Wonderspul, potje gaat ook super lang mee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, dat wilde ik nog een keer proberen.
ik las flufferquote:
Ja soms er komt dan ook wel eens wit spul uit mijn plasserquote:
Jij leest in het meest brave zinnetje ter wereld nog wel wat smerigsquote:
Klopt het dat het 'maar' een jaar houdbaar is?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wonderspul, potje gaat ook super lang mee.
Doorslikken, is goed voor jequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:18 schreef hezdunnah het volgende:
10 eu gek!! Ff mn moeder of zusje ompraten dat het goed is.
[..]
Ja soms er komt dan ook wel eens wit spul uit mijn plasser
Jup en na 1 jaar was de helft nog geen eens opquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt het dat het 'maar' een jaar houdbaar is?
Zonde.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup en na 1 jaar was de helft nog geen eens op
T is een gave, bedankt :$quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:20 schreef hezdunnah het volgende:
Doei gekkies ik ga slapen morgen een lange dag voor de boeg (ik ben van plan een onbekend eiland aan te doen hier 550km vandaan)
Lobi(speciaal voor Dqod omdat ze zo lief is)
quote:
Ja hoor, bobby is weer raar. is goed hoor. ik ga wel slapen en met de tieten van tamashii spelen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij leest in het meest brave zinnetje ter wereld nog wel wat smerigs
En nee, dat is geen indqodtrinatie
Bijt er maar even in.. Beetje sabbelen enzo, met je tong langs die tepels enzo.. Have funquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor, bobby is weer raar. is goed hoor. ik ga wel slapen en met de tieten van tamashii spelen.
In je slaap ja?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor, bobby is weer raar. is goed hoor. ik ga wel slapen en met de tieten van tamashii spelen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bijt er maar even in.. Beetje sabbelen enzo, met je tong langs die tepels enzo.. Have fun![]()
![]()
quote:
quote:
Heb mezelf hitsig gemaakt, momentjequote:
Prima, dan speel ik met die van mij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
dat wordt weer dweilen met de kraan open hehehehquote:
Je kent me zo goed, jijquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat wordt weer dweilen met de kraan open heheheh
whehhe dan hebbie juicy hils voor de beeldvormingquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bijt er maar even in.. Beetje sabbelen enzo, met je tong langs die tepels enzo.. Have fun![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |