kan in september met mijn werk voor 267 euro incl reis, overnachting in chalet en eten van dinsdag tot en met zondag naar de Alp d'huez, vriendin kan ook mee. Lijkt me wel een koopje.
Nee niet de bedoeling, zitten wel vitale mannen bij, ook wat dames. Vriendin ook mee. Vooral gezelligheid, beetje samen fietsen of alleen, lekker vrijblijvend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ff je collega's stukfietsen? Groep van mijn werk gaan ook maar dat zijn allemaal ouwe kerels. En dan. De ardennen ipv de alpen
ivo doet weer zo'n monstertocht richting Rusland dus die zien we een tijdje niet denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Aangezien het volgens mij niet door ivo gezien is voor het tpoic dicht was:
@ ivo: ken jij een Peter uit Denemarken, 73, grijze baard, heeft twee maal PBP gereden en in 2008 Parijs-Peking (randoneur dus lijkt me)Aardige vent, kwam hem tegen in de trein van Mulhouse naar Belfort. Heeft een hele gave rode fiets met Rohlof, riemaandrijving en van die koppelstukken in het frame zodat hij het in tweeen kan splitsen en makkelijk in een koffer mee kan nemen in het vliegtuig. Hij was op weg naar Santiago de Compostella.
cool man... dat doen ze in mijn werktak nou nooitquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef Patroon het volgende:
Ik zeg doen! Lijkt me zelf ook echt geweldig om een keer in de "echte" bergen te fietsen, tot nu toen ben ik nog niet hoger gekomen dan de ardennen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:16 schreef Patroon het volgende:
welke gps heb je?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef nickhguitar het volgende:
Zijn er hier meer mensen die met een GPS rijden? hoe kan het dat mijn GPS aangeeft dat m'n topsnelheid op 43 kmh ligt, terwijl ik zeker niet harder dan 28 heb gereden?
Aangezien we dezelfde gps hebben, vreemd. Kan het door je update komen? Bij mij geeft 'ie nooit zulke vreemde waarden aan, tenzij ik echt 43 per uur heb gereden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef nickhguitar het volgende:
Zijn er hier meer mensen die met een GPS rijden? hoe kan het dat mijn GPS aangeeft dat m'n topsnelheid op 43 kmh ligt, terwijl ik zeker niet harder dan 28 heb gereden?
Is een vrij normaal iets bij snelheidsmetingen via gps. Je hoef maar 1 mismatch te hebben, en het lijkt alsof 2 punten 100 meter van elkaar liggen ipv 25.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef nickhguitar het volgende:
De snelheid van de GPS komt heel erg aardig overeen met die van die fietscomputer. Dus ik denk dat je GPS misschien een probleempje heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef nickhguitar het volgende:
Op aanraden van tes.je een Teasi onequote:
Nee, er was nog geen updatequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:15 schreef tes.je het volgende:
[..]
Aangezien we dezelfde gps hebben, vreemd. Kan het door je update komen? Bij mij geeft 'ie nooit zulke vreemde waarden aan, tenzij ik echt 43 per uur heb gereden.
Dat is wel erg netjes ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
Ik reed laatst volgens m'n kilometerteller maximaal 101.0. Volgens mij kan 'ie niet zo goed omgaan met lussen in de weg voor een stoplicht.
Nogmaals, heel normaal met GPS. Geen enkele GPS is op de meter nauwkeurig en stabiel (on)nauwkeurig. Het fenomeen wat je ziet als je stilstaat heet gps drift.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Op aanraden van tes.je een Teasi oneTof ding!
[..]
Nee, er was nog geen updateVoor de rest werkt het ding perfect, alleen met de snelheid is het soms wel vaag, dan sta ik stil en dan geeft hij 10 km/h aan o.i.d. Als ik dan weer ga fietsen dan staat hij wel gewoon keurig op de juiste snelheid, het is dus geen standaard afwijking ofzo
Dit klinkt logisch, bedanktquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Nogmaals, heel normaal met GPS. Geen enkele GPS is op de meter nauwkeurig en stabiel (on)nauwkeurig. Het fenomeen wat je ziet als je stilstaat heet gps drift.
Als ie slecht ontvangst heeft kan ie een punt registreren dat mss wel 15 meter afwijkt van waar je echt was. Als dit in je rijrichting is, en je per seconde logt, leg je dus 15m/s meer af = ruim 45km/h. tussen twee punten.
Goed bezig kaas. Volgens mij ben jij niet zo'n sprinter dus netjes toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef kaasplankje het volgende:
Nou jonges, ik ben weer thuis. Heerlijk gekoerst, het ging lekker hard. Vooraf had ik echt geen klap goesting, ik had nog ff een uurtje op de bank gelegen en kwam er bijna niet meer af. Ik zei tegen mijn chickie pa komt mss kijken, en ik heb op Fok zitten vertellen dat ik ging, dus ik moest wel.
Naja algemeen clubkampioenschap van de A klasse dus, 't was droog, 30/40 man aan de start, 't ging af en toe goed hard maar niemand kwam weg, 10e in de sprint geworden.
Dat geeft de burger weer moed.
Netjes:) bij welke club rijd je als ik vragen mag? En zijn deze wedstrijden er ook gewoon elke week?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:30 schreef kaasplankje het volgende:
Nou jonges, ik ben weer thuis. Heerlijk gekoerst, het ging lekker hard. Vooraf had ik echt geen klap goesting, ik had nog ff een uurtje op de bank gelegen en kwam er bijna niet meer af. Ik zei tegen mijn chickie pa komt mss kijken, en ik heb op Fok zitten vertellen dat ik ging, dus ik moest wel.
Naja algemeen clubkampioenschap van de A klasse dus, 't was droog, 30/40 man aan de start, 't ging af en toe goed hard maar niemand kwam weg, 10e in de sprint geworden.
Dat geeft de burger weer moed.
Hoezo 3 vragen? Ik stelde er maar 2?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gassie, ga je nou bij elke post van je 2 vragen stellen?![]()
![]()
Je kan de helderheid en lichttimer instellen via instellingen. Ik heb nog geen last van de accuduur gehad, maar ik weet niet hoelang jouw fietstochten zijn?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit klinkt logisch, bedanktVoor de rest is het overigens een topding
Alleen moet ik wel het beeldscherm constant aan hebben staan, nu staat hij standaard ingesteld op 10 seconden en dan valt het licht weg, dan zie ik dus niks meer
ben bang dat de accu het niet zo lang red op deze manier.
Beetje liever mag wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gassie, ga je nou bij elke post van je 2 vragen stellen?![]()
![]()
Niet schrikbarend lang. De helderheid staat nu op 99, die kan wellicht naar 80 o.i.d. Alleen wat ik bedoel is gewoon de verlichting op zich, die staat standaard ingesteld dat deze na 10 seconden weer wegvalt, dan zie je ineens geen klap meer. Heb jij dit nog niet veranderd? Ik kan me alleen voorstellen als je het lichtje altijd aan hebt, dat de accuduur dan minder word.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:42 schreef tes.je het volgende:
[..]
Je kan de helderheid en lichttimer instellen via instellingen. Ik heb nog geen last van de accuduur gehad, maar ik weet niet hoelang jouw fietstochten zijn?
GRTC Excelsior Gouda, ja die wedstrijden zijn iedere week maar het alg. clubkampioenschap is natuurlijk maar 1x per seizoen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Netjes:) bij welke club rijd je als ik vragen mag? En zijn deze wedstrijden er ook gewoon elke week?
Ja, ik kom ook niet echt boven de 55km/h in een sprint na een koers denk ik, toen ik laatste 2e en 4e werd ging ik 55km/h, dus ben ook niet echt een sprinter, volgens mij ben ik ook niet echt een rasklimmer voor het hooggebergte...weet eigenlijk niet wat ik ben.... (moet nog uit de kast komenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
GRTC Excelsior Gouda, ja die wedstrijden zijn iedere week maar het alg. clubkampioenschap is natuurlijk maar 1x per seizoen.
@Patroon: Ja ben wel tevreden. Ik haal in de spurt max. 55km/u en een goede sprinter haalt makkelijk 60 of 65km/u, zeker in een pelotonnetje. Dus ik mag niet klagen.
Gewoon ff naast je werk he hahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:04 schreef kaasplankje het volgende:
Ben ook op de fiets naar de club gegaan
http://app.strava.com/activities/55733669
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |