Dat was mooi.quote:
Samen met Sjek onder de zonnebank.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paul daarentegen. Die is bijna net zo bruin als Humberto Tan
Vies bruin ja, zoals Sjek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paul daarentegen. Die is bijna net zo bruin als Humberto Tan
Die stond vroeger toch ook altijd live verslag te doen vanuit de garage van zijn ouders?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
Is Max tornadojager?
Of volgt ie alleen de tornadomap achter de pc?
Een afgekeurde thunderbird, volgens MM Huijbregts ooit bij DWHN.quote:
http://pauwenwitteman.var(...)liveplayer-penw.htmlquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:07 schreef Kadooosh het volgende:
kan iemand aan een link helpen om het nu te kijken
Hier leggen we kinderen in duikers.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:08 schreef tralalala het volgende:
Toch wel lekker wonen in Nederland zo zonder regelmatige natuurrampen.
Die verzamel DVDquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:08 schreef Martinello het volgende:
[..]
Een afgekeurde thunderbird, volgens MM Huijbregts ooit bij DWHN.
Dat lokken we zelf uit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:09 schreef Latert het volgende:
[..]
En we hebben aardbevingen in Groningen.
Van die homo-aardbevingen van 3.0quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:09 schreef Latert het volgende:
[..]
En we hebben aardbevingen in Groningen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef OProg het volgende:
Nu komt er een keiharde discussie mensen. Scherpst van de snede.
Verwacht dat nou maar niet (Lees: VARA).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef OProg het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
Prachtige mensen gadverdamme dat zeg je toch niet
Zeker niet over inwoners van de schilderswijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
Prachtige mensen gadverdamme dat zeg je toch niet
Je verwacht het niet met een discussie tussen leden van D66 en de SP.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Verwacht dat nou maar niet (Lees: VARA).
True, maar geen allesvernietigende aardbevingen hier.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Het is anders zuur genoeg als je huis vol scheuren zit.
Och, stond in het verleden nog wel eens "Intifada, intifada, Palestina vrij" te blèren samen met Harry.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
Je hoort nu al dat ze er niks van snapt.
Vergeet krachtwijk nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was eerst nog een kansenwijk.
Maar noem het anders en het komt goed.
Liever iets met Afrika.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:14 schreef UncleDolan het volgende:
Wachten is op de Staphorst vergelijking.
Dat was ook zo achterlijk ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Och, stond in het verleden nog wel eens "Intifada, intifada, Palestina vrij" te blèren samen met Harry.
Als je daar op zondag je gras maait, heb je ook problemen hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:14 schreef UncleDolan het volgende:
Wachten is op de Staphorst vergelijking.
Dan vraag ik me toch wel af waar 'hier' is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:15 schreef marcodej het volgende:
Als je hier in een kort rokje loopt wordt je er ook op aangesproken. En er woont hier geen allochtoon.
Dat dacht ik al. Een turk die zegt dat er niks aan de hand is. En een meid die tja.... er was nog een stoel vrij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:11 schreef OProg het volgende:
Valt best mee denk ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je daar op zondag je gras maait, heb je ook problemen hoor.
Het gevaar zit er ook in dat er een keer een dijk verzakt, dan heb je wel echt problemen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
True, maar geen allesvernietigende aardbevingen hier.
Hoewel die aardbeving in 1992 wel heftig was als ik de verhalen mag geloven.
Een situatie bediscussiëren is wat anders dan een situatie misbruiken natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:15 schreef Wopper1 het volgende:
Wilders misbruikt de situatie terwijl zij daar nu zelf gaan zitten.
Valt wel mee hoor. Staphorst is echt niet zo erg als mensen denken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je daar op zondag je gras maait, heb je ook problemen hoor.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:15 schreef marcodej het volgende:
Als je hier in een kort rokje loopt wordt je er ook op aangesproken. En er woont hier geen allochtoon.
ditquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:15 schreef Wopper1 het volgende:
Wilders misbruikt de situatie terwijl zij daar nu zelf gaan zitten.
Is discriminatie, jwt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
Moet je eens vergunningen gaan weigeren omdat ze Turks zijn.
Niet haten op Staphorst.quote:
Ja idd, dat verschilt gewoon heel erg. En ik ben iig niet uitgescholden omdat ik een broek aanhad daar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:16 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Staphorst is echt niet zo erg als mensen denken.
En terecht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:15 schreef marcodej het volgende:
Iemand aanspreken op zijn/haar kleding moet ook gewoon kunnen. Het is misschien niet altijd even netjes maar toch.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:15 schreef marcodej het volgende:
Nou nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:18 schreef Hierro het volgende:
[..]
Iemand aanspreken op zijn/haar kleding moet ook gewoon kunnen.
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:15 schreef marcodej het volgende:
Wrm zou je?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:18 schreef Hierro het volgende:
[..]
Iemand aanspreken op zijn/haar kleding moet ook gewoon kunnen. Het is misschien niet altijd even netjes maar toch.
Waarom niet?quote:
Ga je weg, net zo makkelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:21 schreef inZanity het volgende:
Nederland is echt één groot racistenland aan het worden. Zum kotsen.
Geldt dat ook voor hoofddoeken, mannenjurken, enzovoort?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als je er als een slet bij wilt lopen moet je zelf weten maar doe dat dan in de slaapkamert. Als je er op straat zo bij gaat lopen kunnen mensen daar aanstoot aan nemen en lijkt het me volledig terecht om diegene daar op aan te spreken.
Idd, hoorde laatst ook al dat er een tv was verkocht in rouveenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:21 schreef tralalala het volgende:
Bible Belt is ook niet meer wat het geweest is, hier in Rhenen hebben we tegenwoordig gewoon koopzondagen. Het sterft uit.
Koopzondagen moeten afgeschaft worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:21 schreef tralalala het volgende:
Bible Belt is ook niet meer wat het geweest is, hier in Rhenen hebben we tegenwoordig gewoon koopzondagen. Het sterft uit.
Waarom zou ik weggaan uit m'n eigen land?quote:
You don't shit where you eat.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:23 schreef cobain1994 het volgende:
Die jeugdbendes opereren nu in andere wijken.
Daar heerst maar 1 ding en dat is orde.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:23 schreef Wopper1 het volgende:
In Noord-Korea wisten ze hier wel raad mee.
Je kunt moslims sowieso eigenlijk nooit met elkaar vergelijkenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:22 schreef UncleDolan het volgende:
Je kunt Moslims in Amerika helemaal niet vergelijken met Nederlandse Moslims. Daar hebben ze tenminste nog een selectie beleid.
Die wijken heb je in iedere grote en middelgrote stad. Denk zelfs dat de schilderswijk niks is vergeleken bij vele andere wijken in Nederland.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:22 schreef Wopper1 het volgende:
Keurige wijk aldus Max.
Er liep voor zeker 110 jaar aan gevangenisstraf op straat.
Zwembad is hier op zondag open.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:21 schreef tralalala het volgende:
Als je dit had willen voorkomen had je twintig jaar geleden moeten beginnenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:21 schreef UncleDolan het volgende:
Voor je het weet heb je dit soort gedoe
Nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor hoofddoeken, mannenjurken, enzovoort?
Oh, waarom dan wel niet?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je kunt moslims sowieso eigenlijk nooit met elkaar vergelijken
Aanpassen en Hollanders gaat helaas niet goed samen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:23 schreef PSV1990- het volgende:
Aanpassen aan de Multi cultu samenleving
die blonde man heeft helemaal gelijk
Ah, dus bepaalde groepen hebben een alleenrecht op aanstoot nemen en daar naar handelen.quote:
spquote:
Snap deze redenaties nooit. Wat is het probleem nou? Er staan talloze gebouwen hier die uit andere culturen komen en nog zijn we racisten. Wat wil je dan? Dat we Arabisch als taal gaan voeren?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:21 schreef inZanity het volgende:
Nederland is echt één groot racistenland aan het worden. Zum kotsen.
Dan moeten ze maar emigrerenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Aanpassen en Hollanders gaat helaas niet goed samen.
Jij vindt dat het niet kan om aangesproken te worden op je kleding. Wat stel je dan voor om dat te voorkomen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet alles met geboden/verboden geregeld worden?
Waarom dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Koopzondagen moeten afgeschaft worden.
En nee, niet vanwege religieuze gronden.
[..]
Waarom zou ik weggaan uit m'n eigen land?
Islamfobiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Waarom schreeuwen ze dan altijd "RACISME!"?
Waarom zou je in hemelsnaam aanstoot nemen aan een hoofddoek? Daar kun je lijkt me alleen maar respect voor hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah, dus bepaalde groepen hebben een alleenrecht op aanstoot nemen en daar naar handelen.
Dubbel paspoort?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:23 schreef inZanity het volgende:
Waarom zou ik weggaan uit m'n eigen land?
Omdat er zo verschrikkelijk veel verschillende 'soorten' moslims zijnquote:
Waarom zou je respect moeten hebben voor een hoofddoek... ik heb toch ook geen respect voor jouw jas?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam aanstoot nemen aan een hoofddoek? Daar kun je lijkt me alleen maar respect voor hebben.
Waarom zouden wij ons moeten aanpassen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Aanpassen en Hollanders gaat helaas niet goed samen.
Dus er zijn verschillende soorten Moslims, zeg je. Dit is wat ik zeg. Volgens mij zijn we het niet met elkaar oneens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Omdat er zo verschrikkelijk veel verschillende 'soorten' moslims zijn
Nee, jij hebt het over beleid tov moslim-immigranten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:28 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Dus er zijn verschillende soorten Moslims, zeg je. Dit is wat ik zeg. Volgens mij zijn we het niet met elkaar oneens.
Wat ik wil? Dat men gewoon normaal met elkaar om gaat zonder een ander te haten omdat diegene toevallig een andere kleur, afkomst of religie heeft. Maar dat zal helaas ijdele hoop zijn. Nederland zit vol met haat en het lijkt alleen maar erger te worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:25 schreef Travel. het volgende:
[..]
Snap deze redenaties nooit. Wat is het probleem nou? Er staan talloze gebouwen hier die uit andere culturen komen en nog zijn we racisten. Wat wil je dan? Dat we Arabisch als taal gaan voeren?
Mooizo <3quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:28 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Dus er zijn verschillende soorten Moslims, zeg je. Dit is wat ik zeg. Volgens mij zijn we het niet met elkaar oneens.
Daar nemen heel veel mensen aanstoot aan. Maar de reden om het te doen is het punt niet. Jij stelt dat wanneer iemand aanstoot neemt aan de kleding van een ander op straat, deze persoon hier iets van mag zeggen. Dan moet je daar ook consequent in zijn. Of het nou vrouwen zijn met korte rokjes, vrouwen met hoofddoeken of gothics met een extreme kledingstijl.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam aanstoot nemen aan een hoofddoek? Daar kun je lijkt me alleen maar respect voor hebben.
Om winkeliers te beschermen. Voor veel kleine of zelfstandige ondernemers is het (bijna) niet te doen om 7 dagen per week open te zijn.quote:
Wat ik zeg is dat die kansloze Marokkanen/Somaliërs niet zo makkelijk aan een Amerikaans paspoort zouden komen als aan een Nederlands paspoort en dat ze daarom in Amerika niet dit soort mongolen importeren. En dus een heel ander soort Moslim hebt in Amerika. Dat was mijn punt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het over beleid tov moslim-immigranten.
Omdat racisme niks met ras te maken hoeft te hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Waarom schreeuwen ze dan altijd "RACISME!"?
Waarom zou je respect moeten hebben voor m'n jas?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Waarom zou je respect moeten hebben voor een hoofddoek... ik heb toch ook geen respect voor jouw jas?
Ik dacht dat je een grapje maakte maar 't is m ook nog. Hij lijkt wel een beetje op Constantijn.quote:
En hoezo haten we ''jullie'' dan? Gaan al die Arabische jongeren dan zo goed met ons om?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat ik wil? Dat men gewoon normaal met elkaar om gaat zonder een ander te haten omdat diegene toevallig een andere kleur, afkomst of religie heeft. Maar dat zal helaas ijdele hoop zijn. Nederland zit vol met haat en het lijkt alleen maar erger te worden.
Nee, ik had allang door dat het begrip 'racisme' onderhand niks meer met ras te maken heeftquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat racisme niks met ras te maken hoeft te hebben.
Jawel, dat is de definitie van het woord.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je bent in de war met dieskriemnaasiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt me niet meer dan normaal om je aan te passen aan je omgeving en medemens. Tenzij je een of andere aso bent.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:28 schreef Travel. het volgende:
[..]
Waarom zouden wij ons moeten aanpassen?
Ik kan geen enkele reden bedenken waarom je aanstoot zou moeten nemen aan een hoofddoek, behalve dan racistische redenenen. Totaal niet met elkaar te vergelijken dus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar nemen heel veel mensen aanstoot aan. Maar de reden om het te doen is het punt niet. Jij stelt dat wanneer iemand aanstoot neemt aan de kleding van een ander op straat, deze persoon hier iets van mag zeggen. Dan moet je daar ook consequent in zijn. Of het nou vrouwen zijn met korte rokjes, vrouwen met hoofddoeken of gothics met een extreme kledingstijl.
Bah, vriendinnetje van Gretta Duisenbergquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sadet_Karabulut
Omdat je dit zei:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou je respect moeten hebben voor m'n jas?
Ik heb geen respect voor kledingstukken. Ik ga heus geen opmerkingen maken over iemands kleding, en het boeit me ook niet wat men aanheeft, maar ik heb er geen 'respect' voor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat je een racist bent.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:33 schreef Travel. het volgende:
[..]
En hoezo haten we ''jullie'' dan? Gaan al die Arabische jongeren dan zo goed met ons om?
Neen, dat is het niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, dat is de definitie van het woord.
Ik kan me ook geen reden bedenken om aanstoot te nemen aan een korte rok.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik kan geen enkele reden bedenken waarom je aanstoot zou moeten nemen aan een hoofddoek, behalve dan racistische redenenen. Totaal niet met elkaar te vergelijken dus.
Waar is zijn woonboot gebouwd?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:39 schreef marcodej het volgende:
Daar denken we toch nog steeds niet over na, Pauw?
Dat er domme mensen zijn die een hoofddoek zien als symbool voor vrouwenonderdukking geeft alleen maar aan dat men totaal geen verstand van zaken heeft. Als iets geen symbool van vrouwenonderdukking is dan is het wel een hoofddoek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me ook geen reden bedenken om aanstoot te nemen aan een korte rok.
Maar dat is het punt ook. Verschillende mensen hebben verschillende morele opvattingen. Genoeg mensen die een hoofddoek zien als een symbool van vrouwenonderdrukking en derhalve er aanstoot aan nemen. Jouw persoonlijke opvattingen daaromtrent zijn in dezen derhalve ook volstrekt irrelevant.
De discussie... en Max over tornado's.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Eerste deel gemist. Waard om het zo terug te kijken?
Neequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Eerste deel gemist. Waard om het zo terug te kijken?
Dat er domme mensen zijn die de vrije kledingkeuze van een vrouw niet respecteren waar het een kort rokje betreft evenzeer. Jouw misvatting is dat je denkt een alleenrecht te hebben op morele opvattingen. Dat heb je niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat er domme mensen zijn die een hoofddoek zien als symbool voor vrouwenonderdukking geeft alleen maar aan dat men totaal geen verstand van zaken heeft. Als iets geen symbool van vrouwenonderdukking is dan is het wel een hoofddoek.
Te obvious deze.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat er domme mensen zijn die een hoofddoek zien als symbool voor vrouwenonderdukking geeft alleen maar aan dat men totaal geen verstand van zaken heeft. Als iets geen symbool van vrouwenonderdukking is dan is het wel een hoofddoek.
Een kort rokje kun je aanstoot aan nemen een hoofddoekje niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat er domme mensen zijn die de vrije kledingkeuze van een vrouw niet respecteren waar het een kort rokje betreft evenzeer. Jouw misvatting is dat je denkt een alleenrecht te hebben op morele opvattingen. Dat heb je niet.
In jouw bekrompen wereld misschien wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Een kort rokje kun je aanstoot aan nemen een hoofddoekje niet.
Ben je aan het trollen of heb je gewoon beperkte cognitieve vermogens?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb je moeder laatst wel serieus genomen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef alors het volgende:
Zelfs in VBL neemt niemand InZanity serieus. Nuff said.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef alors het volgende:
Die Kekster vond ik irritanter, zit hij er nog steeds?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef alors het volgende:
Okay, kon ze er wat van?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb je moeder laatst wel serieus genomen.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb je moeder laatst wel serieus genomen.
Wie zegt dat ik dat doe dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar vertel me even dan waarom je aan een hoofddoen in hemelsnaam aanstoot zou kunnen nemen?
Van hoofddoeken krijg je vet haar en bij de tijd die vrouwen 30 zijn valt hun haar vanzelf uit.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Brazilie staat nog wel op mijn lijst. Daar zou ik wel eens heen willen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
Vergeleken met de favellas is de schilderswijk inderdaad een keurige wijk ja...
Max relativeert net iets te ver.
Het lijkt mij dat als je ergens gaat wonen dat je je dan aanpast. En niet je gekke cultuur meeneemt.Vind je het niet gek dat sommige volwassenen na 20 jaar nog geen woord Nederlands spreken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt me niet meer dan normaal om je aan te passen aan je omgeving en medemens. Tenzij je een of andere aso bent.
[..]
Ik kan geen enkele reden bedenken waarom je aanstoot zou moeten nemen aan een hoofddoek, behalve dan racistische redenenen. Totaal niet met elkaar te vergelijken dus.
Van korte rokjes krijg je blaasontsteking.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Van hoofddoeken krijg je vet haar en bij de tijd die vrouwen 30 zijn valt hun haar vanzelf uit.
Nee hoor. Moet je maar geen winkel openen. Weet je van te voren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Om winkeliers te beschermen. Voor veel kleine of zelfstandige ondernemers is het (bijna) niet te doen om 7 dagen per week open te zijn.
Dat is als je van achter naar voor afveegt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Van korte rokjes krijg je blaasontsteking.
Met een besneden man samen geweest.......,quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Van korte rokjes krijg je blaasontsteking.
Ja ik ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Brazilie staat nog wel op mijn lijst. Daar zou ik wel eens heen willen.
Is een pet ook slecht?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Van hoofddoeken krijg je vet haar en bij de tijd die vrouwen 30 zijn valt hun haar vanzelf uit.
Wat een onzin. Het is vrijwel onmogelijk om je ooit volledig los te maken van de cultuur waarin of waarmee je ooit bent opgegroeid. Bovendien is er niks mis met met het mengen van culturen, integendeel. En multiculturaliteit is juist een zegen en ondertussen denk ik zelfs onmisbaar geworden binnen onze samenlevingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef Travel. het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat als je ergens gaat wonen dat je je dan aanpast. En niet je gekke cultuur meeneemt.
Huh? Hoezo? Het fenomeen koopzondag is pas iets van de laatste jaren. Enkel in grote steden was er misschien al langer sprake van. In kleinere gemeentes totaal niet, dus kon men het ook niet van tevoren weten lijkt me.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:51 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee hoor. Moet je maar geen winkel openen. Weet je van te voren.
Dus jullie hoeven je niet aan te passen en Nederlanders wel is de conclusie?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is vrijwel onmogelijk om je ooit volledig los te maken van de cultuur waarin of waarmee je ooit bent opgegroeid. Bovendien is er niks mis met met het mengen van culturen, integendeel. En multiculturaliteit is juist een zegen en ondertussen denk ik zelfs onmisbaar geworden binnen onze samenleving
Vraag aanbod vrije markt economie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh? Hoezo? Het fenomeen koopzondag is pas iets van de laatste jaren. Enkel in grote steden was er misschien al langer sprake van. In kleinere gemeentes totaal niet, dus kon men het ook niet van tevoren weten lijkt me.
onmisbaar =/ onvermijdelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is vrijwel onmogelijk om je ooit volledig los te maken van de cultuur waarin of waarmee je ooit bent opgegroeid. Bovendien is er niks mis met met het mengen van culturen, integendeel. En multiculturaliteit is juist een zegen en ondertussen denk ik zelfs onmisbaar geworden binnen onze samenleving
Nee hoor. Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:56 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dus jullie hoeven je niet aan te passen en Nederlanders wel is de conclusie?
Ik denk dat je je daar dan sterk in vergist.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
[..]
onmisbaar =/ onvermijdelijk.
En een zegen is het ook niet.
http://iphone5prijs.nl/iphone564gb/quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak ja600 euro
Je hebt gelijk ja. Ik dacht meteen aan de 16 gb versie die ik heb, maar je hebt ook een 64 gb versie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:53 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
http://iphone5prijs.nl/iphone564gb/
879
Hallo, een nieuwe tv is nog goedkoperquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:53 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
http://iphone5prijs.nl/iphone564gb/
879
Daar kan je niet mee appen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Hallo, een nieuwe tv is nog goedkoperWat zeg ik, daar heb je zelfs 2 nieuwe tv's voor.
Zal nog wel een gast geregeld worden denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:53 schreef Morendo het volgende:
Het is wel komkommertijd.
Of zal die Londense onthoofding nog worden besproken?
Dan mogen ze wel iemand anders afzeggen, of gewoon iedereen want de rest is toch niet boeiendquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zal nog wel een gast geregeld worden denk ik.
Iets zegt mij dat Mijntje Pluimers in ieder geval niet gecancelled wordt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel iemand anders afzeggen, of gewoon iedereen want de rest is toch niet boeiend
Jeroen Dijsselbloem is top.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:31 schreef golfer het volgende:
Laatste gast:
Rob Doeve
Directeur van het Taalcentrum-VU over de 'Duidelijketaalprijs' die gewonnen is door minister Dijsselbloem.
Als je snel kijkt is het net een kerel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Die vrouw heeft iets onaantrekkelijks. Geen bootmateriaal.
Volgens mij was dat een kerel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Die vrouw heeft iets onaantrekkelijks. Geen bootmateriaal.
En tegen water kan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:10 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Maakt Jeroen niet uit. Als het maar een gat heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |