PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Per ongeluk als NIF in een pack gehad? Of was je gewoon dronken en heb je ze gekocht?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ok, ik log nu net in op de web app en zie 2 items die nog unassigned zijn, kijk ik, blijkt het TOTS Borja Valero en IF Ricardo Costa WTF
Die zal je in packs hebben gekregen de NIF'squote:Op woensdag 22 mei 2013 12:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ok, ik log nu net in op de web app en zie 2 items die nog unassigned zijn, kijk ik, blijkt het TOTS Borja Valero en IF Ricardo Costa WTF
Waarschijnlijk heb je hun NIF's in een pack gekregen en gediscard toen ze IF hoorden te zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bug van EA ofzo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je hun NIF's in een pack gekregen en gediscard toen ze IF hoorden te zijn.
Heb je ze toevallig als NIF in packs gekregen toen ze TOTS waren?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Geen idee, ik heb toen wel een enorme hoeveelheid packs gekocht en alles gediscard dus het zou kunnen dat ze ertussen hebben gezeten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je ze toevallig als NIF in packs gekregen toen ze TOTS waren?
Wel lekker, een mazzeltjequote:Op woensdag 22 mei 2013 12:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb toen wel een enorme hoeveelheid packs gekocht en alles gediscard dus het zou kunnen dat ze ertussen hebben gezeten.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:52 schreef Toefjes het volgende:
Sinds ik mijn shirtjes heb veranderd naar het thuis tenue van Lubin (fel oranje) heb ik van de laatste 10 wedstrijden maar 1 verloren. Toeval?
Nee,maar wel een mooie oranje kleurquote:
Vet. Die ga ik als uitshirt doen. Dan heeft de tegenstander geen keuzequote:Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee,maar wel een mooie oranje kleurReal Sociedad
Klojoquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vet. Die ga ik als uitshirt doen. Dan heeft de tegenstander geen keuze
Van dit soort mensen word ik altijd een beetje geirriteerd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vet. Die ga ik als uitshirt doen. Dan heeft de tegenstander geen keuze
Had je beter aan mij kunnen geven swedish house maFIAquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Omdat ik wel een beetje klaar ben met FUT qua traden enz, en toch nauwelijks speel, heb ik mijn coins de laatste paar dagen opgemaakt met pakjes openen. Ik zweer het, de beste speler die ik gehad heb was Subotic300k aan pakjes geopend.
Lekker handigquote:
Ik las wordt hmmmmmmmmquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van dit soort mensen word ik altijd een beetje geirriteerd.
Wit uit- en thuisshirt
Ja, ik had het ook beter in spelers kunnen investerenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had je beter aan mij kunnen geven swedish house maFIA
Als de grens van Nederlands elftal al verlaagd wordt naar Heracles... Dan gaan ze in de jupiler league ook al hopen denk ik.quote:
Oja vergeten dat jong oranje ook bezig isquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Spelers die met Jong naar het EK gaan zijn het geselecteerd he
Hahahaha, dezelfde als die van jou dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Had ik vorige week overleg met een directielid, zeg-ie tegen me: "Mooie schoenen hoor Lars!"
Kom ik hem vanochtend in de gang tegen, drie keer raden hoe zijn nieuwe schoenen eruit zagen
Ik kan ook niet anders benadrukken dat hij erg goed is, geniale longshots. ik welke formatie heb jij em nou staan ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
TOTS Santi is echt wat Messi had moeten zijnDie doe ik niet meer weg
Ze hadden verdomd veel van weg jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hahahaha, dezelfde als die van jou dus
352quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet anders benadrukken dat hij erg goed is, geniale longshots. ik welke formatie heb jij em nou staan ?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
quote:
Wel fijn ja?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
3 tegen 1. Deze ga je niet winnenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wel fijn ja?
Ik heb hem 10 wedstrijden geprobeerd maar voelde niet echt fijn aan.
Mooi, let me know als je het weet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:27 schreef Toefjes het volgende:
Alles leuk en aardig met die spelertjes van jullie. Maar wil nu wel weten welke competitie deze week het TOTS aanlevert.
Binnenkort een keertje ruilen? Jij mijn Mata proberen, ik Cazorla?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pst....Mata is duurder...ik ruik een kansje voor Bobquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Binnenkort een keertje ruilen? Jij mijn Mata proberen, ik Cazorla?
Ik heb maar weer podolski op CAM gezet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
3 tegen 1. Deze ga je niet winnen
quote:
Op woensdag 22 mei 2013 13:27 schreef Toefjes het volgende:
Alles leuk en aardig met die spelertjes van jullie. Maar wil nu wel weten welke competitie deze week het TOTS aanlevert.
Mooi, let me know als je het weet.
Heb een team van anderhalf miljoen, maar hij is gewoon de spil. Alles draait om hem. Wat een koningquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wel fijn ja?
Is goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Binnenkort een keertje ruilen? Jij mijn Mata proberen, ik Cazorla?
Gek, bij mij eist hij nog niet zo'n heel dominante rol op. Ik denk er wel aan om Gervinho te vervangen. Iemand ervaring met TOTS Hazard?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb een team van anderhalf miljoen, maar hij is gewoon de spil. Alles draait om hem. Wat een koning
Misschien speel jij ander voetbal dan andere mensen hier. Jouw voorkeur is een draver op CAM, mijn voorkeur is een passer en spelmakerquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb maar weer podolski op CAM gezet.![]()
Ben benieuwd wat vanavond de tots en totw worden.
Ik dacht dat het jou te doen was om de gemiddelde lengte in je team? In dat geval zou ik het tweelingbroertje van Dries Mertens laten voor wat het isquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gek, bij mij eist hij nog niet zo'n heel dominante rol op. Ik denk er wel aan om Gervinho te vervangen. Iemand ervaring met TOTS Hazard?
Raar jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gek, bij mij eist hij nog niet zo'n heel dominante rol op. Ik denk er wel aan om Gervinho te vervangen. Iemand ervaring met TOTS Hazard?
Maar hij voelt nog steeds behoorlijk langzaam aan en had het idee dat hij telkens op te ver op het middenveld aan het kutten was. Die pauper poldoski staat als CAM telkens naast de spits ongeveer. Speel btw 3-5-2.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heb een team van anderhalf miljoen, maar hij is gewoon de spil. Alles draait om hem. Wat een koning
Ik vind hem niet traag, en vooral met de bal aan de voet is hij gewoon heel snel en nog veel belangrijker, heel beweeglijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar hij voelt nog steeds behoorlijk langzaam aan en had het idee dat hij telkens op te ver op het middenveld aan het kutten was. Die pauper poldoski staat als CAM telkens naast de spits ongeveer. Speel btw 3-5-2.
FIFA14 op mijn PS3. Waarschijnlijk laat ik FUT voor wat het is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:36 schreef Nickskuh het volgende:
Wat gaan jullie hier nou eigenlijk doen met FIFA 14? Nieuwe console en FIFA 14 of gewoon op je PS3/XBOX 360? Ik wss voor het laatste.
Dat laatstequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind hem niet traag, en vooral met de bal aan de voet is hij gewoon heel snel en nog veel belangrijker, heel beweeglijk
Hoop niet dat heel die markt volgend jaar op de PS3 verneukt is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
FIFA14 op mijn PS3. Waarschijnlijk laat ik FUT voor wat het is.
Sturridge scoort weer redelijk goed juistquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Raar jaBenteke en Sturridge zijn wel goed overigens, maar scoren nog niet echt veel
De goals komen vooral van Santi
Ik dacht dat Higuain met Juve bezig was?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:41 schreef ThadCastle het volgende:
Wandelgangen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Arsenal ook. Maar ook met Jovetic.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat Higuain met Juve bezig was?
Futhead.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/10972414/#
Aardig team waar ik nu mee speel. Iemand die nog iets zou veranderen?
Hahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pst....Mata is duurder...ik ruik een kansje voor Bob
Ik weiger die link aan te klikken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/10972414/#
Aardig team waar ik nu mee speel. Iemand die nog iets zou veranderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Hey, da's vreemd! Dat heeft hij namelijk in het echt ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:46 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Gerrard heeft echt een geniaal schot, kneiterhard gewoon
mooi hequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hey, da's vreemd! Dat heeft hij namelijk in het echt ook
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:42 schreef Toefjes het volgende:
Gisterenavond met een helder licht aan het whatsappen geslagen...
Zij: Die foto op je whatsapp is heel anders dan die op de datingsite!
Ik: Weet je niet wie die man op die foto is?
Zij: Nee
Ik: Dat is Gertjan Verbeek
Zij: Die ken ik niet
Ik: Dat is een baas.
Zij: Doe eens een foto van jezelf?
Ik: Nee, waarom?
Zij: Dan weet ik hoe je er uit zie
Ik: Dat heb je toch op de dating site gezien
![]()
GertJan Verbeek niet kennen
Hoe duur is die CB ivanovic nog? xbox.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik weiger die link aan te klikken.
SPOILER
Geen idee, want PS3.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoe duur is die CB ivanovic nog? xbox.
Nouja ik kijk wel.quote:
Spelers op de bank als wissel hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nouja ik kijk wel.
Ik heb ook nog TOTS Williams CB mja die zit beetje op de bank weg te rotten.
Waarom zou je ooit een CB inbrengenquote:
Het is bijna eng, zoals wij vandaag op 1 lijn zittenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tots Vertonghen is overigens ook wel echt heel erg goed
Vanochtend gehaald voor 240kquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
En toch 3 goals tegen krijgenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat was met mijn 2de team he vreidnquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En toch 3 goals tegen krijgen
Ik heb gister maar 2 potjes gespeeld waar mijn team echt fatsoenlijk was. De rest leek het wel of ik 10 akinfenwa's had. Simpel draaien duurde al een minuut
Die hadden we al voorspeld. Maakt niet veel meer uit voor de prijzenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef Maver24 het volgende:
vanmiddag nog een Happy Hour trouwens van 5 uur tot half 7
Denk het ook niet eerlijk gezegd, het zijn 15k packs die beschikbaar zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die hadden we al voorspeld. Maakt niet veel meer uit voor de prijzen
Alleen spelers?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Denk het ook niet eerlijk gezegd, het zijn 15k packs die beschikbaar zijn
Gewoon een jumbo packquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat je eerste team wel goed? Ik heb iig gemerkt dat MOTM Mikel + SIF Lampard > Mikel + IF Luiz.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat was met mijn 2de team he vreidn
Ja, maar nu word ik met mijn 2de team weer weggespeeld. Snap er niks van want dat vond ik zon fijn team voor ik mijn nieuwe hadquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gaat je eerste team wel goed? Ik heb iig gemerkt dat MOTM Mikel + SIF Lampard > Mikel + IF Luiz.
En Lukaku + Torres, Torres + Mayuka > Iets met Ba.
En een verdediging met Kompany en Ivanovic is het beste.
Maar ben nog een beetje aan het twisten welke CDM ik CAM ga maken (Luiz, Lampard, Ramires).
Dus wederom spotgoedkope consumablesquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gewoon een jumbo pack, niet veel bijzonders dus, denk ook niet dat er massaal nog packs worden gehaald als eenmaal bekend is geworden welke TOTS er vanavond uitkomt, ik hoop op Serie A,
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:14 schreef Vijf_voor het volgende:
sorry
http://wefut.nl/squad/1603Waarom dan posten? Heel origineel is het ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Ja dat is wel zoquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus wederom spotgoedkope consumables
?twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 22-05-2013 om 14:18:47A little extra content alongside the TOTW release in the forum today. It'd be good to hear what bits you do/don't like etc reageer retweet
quote:Fardau Wagenaar, journaliste bij TC Tubantia, beweert op Twitter dat Ajax interesse zou hebben in Remko Pasveer.
Extra content. Zal wel voor xbox zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:19 schreef BDIL het volgende:
?twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 22-05-2013 om 14:18:47A little extra content alongside the TOTW release in the forum today. It'd be good to hear what bits you do/don't like etc reageer retweet
Zo raar is dat toch niet? Ze moeten een tweede keeper hebben want Vermeer of Cillesen gaat wegquote:
Gundogan, Ogbonna en Jacksonquote:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 22-05-2013 om 14:21:29@LiquidSn4ke Not in-game content, written/pictures etc reageer retweet
Nee naast hem in een 352quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Naast Cisse letterlijk of? Anders zeg ik Trochowski...
niks waar we iets aan hebben dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:29 schreef ThadCastle het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 22-05-2013 om 14:21:29@LiquidSn4ke Not in-game content, written/pictures etc reageer retweet
Klopt, daarvoor kun je het best naar ultimatedb, of opzoeken in de markt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:33 schreef bombmannl het volgende:
Na een paar weekjes lurken hierzo, toch maar weer fut spelen. Hoop dat vanavond de bundesligaTOTS komt. Kan ik mijn Bundesliga squad (met neymar) nog sterker maken.bijna genoeg geld voor thiago Silva
, nog even SMLENO-en
.
Zie hier echt de meest zieke teams voorbijkomen![]()
Klopt het dat je op wefut.nl geen prijsindicatie van spelers kan zien?
Thx. UDB is flink veranderdquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, daarvoor kun je het best naar ultimatedb, of opzoeken in de markt.
quote:
Ik heb me werkelijk kapot gelachen. Als iemand mij vraagt wat ze gepresenteerd hebben zal ik ze deze video sturen, scheelt heel wat tijd.quote:
quote:
David Luiz.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:57 schreef Santello het volgende:
Dames en heren.
Binnenkort ga ik aan een toernooi mee doen. Ik heb een gold-none rare team nodig. Welke spelers raden jullie me aan? Ik ben op zoek naar een werkelijk overpowerd team!
Rodrigo, Jackson Martinez.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:57 schreef Santello het volgende:
Dames en heren.
Binnenkort ga ik aan een toernooi mee doen. Ik heb een gold-none rare team nodig. Welke spelers raden jullie me aan? Ik ben op zoek naar een werkelijk overpowerd team!
Ik ben er toevallig 1 aan het maken:D Cisse sowiesoquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:57 schreef Santello het volgende:
Dames en heren.
Laat me weten als het af isquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben er toevallig 1 aan het maken:D Cisse sowieso
neequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:57 schreef Rijst het volgende:
Kleinste keeper?
http://www.futhead.com/fifa/players/1384/
Emanuelson, Ogbonna & Cissé moeten er sowieso in!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:57 schreef Santello het volgende:
Dames en heren.
Zo heb je al een redelijk begin.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:59 schreef Santello het volgende:
[..]
Laat me weten als het af is![]()
@de rest, ik ga de spelers bekijken, bedankt!
http://wefut.nl/player/11035 hij volgens mijquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:57 schreef Rijst het volgende:
Kleinste keeper?
http://www.futhead.com/fifa/players/1384/
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo heb je al een redelijk begin.
[ afbeelding ]
Voeg Koscielny toe als RCB.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo heb je al een redelijk begin.
[ afbeelding ]
?quote:
Tegen jou heb ik gespeel en gewonnenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:33 schreef bombmannl het volgende:
Na een paar weekjes lurken hierzo, toch maar weer fut spelen. Hoop dat vanavond de bundesligaTOTS komt. Kan ik mijn Bundesliga squad (met neymar) nog sterker maken.bijna genoeg geld voor thiago Silva
, nog even SMLENO-en
.
Zie hier echt de meest zieke teams voorbijkomen![]()
Klopt het dat je op wefut.nl geen prijsindicatie van spelers kan zien?
Bij everton jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:05 schreef Djeetje het volgende:
Saha was vorig jaar of 2 jaarterig echt een baas in fifa.
Probeer 352, en je komt er vanzelf achter.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:06 schreef Santello het volgende:
Waarom spelen de meeste met 3 verdedigers trouwens? Je moet wel erg scherp spelen, wel lekker veel balbezit mogelijkheden.
sako (npower champ) Mangala (fc porto)quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Wie heb jij daar LM en RM? En de rechter CB?
Ogbonna en Pepe zijn ook hele goede non-rare spelers.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Wie heb jij daar LM en RM? En de rechter CB?
quote:
Heb je ooit van mij gewonnen? (1x met zo'n Suk team dacht ikt)quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:18 schreef Rijst het volgende:
Zeg maar als je team af is geef ik je pak slaag
Je moet leren prikken! Net als El Hamdaoui dat doet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:19 schreef dion_v_k het volgende:
Ik speelde me net toch een zaadpot, kreeg in 1 wedstrijd 4 penalties tegen![]()
3 stopte ik ervan maar alsnog 3-1 verloren
lulicquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://wefut.nl/squad/1605
Dit is ook best OP als non rare team
Wat dacht je van Lucas Leiva ipv Diaby? En dan Vertonghen als LCB (want linksbenig), Koscielny als RCB? Op RM Pablo Hernandez of Jermaine Pennant...quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:20 schreef Santello het volgende:
http://wefut.nl/squad/1604
Ik wil de rechterkant graag op 9 chem hebben. Kom er niet echt uit wie ik moet nemen in de plaats van Diaby.
Ik ga beiden uitproberenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://wefut.nl/squad/1605
Dit is ook best OP als non rare team
UP Valbuena op CAMquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:20 schreef Santello het volgende:
Ik wil de rechterkant graag op 9 chem hebben. Kom er niet echt uit wie ik moet nemen in de plaats van Diaby.
Andere optie: Naingolan (die Belg in de Serie A) met Ogbonna en Vertonghen ofzo...quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:20 schreef Santello het volgende:
Dan zit mijn linkerkant op 7 en lucas haat ik, dat is een net niet spelerquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat dacht je van Lucas Leiva ipv Diaby? En dan Vertonghen als LCB (want linksbenig), Koscielny als RCB? Op RM Pablo Hernandez of Jermaine Pennant...
Zo arm ben jequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:29 schreef Rijst het volgende:
Ik hoop dat Eredivisie TOTS vandaag uitkomt. Ik heb [ [url= http://puu.sh/2YKYc.jpg]afbeelding[/url] ] over voor Bony en Jozy.
Zozoquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:29 schreef Rijst het volgende:
Ik hoop dat Eredivisie TOTS vandaag uitkomt. Ik heb [ [url= http://puu.sh/2YKYc.jpg]afbeelding[/url] ] over voor Bony en Jozy.
Bony En Jozy allebei TOTS. Dat zou wel heel erg briljant zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:30 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Bony wordt wel een beest zeg, zou ook wel tof zijn
Meer pace en betere positioning fapfapfapfapfapquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bony En Jozy allebei TOTS. Dat zou wel heel erg briljant zijn
positioning gaat nooit omhoogquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Meer pace en betere positioning fapfapfapfapfap
quote:
3-4-2-1quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:38 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik wil naast mijn huidige 4-3-3 team een 2e team maken. Bij voorkeur superdefensief en op de counterWat is nou een goede formatie om dit te doen?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:38 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik wil naast mijn huidige 4-3-3 team een 2e team maken. Bij voorkeur superdefensief en op de counterWat is nou een goede formatie om dit te doen?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:38 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
kssst.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:38 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
5-2-2-1 of 5-2-1-2 is wel redelijk verdedigend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:38 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
gewoon dan 352 met een LWB en RWB op LM en RM.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
5-2-2-1 of 5-2-1-2 is wel redelijk verdedigend.
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
gewoon dan 352 met een LWB en RWB op LM en RM.
Dan ultra defensief spelen
formatiekaartjes voor 5@tb zijn goedkoper.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lijkt me een aardig plan. Ga ik proberen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Goed idee als je het inderdaad met fatsoenlijk voetbal niet kan winnen hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:44 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Lijkt me een aardig plan. Ga ik proberen.
dat is wel waarquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
formatiekaartjes voor 5@tb zijn goedkoper.
waarom ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:44 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Lijkt me een aardig plan. Ga ik proberen.
Hoezo. Speel in de eredivisie gewoon altijd mee om de titel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed idee als je het inderdaad met fatsoenlijk voetbal niet kan winnen hoor
je krijgt voor 80% pacehoeren teams. en paar 5atb teamsquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:45 schreef Santello het volgende:
Vraag aan de FUT spelers hier. Ik ben op dit moment met een vriend druk bezig om Xbox FIFA toernooitjes te organiseren in Amsterdam.
Vinden jullie dat FUT ook inbegrepen moet zijn? Of denken jullie dat de deelnemers uiteindelijk met dezelfde teams komen opdraven? Dat zou natuurlijk minder leuk zijn (H2H is precies hetzelfde maar toch, FUT opzet is toch iets anders)
ga je weer weg ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:46 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Hoezo. Speel in de eredivisie gewoon altijd mee om de titel.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar gewoon H2H. Mijn ervaring is dat dat leuker speelt op dat soort toernooitjes...kan het ook niet echt uitleggen, meer een gevoel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:45 schreef Santello het volgende:
Vraag aan de FUT spelers hier. Ik ben op dit moment met een vriend druk bezig om Xbox FIFA toernooitjes te organiseren in Amsterdam.
Vinden jullie dat FUT ook inbegrepen moet zijn? Of denken jullie dat de deelnemers uiteindelijk met dezelfde teams komen opdraven? Dat zou natuurlijk minder leuk zijn (H2H is precies hetzelfde maar toch, FUT opzet is toch iets anders)
In dit forum is erkennen dat je 5@tb speelt erger dan erkennen dat je kleine kinderen verkracht. Dat je het maar weet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:46 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
veel mensen hopen hem nog even voor het laatste HH te verkopen, en vanavond goedkoper terug te kopen denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:45 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Suarez is 790k nu, die gaat steeds verder zakken , als ik er vanavond 1tje ziet voor 700k dan koop ik em, hij gaat echt rap naar beneden
Je hebt kunnen lezen dat ik op dit moment 4-3-3 speel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In dit forum is erkennen dat je 5@tb speelt erger dan erkennen dat je kleine kinderen verkracht. Dat je het maar weet.
Eredvisie? Je bedoelt div1?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:46 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Mij boeit het niet hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:48 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Je hebt kunnen lezen dat ik op dit moment 4-3-3 speel.
Dat is niet duur neequote:Op woensdag 22 mei 2013 15:45 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Suarez is 790k nu, die gaat steeds verder zakken , als ik er vanavond 1tje ziet voor 700k dan koop ik em, hij gaat echt rap naar beneden
nee zal jou worst zijn hequote:
Als ik een 5@tb tegenkom ga ik gewoon zelf ook ultra defensief spelen. Dan valt zijn voordeel weg. Als je 1-0 voorkomt, dan heeft de tegenstander een groot probleem met zoveel man achter de bal.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee zal jou worst zijn heouwe sweaty koning
Daarom gaan we naar XBOXquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Goedkoopste BIN Xbox 790K dus. Dit is de goedkoopste BIN op de PS3 ()
doe eens puushje site is geblokkeerd op school.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
https://vine.co/v/b9Fe75z7qV7
Dit wordt volgend jaar dus het duurste shirt in FUTDie kleuren die vorm en dan ook nog Fifa erop
FUT, en ja met Eredivisie bedoel ik DIV 1.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In welke mode speel jij 433 in Eredivisie?
Fuck, dat is waar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daarom gaan we naar XBOX![]()
Maar dan hebben we geen gratis packs..
Is een filmpje, maar niet echt duidelijk in beeld verderquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
doe eens puushje site is geblokkeerd op school.
Dan zie ik niet in waarom je ultra verdedigend moet voetballen. Als je zelf prima meekomt in Divisie 1, en lekker speelt in 433, snap ik niet waarom je graag countervoetbal gaat spelen, en alleen maar achterover leunt. Tenzij je het leuk vind om er tegenstanders mee te irriteren, zie ik niet in wat voor spelplezier je daaruit haalt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:52 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
FUT, en ja met Eredivisie bedoel ik DIV 1.
we?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daarom gaan we naar XBOX![]()
Maar dan hebben we geen gratis packs..
Gewoon eens proberen, ben wel een beetje klaar met mijn huidige formatie. Als ik er niks aan vind verkoop ik het team net zo gemakkelijk weerquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan zie ik niet in waarom je ultra verdedigend moet voetballen. Als je zelf prima meekomt in Divisie 1, en lekker speelt in 433, snap ik niet waarom je graag countervoetbal gaat spelen, en alleen maar achterover leunt. Tenzij je het leuk vind om er tegenstanders mee te irriteren, zie ik niet in wat voor spelplezier je daaruit haalt.
Op zich is er niks mis met een briljant uitgevoerde counter toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan zie ik niet in waarom je ultra verdedigend moet voetballen. Als je zelf prima meekomt in Divisie 1, en lekker speelt in 433, snap ik niet waarom je graag countervoetbal gaat spelen, en alleen maar achterover leunt. Tenzij je het leuk vind om er tegenstanders mee te irriteren, zie ik niet in wat voor spelplezier je daaruit haalt.
Er zijn genoeg andere formaties die leuk zijn om uit te proberen, en die nog lekkerder voetballen ook hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen, ben wel een beetje klaar met mijn huidige formatie. Als ik er niks aan vind verkoop ik het team net zo gemakkelijk weer
ja dat het over 4 min en 1 uur en 4 min bekend gemaakt wordquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Is er al iets bekend over nieuwe TOTS/TOTW?
Djeetje doet wat Toefjes doet.quote:
Nee, tuurlijk niet. Het typische is wel dat ik ze vaak niet tegenkom bij 5atb-teams, maar eerder bij een gewoon 3/4-atb-teamquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich is er niks mis met een briljant uitgevoerde counter toch?
Ah vandaar.quote:
ja ik heb geen eigen meningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja ik heb geen eigen mening
gr grEn geen subscribersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja ik heb geen eigen mening
gr grIk voel je pijn broederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In dit forum is erkennen dat je 5@tb speelt erger dan erkennen dat je kleine kinderen verkracht. Dat je het maar weet.
Lukakuquote:
Hoezo met Eredivisiequote:
Zoveel goede spelers hebben we in de Eredivisie niet voor een eigen TOTSquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die stats van Lukaku zijn ook Mehh
[..]
Hoezo met Eredivisiedat is niet zeker toch?
Was vorig jaar ook. Denk dat het dit jaar hetzelfde isquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die stats van Lukaku zijn ook Mehh
[..]
Hoezo met Eredivisiedat is niet zeker toch?
mensen zullen zich wel weer gek gaan kopen aan veel te dure lukaku'squote:
Nee daarom rest of the worldquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zoveel goede spelers hebben we in de Eredivisie niet voor een eigen TOTS
Bundesliga 2 teams in cl finale.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook. Denk dat het dit jaar hetzelfde is
Dat zou onrechtvaardig zijn voor de bundesliga imo dit jaarquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook. Denk dat het dit jaar hetzelfde is
Jah en Schurrlequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bundesliga 2 teams in cl finale.
lijkt me dat hun apart krijgen.
zal wel alles dortmund en bayern zijn plus die kiebeling ofzo
idd die hebben nu wel een eigen verdiendquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zou onrechtvaardig zijn voor de bundesliga imo dit jaar
vorige week dacht iedereen aan de lower english omdat die er niet in zatenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:04 schreef Maver24 het volgende:
geen Ribery dus maar dat betekent dus Bundesliga TOTS vandaag, kan toch bijna niet anders,
Wie?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bundesliga 2 teams in cl finale.
lijkt me dat hun apart krijgen.
zal wel alles dortmund en bayern zijn plus die kiebeling ofzo
lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |