PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Per ongeluk als NIF in een pack gehad? Of was je gewoon dronken en heb je ze gekocht?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ok, ik log nu net in op de web app en zie 2 items die nog unassigned zijn, kijk ik, blijkt het TOTS Borja Valero en IF Ricardo Costa WTF
Die zal je in packs hebben gekregen de NIF'squote:Op woensdag 22 mei 2013 12:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ok, ik log nu net in op de web app en zie 2 items die nog unassigned zijn, kijk ik, blijkt het TOTS Borja Valero en IF Ricardo Costa WTF
Waarschijnlijk heb je hun NIF's in een pack gekregen en gediscard toen ze IF hoorden te zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bug van EA ofzo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je hun NIF's in een pack gekregen en gediscard toen ze IF hoorden te zijn.
Heb je ze toevallig als NIF in packs gekregen toen ze TOTS waren?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Geen idee, ik heb toen wel een enorme hoeveelheid packs gekocht en alles gediscard dus het zou kunnen dat ze ertussen hebben gezeten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je ze toevallig als NIF in packs gekregen toen ze TOTS waren?
Wel lekker, een mazzeltjequote:Op woensdag 22 mei 2013 12:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb toen wel een enorme hoeveelheid packs gekocht en alles gediscard dus het zou kunnen dat ze ertussen hebben gezeten.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:52 schreef Toefjes het volgende:
Sinds ik mijn shirtjes heb veranderd naar het thuis tenue van Lubin (fel oranje) heb ik van de laatste 10 wedstrijden maar 1 verloren. Toeval?
Nee,maar wel een mooie oranje kleurquote:
Vet. Die ga ik als uitshirt doen. Dan heeft de tegenstander geen keuzequote:Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee,maar wel een mooie oranje kleurReal Sociedad
Klojoquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vet. Die ga ik als uitshirt doen. Dan heeft de tegenstander geen keuze
Van dit soort mensen word ik altijd een beetje geirriteerd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vet. Die ga ik als uitshirt doen. Dan heeft de tegenstander geen keuze
Had je beter aan mij kunnen geven swedish house maFIAquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Omdat ik wel een beetje klaar ben met FUT qua traden enz, en toch nauwelijks speel, heb ik mijn coins de laatste paar dagen opgemaakt met pakjes openen. Ik zweer het, de beste speler die ik gehad heb was Subotic300k aan pakjes geopend.
Lekker handigquote:
Ik las wordt hmmmmmmmmquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van dit soort mensen word ik altijd een beetje geirriteerd.
Wit uit- en thuisshirt
Ja, ik had het ook beter in spelers kunnen investerenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had je beter aan mij kunnen geven swedish house maFIA
Als de grens van Nederlands elftal al verlaagd wordt naar Heracles... Dan gaan ze in de jupiler league ook al hopen denk ik.quote:
Oja vergeten dat jong oranje ook bezig isquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Spelers die met Jong naar het EK gaan zijn het geselecteerd he
Hahahaha, dezelfde als die van jou dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Had ik vorige week overleg met een directielid, zeg-ie tegen me: "Mooie schoenen hoor Lars!"
Kom ik hem vanochtend in de gang tegen, drie keer raden hoe zijn nieuwe schoenen eruit zagen
Ik kan ook niet anders benadrukken dat hij erg goed is, geniale longshots. ik welke formatie heb jij em nou staan ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
TOTS Santi is echt wat Messi had moeten zijnDie doe ik niet meer weg
Ze hadden verdomd veel van weg jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hahahaha, dezelfde als die van jou dus
352quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet anders benadrukken dat hij erg goed is, geniale longshots. ik welke formatie heb jij em nou staan ?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
quote:
Wel fijn ja?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
3 tegen 1. Deze ga je niet winnenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wel fijn ja?
Ik heb hem 10 wedstrijden geprobeerd maar voelde niet echt fijn aan.
Mooi, let me know als je het weet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:27 schreef Toefjes het volgende:
Alles leuk en aardig met die spelertjes van jullie. Maar wil nu wel weten welke competitie deze week het TOTS aanlevert.
Binnenkort een keertje ruilen? Jij mijn Mata proberen, ik Cazorla?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pst....Mata is duurder...ik ruik een kansje voor Bobquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Binnenkort een keertje ruilen? Jij mijn Mata proberen, ik Cazorla?
Ik heb maar weer podolski op CAM gezet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
3 tegen 1. Deze ga je niet winnen
quote:
Op woensdag 22 mei 2013 13:27 schreef Toefjes het volgende:
Alles leuk en aardig met die spelertjes van jullie. Maar wil nu wel weten welke competitie deze week het TOTS aanlevert.
Mooi, let me know als je het weet.
Heb een team van anderhalf miljoen, maar hij is gewoon de spil. Alles draait om hem. Wat een koningquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wel fijn ja?
Is goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Binnenkort een keertje ruilen? Jij mijn Mata proberen, ik Cazorla?
Gek, bij mij eist hij nog niet zo'n heel dominante rol op. Ik denk er wel aan om Gervinho te vervangen. Iemand ervaring met TOTS Hazard?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb een team van anderhalf miljoen, maar hij is gewoon de spil. Alles draait om hem. Wat een koning
Misschien speel jij ander voetbal dan andere mensen hier. Jouw voorkeur is een draver op CAM, mijn voorkeur is een passer en spelmakerquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb maar weer podolski op CAM gezet.![]()
Ben benieuwd wat vanavond de tots en totw worden.
Ik dacht dat het jou te doen was om de gemiddelde lengte in je team? In dat geval zou ik het tweelingbroertje van Dries Mertens laten voor wat het isquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gek, bij mij eist hij nog niet zo'n heel dominante rol op. Ik denk er wel aan om Gervinho te vervangen. Iemand ervaring met TOTS Hazard?
Raar jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gek, bij mij eist hij nog niet zo'n heel dominante rol op. Ik denk er wel aan om Gervinho te vervangen. Iemand ervaring met TOTS Hazard?
Maar hij voelt nog steeds behoorlijk langzaam aan en had het idee dat hij telkens op te ver op het middenveld aan het kutten was. Die pauper poldoski staat als CAM telkens naast de spits ongeveer. Speel btw 3-5-2.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heb een team van anderhalf miljoen, maar hij is gewoon de spil. Alles draait om hem. Wat een koning
Ik vind hem niet traag, en vooral met de bal aan de voet is hij gewoon heel snel en nog veel belangrijker, heel beweeglijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar hij voelt nog steeds behoorlijk langzaam aan en had het idee dat hij telkens op te ver op het middenveld aan het kutten was. Die pauper poldoski staat als CAM telkens naast de spits ongeveer. Speel btw 3-5-2.
FIFA14 op mijn PS3. Waarschijnlijk laat ik FUT voor wat het is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:36 schreef Nickskuh het volgende:
Wat gaan jullie hier nou eigenlijk doen met FIFA 14? Nieuwe console en FIFA 14 of gewoon op je PS3/XBOX 360? Ik wss voor het laatste.
Dat laatstequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind hem niet traag, en vooral met de bal aan de voet is hij gewoon heel snel en nog veel belangrijker, heel beweeglijk
Hoop niet dat heel die markt volgend jaar op de PS3 verneukt is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
FIFA14 op mijn PS3. Waarschijnlijk laat ik FUT voor wat het is.
Sturridge scoort weer redelijk goed juistquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Raar jaBenteke en Sturridge zijn wel goed overigens, maar scoren nog niet echt veel
De goals komen vooral van Santi
Ik dacht dat Higuain met Juve bezig was?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:41 schreef ThadCastle het volgende:
Wandelgangen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Arsenal ook. Maar ook met Jovetic.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat Higuain met Juve bezig was?
Futhead.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/10972414/#
Aardig team waar ik nu mee speel. Iemand die nog iets zou veranderen?
Hahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pst....Mata is duurder...ik ruik een kansje voor Bob
Ik weiger die link aan te klikken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/10972414/#
Aardig team waar ik nu mee speel. Iemand die nog iets zou veranderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Hey, da's vreemd! Dat heeft hij namelijk in het echt ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:46 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Gerrard heeft echt een geniaal schot, kneiterhard gewoon
mooi hequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hey, da's vreemd! Dat heeft hij namelijk in het echt ook
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:42 schreef Toefjes het volgende:
Gisterenavond met een helder licht aan het whatsappen geslagen...
Zij: Die foto op je whatsapp is heel anders dan die op de datingsite!
Ik: Weet je niet wie die man op die foto is?
Zij: Nee
Ik: Dat is Gertjan Verbeek
Zij: Die ken ik niet
Ik: Dat is een baas.
Zij: Doe eens een foto van jezelf?
Ik: Nee, waarom?
Zij: Dan weet ik hoe je er uit zie
Ik: Dat heb je toch op de dating site gezien
![]()
GertJan Verbeek niet kennen
Hoe duur is die CB ivanovic nog? xbox.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik weiger die link aan te klikken.
SPOILER
Geen idee, want PS3.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoe duur is die CB ivanovic nog? xbox.
Nouja ik kijk wel.quote:
Spelers op de bank als wissel hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nouja ik kijk wel.
Ik heb ook nog TOTS Williams CB mja die zit beetje op de bank weg te rotten.
Waarom zou je ooit een CB inbrengenquote:
Het is bijna eng, zoals wij vandaag op 1 lijn zittenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tots Vertonghen is overigens ook wel echt heel erg goed
Vanochtend gehaald voor 240kquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
En toch 3 goals tegen krijgenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat was met mijn 2de team he vreidnquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En toch 3 goals tegen krijgen
Ik heb gister maar 2 potjes gespeeld waar mijn team echt fatsoenlijk was. De rest leek het wel of ik 10 akinfenwa's had. Simpel draaien duurde al een minuut
Die hadden we al voorspeld. Maakt niet veel meer uit voor de prijzenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef Maver24 het volgende:
vanmiddag nog een Happy Hour trouwens van 5 uur tot half 7
Denk het ook niet eerlijk gezegd, het zijn 15k packs die beschikbaar zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die hadden we al voorspeld. Maakt niet veel meer uit voor de prijzen
Alleen spelers?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Denk het ook niet eerlijk gezegd, het zijn 15k packs die beschikbaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |