Qua rekenkracht is de oude generatie achterhaald, maar we hebben het niet over de oude, maar de nieuwe generatie. Remember?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja als ik hoor wat voor 'leuke' dingen de nieuwe xbox heeft weet ik niet of het echt veel relaxter zal zijn
[..]
Hardware is meer dan alleen graphics. Bijvoorbeeld het aantal FPS dat je kan hebben, ik heb op consoles gezien dat bij Far Cry 3 ze naar 15 FPS zakken, dat kan toch nooit lekker spelen? Ook het aantal dingen in het spel zelf, aantal vijanden, mogelijkheden, alles.
[..]
Welke posts mogen dat dan wel wezen? [ afbeelding ]
Nou dat is dan goed gemaakt, blijf jij lekker bij de PC en haal jij niet de nieuwe Xbox. Moeilijk joh. Waarom er over door blijven gaan? :/quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je het beter vinden, maar als het objectief niet zo is dan waarom zeggen dat je het wel zo vindt? Natuurlijk kan je een controller veel lekkerder spelen, dus daarom console, maar tegenwoordig kan je ook op PC met een controller. CD erin en spelen maar, dat gaat ook niet meer, je moet installeren, patchen, net zoals PC. Is je internet down of hebben ze onderhoud? Schrap dat even spelen maar.
Steve Ballmer ben jij dat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:59 schreef Nass het volgende:
Meeste hier de zeiken puur om het zeiken, fucking autisten hier allemaal
DIT is TOEKOMST!!!!!!!!!!!!!!
<knip>
Toekomst nogmaals, dit is de toekomst
Hou je autisten opmerkingen voortaan maar voor je. Nergens voor nodig die onzin.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:59 schreef Nass het volgende:
Meeste hier de zeiken puur om het zeiken, fucking autisten hier allemaal
DIT is TOEKOMST!!!!!!!!!!!!!!
Zolder autisten die thuis wonen, en tot hun 40ste thuis zullen blijven wonen zullen het total niet snappen, maar sinds ik uit huis ben besef ik wat een prachtige MULTIMEDIA apparaat de xbox360 wel niet is, en dit ziet er zo een 10x gelikter en sneller uit.
Tijdens het gamen even snel 'Xbox Internet explorer' reopen en vervolgens 'Xbox Search Cheats GTA5' en TERWIJL ik game aan de rechterkant van het scherm cheats vinden. Of tijdens het spelen van een potje Fifa tegen een vriend ook skypen, zodat ik zijn kop kan zien als ik een mooie goal maak.OF een film kijken met mijn vriendin en tegelijkertijd skypen zodat we toch dicht bij elkaar zijn. Ik zie al dat de xbox NIET is bedoeld voor in je zolder, maar puur voor de huiskamer en daarvoor is dit een gruwlijke doosje. Een enorme gamer ben ik ook niet meer, spellen als GTA en FIFA boeien mij nog, de rest ben ik overheen gegroeid, dus qua gamen maak ik me niet heel veel zorgen. En voor degenen die roepen dat je je spel niet naar je vriend/vader/oma/opa kan brengen om daar te spelen, jawel dat kan wel--> Je downloadt je profile zoals dat nu al kan met de xbox360 en gaat aan de slag.
Toekomst nogmaals, dit is de toekomst
Ik postte mijn vorige reactive voor ik deze zag, mijn excuusquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hou je autisten opmerkingen voortaan maar voor je. Nergens voor nodig die onzin.
Oke. Nu zonder autisten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:05 schreef Nass het volgende:
[..]
Ik postte mijn vorige reactive voor ik deze zag, mijn excuus
Niet iedereen heeft GOED internet. En ik wil ook niet afhankelijk zijn van anderen om te kunnen spelen of niet.quote:
Sowieso gaat het mij om het principe. Als je een game koopt hoort het jouw eigendom te zijn en hoor je er alles mee te kunnen doen wat je wilt. Kopieerbeveiliging snap ik nog, maar dit gaat te ver.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft GOED internet. En ik wil ook niet afhankelijk zijn van anderen om te kunnen spelen of niet.
En dit ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso gaat het mij om het principe. Als je een game koopt hoort het jouw eigendom te zijn en hoor je er alles mee te kunnen doen wat je wilt. Kopieerbeveiliging snap ik nog, maar dit gaat te ver.
Maar deze discussie is breder dan games, dat is het hele probleem met het groeiende aanbod aan digitale content.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso gaat het mij om het principe. Als je een game koopt hoort het jouw eigendom te zijn en hoor je er alles mee te kunnen doen wat je wilt. Kopieerbeveiliging snap ik nog, maar dit gaat te ver.
En dat is precies waarom ik ook geen e-books en/of digitale DRM-muziek koop.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar deze discussie is breder dan games, dat is het hele probleem met het groeiende aanbod aan digitale content.
Dit gaat ook op voor je digitale muziek en je e-books.
Probeer maar eens een e-book te ruilen of door te verkopen.
Xbox heeft ook geen goed internet nodig? Dit is puur ter verificatie, that's IT. Maar je gaat mij niet vertellen dat er mensen zijn zonder internet tegenwoordig, en als die er wel zijn dan dan ga ik er vanuit dat zij het zich niet kunnen veroorloven en puur daarom nooit een xbox zouden kunnen betalen. Nogmaals, het is heel normal dat Xbox gewoon altijd ON is, dat is mijn laptop, mijn mobile, mijn huidige xbox, ALLES is altijd on, en problemen heb ik eens in de maand of 2 maanden voor een paar minutenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft GOED internet. En ik wil ook niet afhankelijk zijn van anderen om te kunnen spelen of niet.
Die zijn er zatquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:12 schreef Nass het volgende:
[..]
Xbox heeft ook geen goed internet nodig? Dit is puur ter verificatie, that's IT. Maar je gaat mij niet vertellen dat er mensen zijn zonder internet tegenwoordig, en als die er wel zijn dan dan ga ik er vanuit dat zij het zich niet kunnen veroorloven en puur daarom nooit een xbox zouden kunnen betalen. Nogmaals, het is heel normal dat Xbox gewoon altijd ON is, dat is mijn laptop, mijn mobile, mijn huidige xbox, ALLES is altijd on, en problemen heb ik eens in de maand of 2 maanden voor een paar minuten
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:15 schreef Seam het volgende:
Maar las ik nu dat je xbox games ook op een andere console (PS4) spelen tegen een extra fee?
Als dat zo is, ga ik 100% voor de PS4, voor die 5-6 xbox exclusives ben je wel bereid dan wat extra te betalen.
Wat een non discussiequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je het beter vinden, maar als het objectief niet zo is dan waarom zeggen dat je het wel zo vindt? Natuurlijk kan je een controller veel lekkerder spelen, dus daarom console, maar tegenwoordig kan je ook op PC met een controller. CD erin en spelen maar, dat gaat ook niet meer, je moet installeren, patchen, net zoals PC. Is je internet down of hebben ze onderhoud? Schrap dat even spelen maar.
Dat is je goed recht, maar op termijn trek je aan het kortste eind. Op het gebied van grondstoffen en verbruik is digitale content veel rendabeler. Elke producent zal er op overstappen, en het is nog beter voor het milieu ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dat is precies waarom ik ook geen e-books en/of digitale DRM-muziek koop.
Je hebt geen andere mensen nodig om single player te kunnen spelen, als dat is wat je bedoelt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hahaha jij bent echt een oppertroll. Ik heb geen zin om voor elektriciteit te betalen, maar wil wel gamen, geef me een goede reden waarom het voor de consument goed is dat de xbox stroom nodig heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die zijn er zat
http://www.nu.nl/internet(...)an-vijftig-jaar.html
Er is geen reden waarom het altijd online moet zijn. Geef mij 1 goede reden waarom het voor de CONSUMENT goed zou zijn.
Bedrijven redeneren niet vanuit wat goed voor jou is, maar wat goed voor hun is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die zijn er zat
http://www.nu.nl/internet(...)an-vijftig-jaar.html
Er is geen reden waarom het altijd online moet zijn. Geef mij 1 goede reden waarom het voor de CONSUMENT goed zou zijn.
Jezus jij bent domquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hahaha jij bent echt een oppertroll. Ik heb geen zin om voor elektriciteit te betalen, maar wil wel gamen, geef me een goede reden waarom het voor de consument goed is dat de xbox stroom nodig heeft.
Ik snap niet waarom mensen dat verdedigen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bedrijven redeneren niet vanuit wat goed voor jou is, maar wat goed voor hun is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |