abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juni 2013 @ 17:05:59 #251
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_127365793
Oké. Investeerder X zit naast Rutte een hapje te eten en zegt toe wel even 30 miljoen te willen investeren in een Nederlands ICT bedrijf.

Wat dan? De investeerder heeft even eigenhandig de Nederlandse democratie gekaapt zonder dat wij hier ook maar iets van merken? Ik wil dan een concrete aanwijzing hebben dat er iets is dat niet door de beugel kan. Die aanwijzingen heb ik niet.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 3 juni 2013 @ 18:45:52 #252
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127369568
quote:
11s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:05 schreef Ryon het volgende:
Oké. Investeerder X zit naast Rutte een hapje te eten en zegt toe wel even 30 miljoen te willen investeren in een Nederlands ICT bedrijf.

Wat dan? De investeerder heeft even eigenhandig de Nederlandse democratie gekaapt zonder dat wij hier ook maar iets van merken? Ik wil dan een concrete aanwijzing hebben dat er iets is dat niet door de beugel kan. Die aanwijzingen heb ik niet.
Wat niet door de beugel kan is dat het vergelijkbaar is met The Old Boys Network in nederland waarin die ouwe lullen elkaar constant baantjes toeschuiven en het zijn telkens dezelfde die in comissies zitten etc. En zo verandert er nooit eens iets in goede zin voor ons (het volk). Er wordt door die mensen alleen maar gewerkt aan het behouden van de ellendige status quo omdat zij goed zitten en willen blijven zitten waar ze zitten.

Komt nog eens bij dat de belastingbetaler betaalt voor die bijeenkomsten wat natuurlijk helemaal belachelijk is.
Feyenoord!
  maandag 3 juni 2013 @ 18:47:43 #253
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_127369641
quote:
11s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:05 schreef Ryon het volgende:

Wat is de rol van Rutte in deze?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_127370785
Apart dat christelijke kiezers nauwelijks in complotten geloven als je nagaat dat sommige christenen werkelijk overal de duivel in zien.
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:20:19 #255
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_127434848
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:45 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat niet door de beugel kan is dat het vergelijkbaar is met The Old Boys Network in nederland waarin die ouwe lullen elkaar constant baantjes toeschuiven en het zijn telkens dezelfde die in comissies zitten etc. En zo verandert er nooit eens iets in goede zin voor ons (het volk). Er wordt door die mensen alleen maar gewerkt aan het behouden van de ellendige status quo omdat zij goed zitten en willen blijven zitten waar ze zitten.
Dat al die corpsballen graag baantjes aan elkaar toeschuiven is niet echt een geheim. Maar ook zij zijn uiteindelijk onderdeel van hetzelfde volk.
  woensdag 5 juni 2013 @ 14:59:11 #256
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_127442174
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat al die corpsballen graag baantjes aan elkaar toeschuiven is niet echt een geheim. Maar ook zij zijn uiteindelijk onderdeel van hetzelfde volk.
Zo maak je je er wel heel makkelijk vanaf. Een crimineel en een pedofiel zijn ook een onderdeel van het volk. Dat praat natuurlijk niet hun gedrag goed.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  woensdag 5 juni 2013 @ 15:06:44 #257
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_127442436
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:59 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Zo maak je je er wel heel makkelijk vanaf. Een crimineel en een pedofiel zijn ook een onderdeel van het volk. Dat praat natuurlijk niet hun gedrag goed.
Waar het om gaat is dat er niet een soort clubje van bovenmenselijke wezens bestaat dat "de macht" bezit en als hoofddoel heeft om het "het volk" zo zuur mogelijk te maken.

Als Japie een dergelijke positie wil en denkt het daar beter e doen moet hij er ook wat voor doen.
  woensdag 5 juni 2013 @ 16:46:11 #258
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_127446258
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waar het om gaat is dat er niet een soort clubje van bovenmenselijke wezens bestaat dat "de macht" bezit en als hoofddoel heeft om het "het volk" zo zuur mogelijk te maken.

Als Japie een dergelijke positie wil en denkt het daar beter e doen moet hij er ook wat voor doen.
Je moet het toch met me eens zijn dat je door een behoorlijke fijne zeef wordt gehaald op weg naar een dergelijke positie. Het is eigenlijk een besloten club. Ik denk niet dat ze erop uit zijn het volk het leven zuur te maken. Ik denk dat het volk helemaal geen issue is. Het gaat ze erom leuk met elkaar bezig te zijn en belangrijk gevonden te worden. Het zijn de meest egocentrische mensen op aarde die boven komen drijven.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_127457860
quote:

[..]

Bilderberg valt niet in die categorie denk ik. Centrale Banken daarentegen komen aardig in de buurt, ze hebben in principe alle macht. Het hoofddoel is mi niet het leven voor het volk zo zuur mogelijk te maken, maar wel om alle macht te behouden. De FED evenals de BIS in Zwitserland zijn in handen van een groep private bankiers die zichzelf boven de wet hebben geplaatst. Ik heb onlangs het Protocol betreffende de immuniteit van de Bank voor Internationale Betalingen op de site van BIS zelf (http://www.bis.org/about/headquart-en.pdf) eens doorgelezen en daar komen een paar opvallende zaken naar boven;

- Diplomatieke onschendbaarheid voor de BIS-staf/-bankiers en voor wat zij met zich meedragen.
- Gelijk ambassades, immuniteit voor alle gebouwen en kantoren van de BIS.
- Geen supervisie of kennis van de bankhandelingen door welke autoriteit van de overheid dan ook.
- BIS-stafleden/ -bankiers zijn boven de wet gesteld, zij vallen niet onder de (plaatselijke) wettelijke bepalingen en rechtspraak (jurisdictie).
- Immuniteit van BIS-staf voor arrestatie of gevangenneming en immuniteit voor confiscatie van bagage.
- Immuniteit van BIS-staf voor jurisdictie zelfs na het volbrengen van hun missie, voor handelingen uitgevoerd ten behoeve van hun taak, inclusief gesproken en geschreven woorden.
- Geen restricties op immigratie. Ontheffing voor zichzelf, hun echtgenoten en kinderen van welke immigratierestricties dan ook, van registratieformaliteiten voor vreemdelingen en van verplichtingen die verband houden met dienstplicht in Zwitserland.
- Vrijheid om alle communicatie van allerlei soort te versleutelen. Het recht codes in officiële communicatie te gebruiken of het recht documenten te zenden of ontvangen via koeriers of diplomatieke post.
- Geen belastingen op welke transactie dan ook, salaris incluis.

Kort gezegd komt het er op neer dat deze private bankiers volledig buiten democratische beginselen of controle zijn benoemd en aan geen enkele overheid verantwoording schuldig zijn. Ze kunnen doen en laten wat ze zelf willen.
Currency War, Trade War, Real War
  vrijdag 7 juni 2013 @ 00:34:01 #260
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127506384
quote:

[..]

Hoe weet jij dat er niet zo'n clubje wezens bestaat?

Heb je de oudste geschriften op aarde wel eens gelezen? De Sumerische kleitabletten?
Feyenoord!
  vrijdag 7 juni 2013 @ 00:37:24 #261
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127506468
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:05 schreef Masyl het volgende:

[..]

Bilderberg valt niet in die categorie denk ik. Centrale Banken daarentegen komen aardig in de buurt, ze hebben in principe alle macht. Het hoofddoel is mi niet het leven voor het volk zo zuur mogelijk te maken, maar wel om alle macht te behouden. De FED evenals de BIS in Zwitserland zijn in handen van een groep private bankiers die zichzelf boven de wet hebben geplaatst. Ik heb onlangs het Protocol betreffende de immuniteit van de Bank voor Internationale Betalingen op de site van BIS zelf (http://www.bis.org/about/headquart-en.pdf) eens doorgelezen en daar komen een paar opvallende zaken naar boven;

- Diplomatieke onschendbaarheid voor de BIS-staf/-bankiers en voor wat zij met zich meedragen.
- Gelijk ambassades, immuniteit voor alle gebouwen en kantoren van de BIS.
- Geen supervisie of kennis van de bankhandelingen door welke autoriteit van de overheid dan ook.
- BIS-stafleden/ -bankiers zijn boven de wet gesteld, zij vallen niet onder de (plaatselijke) wettelijke bepalingen en rechtspraak (jurisdictie).
- Immuniteit van BIS-staf voor arrestatie of gevangenneming en immuniteit voor confiscatie van bagage.
- Immuniteit van BIS-staf voor jurisdictie zelfs na het volbrengen van hun missie, voor handelingen uitgevoerd ten behoeve van hun taak, inclusief gesproken en geschreven woorden.
- Geen restricties op immigratie. Ontheffing voor zichzelf, hun echtgenoten en kinderen van welke immigratierestricties dan ook, van registratieformaliteiten voor vreemdelingen en van verplichtingen die verband houden met dienstplicht in Zwitserland.
- Vrijheid om alle communicatie van allerlei soort te versleutelen. Het recht codes in officiële communicatie te gebruiken of het recht documenten te zenden of ontvangen via koeriers of diplomatieke post.
- Geen belastingen op welke transactie dan ook, salaris incluis.

Kort gezegd komt het er op neer dat deze private bankiers volledig buiten democratische beginselen of controle zijn benoemd en aan geen enkele overheid verantwoording schuldig zijn. Ze kunnen doen en laten wat ze zelf willen.
Yay. Precies. Banksters zijn het. Om even een quotje aan te halen:

Give me control of a nation's money and I care not who makes the laws.
Mayer Amschel Rotschild
Feyenoord!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 12:45:24 #262
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_127552478
Ben normaal niet zon fan van Alex Jones maar dit doet hij toch wel prachtig:

Feyenoord!
pi_129579777
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:36 schreef Zith het volgende:

[..]

De families bestaan dan ook uit honderden mensen... Er is geen Rothschild die in zijn eentje rijker is dan Bill Gates. De eindbaas (David René de Rothschild), CEO van de Rothschild Group komt niet eens in de buurt.
Hun "officiële" vermogen is niet hun echte vermogen he
pi_129582986
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 00:34 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Heb je de oudste geschriften op aarde wel eens gelezen? De Sumerische kleitabletten?
Alsof dat het verhaal aannemelijker zou maken.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')