PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Per ongeluk als NIF in een pack gehad? Of was je gewoon dronken en heb je ze gekocht?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ok, ik log nu net in op de web app en zie 2 items die nog unassigned zijn, kijk ik, blijkt het TOTS Borja Valero en IF Ricardo Costa WTF
Die zal je in packs hebben gekregen de NIF'squote:Op woensdag 22 mei 2013 12:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ok, ik log nu net in op de web app en zie 2 items die nog unassigned zijn, kijk ik, blijkt het TOTS Borja Valero en IF Ricardo Costa WTF
Waarschijnlijk heb je hun NIF's in een pack gekregen en gediscard toen ze IF hoorden te zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bug van EA ofzo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je hun NIF's in een pack gekregen en gediscard toen ze IF hoorden te zijn.
Heb je ze toevallig als NIF in packs gekregen toen ze TOTS waren?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Geen idee, ik heb toen wel een enorme hoeveelheid packs gekocht en alles gediscard dus het zou kunnen dat ze ertussen hebben gezeten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je ze toevallig als NIF in packs gekregen toen ze TOTS waren?
Wel lekker, een mazzeltjequote:Op woensdag 22 mei 2013 12:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb toen wel een enorme hoeveelheid packs gekocht en alles gediscard dus het zou kunnen dat ze ertussen hebben gezeten.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:52 schreef Toefjes het volgende:
Sinds ik mijn shirtjes heb veranderd naar het thuis tenue van Lubin (fel oranje) heb ik van de laatste 10 wedstrijden maar 1 verloren. Toeval?
Nee,maar wel een mooie oranje kleurquote:
Vet. Die ga ik als uitshirt doen. Dan heeft de tegenstander geen keuzequote:Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee,maar wel een mooie oranje kleurReal Sociedad
Klojoquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vet. Die ga ik als uitshirt doen. Dan heeft de tegenstander geen keuze
Van dit soort mensen word ik altijd een beetje geirriteerd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vet. Die ga ik als uitshirt doen. Dan heeft de tegenstander geen keuze
Had je beter aan mij kunnen geven swedish house maFIAquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Omdat ik wel een beetje klaar ben met FUT qua traden enz, en toch nauwelijks speel, heb ik mijn coins de laatste paar dagen opgemaakt met pakjes openen. Ik zweer het, de beste speler die ik gehad heb was Subotic300k aan pakjes geopend.
Lekker handigquote:
Ik las wordt hmmmmmmmmquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van dit soort mensen word ik altijd een beetje geirriteerd.
Wit uit- en thuisshirt
Ja, ik had het ook beter in spelers kunnen investerenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had je beter aan mij kunnen geven swedish house maFIA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |