Eigenlijk is het me nog te jong, ik wil een Nigella Lawsonquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jonge god zijn die de needs van haar seksuele piek kan vervullen.
Dan zou ik haar leren in de ways of lichaamssappen uitwisselen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Als de seks nou kut was, was het makkelijker he.
vrijdag word ik 21quote:
Dudequote:
Goed ontbijtjequote:Op woensdag 22 mei 2013 01:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan zou ik haar leren in de ways of lichaamssappen uitwisselen.
En je loopt te kk op een meid van 21?quote:
Wat is erquote:
het is niet zozeer haar leeftijd maar haar gevoeligheid, ik ben door mijn vorige veroveringen een lompe bouwvakker lijkt het wel soms. Kan dit level niet aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En je loopt te kk op een meid van 21?![]()
![]()
Leeftijd zegt niet zoveel, het is de persoon erachter
Die is niks. Ken veel beterequote:
Wispelturigheid leer je mee omgaan. En zij ook met jou lompheid. Als je d'r leuk vind zul je best nog wel eens momenten hebben dat het helemaal ruk gaat, maar zodra je bij elkaar bent ben je dat allemaal weer vergeten en wil je alleen nog maar als konijnen met elkaar het bed induikenquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
het is niet zozeer haar leeftijd maar haar gevoeligheid, ik ben door mijn vorige veroveringen een lompe bouwvakker lijkt het wel soms. Kan dit level niet aan.
Jongen toch :$quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:37 schreef Adolecens het volgende:
Maar goed, ga slapen.. Hele avond al geen zin om mijn armen op te tillen, beetje te fanatiek geweest in de sportschool
Bonnie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:44 schreef Dqod het volgende:
Saai hier, wil de TT eer aan doen en iemand titty-slammen
Praat niet zo gemeen over haarquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:44 schreef Dqod het volgende:
Saai hier, wil de TT eer aan doen en iemand titty-slammen
Onschuldige katjes ga je niet titty-slammen grid, begrijp je me?quote:
Je bent gewoon baldadig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Onschuldige katjes ga je niet titty-slammen grid, begrijp je me?
Dat soort dingen doe je met stoute vrouwen die het verdienen
Dat wel, ik ben ook stout geweest :$ Stoute gedachtes :$quote:
Die ook jaquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
HAHAHA IT'S FUNNY CUZ IT'S TRUE IKSDEEJJJ
Hier een plaatje van Patrick de zeester voor jou
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |