SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn:
Vrijdag 24 mei: Tamashii, Vinniiee, BobbyB
Zaterdag 25 mei: Tamashii, Faxie, BobbyB, Remlof
Vrijdag 31 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Dqop (ovb)
Zaterdag 1 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,Dqop (ovb)
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb)
en ja ik weet dat ze Dqod heet maar ik noem haar Dqop
Ik ben aanwezig. Wie komt mij vergezellen![]()
Je eigen in een TT zettenquote:
En toen was het stilquote:
Lol mzzlquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
En toen was het stil.
Nou ja ik ga Hawaii 5 O kijken en mogelijk daarna nog een Tanked![]()
.
Oh, gewoon in Rotterdam. Ik moet nog even nadenken over het tijdstip. Zal wel 's avonds zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry
Weet je al iets meer over vrijdag?
Mag het wel hopen, want ik moet werken tot 6quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, gewoon in Rotterdam. Ik moet nog even nadenken over het tijdstip. Zal wel 's avonds zijn.
Ik heb een dick-in-a-box.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag het wel hopen, want ik moet werken tot 6![]()
Check FB anders![]()
Ik hoop dat ik een leuk cadeautje heb
quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb ook iets leuks voor jullie.
Cupcakes!quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb ook iets leuks voor jullie.
Zal het niet meer doen okequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef Tamashii het volgende:
Deze TT. Come on Faxie, zelfs jij geile beer kan beter!
Te laat, de verwachtingen zijn sky high nuquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het nou ook weer niet.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Te laat, de verwachtingen zijn sky high nu
Ow dat lijkt me wel tof eigenlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Heb je trouwens zin om volgend jaar mee te gaan naar WGT?
Heel gaaf. Ik heb al een kamer voor volgend jaar geboekt. Met zulke dingen moet je erg vroeg zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat lijkt me wel tof eigenlijk![]()
Da's net geweest natuurlijk... hoe was het?
Past er iemand bij?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Heel gaaf. Ik heb al een kamer voor volgend jaar geboekt. Met zulke dingen moet je erg vroeg zijn.
Ah kijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is een tweepersoonskamer.
Je hebt nog een ruim een jaar om over na te denken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah kijk![]()
We zullen het er nog wel over hebben danMaar het lijkt me tof
Daaromquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je hebt nog een ruim een jaar om over na te denken.
Ik kan altijd nog annuleren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
DaaromMaar ik neig sterk naar een ja, tenzij er gekke dingen tussenkomen
Ditquote:Op woensdag 22 mei 2013 07:23 schreef Vansschoen het volgende:
Wow Faxie ik dacht je hebt iets grandioos gedaan, heb je de TT zelfgemaakt.
Ik heb jou geloktquote:Op woensdag 22 mei 2013 07:23 schreef Vansschoen het volgende:
Wow Faxie ik dacht je hebt iets grandioos gedaan, heb je de TT zelfgemaakt.
?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:08 schreef muhahaha het volgende:
Hoihoi, alleen eten als een autist langs de weg
En dat op Internet vermeldenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:08 schreef muhahaha het volgende:
Rawrquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
mmm, om de week mee door midden te breken!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:08 schreef muhahaha het volgende:
4 maandenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:03 schreef Vansschoen het volgende:
Na 4 maanden internet loos te zijn geweest eindelijk weer internet!
Scheelde ook niet zo veel! Was echt drama. Vooral toen ik naar de winkel ging met de gedachte om internet even op te halen, en gelijk de zelfde dag te internetten. Moest alsnog 5 weken wachtenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
4 maanden
En dan nog niet doorgedraaid, knap werk!
Ik bedenk me opeens, moet nog even m'n internetrekening betalen, anders zit ik straks zonder internetquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:07 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Scheelde ook niet zo veel! Was echt drama. Vooral toen ik naar de winkel ging met de gedachte om internet even op te halen, en gelijk de zelfde dag te internetten. Moest alsnog 5 weken wachten.
Heb ik al 2 keer aangevraagd, maar ze sturen me die formulieren niet -_-quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:11 schreef Vansschoen het volgende:
Waarom zet je dat niet automatisch? Dalijk heb je geen internet meer in draai je door!
Maar het bedrag is elke keer anders. Maakt dat niet uit?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:13 schreef Vansschoen het volgende:
Kun je gewoon via internet bankieren zelf op automatisch zetten
Ga ik doen!quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:17 schreef Vansschoen het volgende:
Ja dan wordt het toch een beetje lastigersnel die rekening dokken dus!
Wat wil je dan drinken?quote:
Beetje vreemd maar wel lekker?quote:
zo hoort hetquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oh dat heb ik wel in mijn koelkast!
Kom je hier vaker?quote:
Ik vond: hey neuken? Zo direct.quote:
Waarom duurde het zo lang dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:07 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Scheelde ook niet zo veel! Was echt drama. Vooral toen ik naar de winkel ging met de gedachte om internet even op te halen, en gelijk de zelfde dag te internetten. Moest alsnog 5 weken wachten.
Dan nog, nieuwe aansluiting hoeft maximaal 2 weken te duren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:36 schreef Vansschoen het volgende:
Ja dat weet ik eigenlijk ook niet, misschien omdat het alleen via de telefoonaansluiting kan in mijn huis?
Dat werkt online toch niet joh.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:33 schreef Vansschoen het volgende:
Ah ik ga meestel voor : ''mooie schoenen, neuken!?''
Ja dat is ook weer waarquote:
Gedaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:29 schreef Myraela het volgende:
Iemand hier met het nummer van twi die even voor mij wil smsen dat ik om kwart over 9 klaar ben met werken.
Mijn telefoon was leeg.
Hater dat je bent. Mooi topic, ditquote:
Ja wat een een gehaat hier.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hater dat je bent. Mooi topic, dit
Kan alleen wat meer Loka en Bambi gebruiken.
Gelukkigquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen nood tijn, ik ben 100% liefde.
Ik hou van iedereen he? Behalve van de stomme mensen.quote:
Ik vind het helemaal geen mooi topic. Het is dood en saaiquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hater dat je bent. Mooi topic, dit
Kan alleen wat meer Loka en Bambi gebruiken.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou van iedereen he? Behalve van de stomme mensen.
Goh hoe zou dat toch komenquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen mooi topic. Het is dood en saai
Broodje knak, classy as fuck.quote:
Dat is de reeks al tijden, door bepaalde dingen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen mooi topic. Het is dood en saai
je bent te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
Ok ok, ik zal helpen dit topic vol te spammen anders duurt dat nog een week.
De stomme mensen weten wel wie ze zijn, hoor.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De stomme mensen weten wel wie ze zijn, hoor.
Jij iig niet.
Voor mij persoonlijk is de sfeer hier totaal weg, geen leuke en interessante mensen, kliekjes vorming.quote:
Whut... ik ben er!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is de sfeer hier totaal weg, geen leuke en interessante mensen, kliekjes vorming.
Mooiquote:
Welkomquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:07 schreef Vansschoen het volgende:
Oke even voorstellen: Ik ben vansschoen, 23 jaar en woon in brabant, was hier een tijdje terug ook maar toen ik verhuisde was het internet ook weg dus.
Ik weet het nog.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:07 schreef Vansschoen het volgende:
Oke even voorstellen: Ik ben vansschoen, 23 jaar en woon in brabant, was hier een tijdje terug ook maar toen ik verhuisde was het internet ook weg dus.
39!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is je schoenmaat? Rare vraag maar zo ben ik
Heb je overal. Niet dat ik iedereen even leuk vindt maar daarom kan je het nog wel gezellig makenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk is de sfeer hier totaal weg, geen leuke en interessante mensen, kliekjes vorming.
Leuk als je door zo'n kliekje genegeerd en buiten gesloten wordtquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je overal. Niet dat ik iedereen even leuk vindt maar daarom kan je het nog wel gezellig maken
Hmm ik snap het wel... ben er de laatste tijd ook niet zo vaak dus ik zie het zelf niet echt gebeuren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk als je door zo'n kliekje genegeerd en buiten gesloten wordtdenk je dan dat ik er nog moeite voor ga doen.
Lekkerquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:32 schreef Tamashii het volgende:
En de pizza staat in de oven. Shit wat ben ik toch een goede huisvrouw.
Trouwen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:32 schreef Tamashii het volgende:
Alleen als het een pizza is met verse groenten en zelfgemaakte bodem en tomatensaus. Zo niet, dan ben je geen goede huisvrouw maar een lui mormel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:32 schreef Tamashii het volgende:
Zelfgemaaktquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als het een pizza is met verse groenten en zelfgemaakte bodem en tomatensaus. Zo niet, dan ben je geen goede huisvrouw maar een lui mormel.
Er komen hier sowieso de laatste tijd minder mensen en dan valt het gewoon stil, en als je met iemand die wel post niets hebt dan krijg je dat beeld misschien wel een beetjequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm ik snap het wel... ben er de laatste tijd ook niet zo vaak dus ik zie het zelf niet echt gebeuren.
Mocht ik daar aan meegedaan hebben dan mijn excuses, dat is niet (bewust) mijn bedoeling geweest)
Deze vrouw!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
Zelfgemaakt![]()
Verse basilicum, oregano en en en de randjes met knoflookolie....
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
Of je pizzadeeg al kruiden met provenciaalse kruidenook lekker
Dat is wel een idee..... alleen wordt mijn oven niet heet genoeg.... dus dat ga ik dan maar bij een vriendin makenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of je pizzadeeg al kruiden met provenciaalse kruidenook lekker
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat er zo nu en dan wel leuke mensen zitten, maar als die er niet zijn, heb ik hier verder ook weinig meer te zoeken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:31 schreef Tamashii het volgende:
Kliekjes vorming? Hoezo dat? Zie dat hier helemaal niet eigenlijk.
De meet is in een kroeg in Arnhem geloof ik, dus gezellig wat drinken met een paar man/vrouwquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:30 schreef Vansschoen het volgende:
Hey, even een vraagje over de meet, het lijkt mij best leuk om ook een keer mee te doen en zou de 7e of de 8ste kunnen komen. Wat is de planning eigenlijk om te doen?
Ben ik welkom? lijkt me gezellig, en ik ken fax een beetje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De meet is in een kroeg in Arnhem geloof ik, dus gezellig wat drinken met een paar man/vrouw
Natuurlijk ben je welkom, iedereen is welkomquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ben ik welkom? lijkt me gezellig, en ik ken fax een beetje.
Dat dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Al moet ik zeggen dat er zo nu en dan wel leuke mensen zitten, maar als die er niet zijn, heb ik hier verder ook weinig meer te zoeken.
Lekker man!! Ik ga hard vandaag.. Space op het lefuhh enzoquote:
Mooi zoquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker man!! Ik ga hard vandaag.. Space op het lefuhh enzo![]()
Met jou? En de rest hier uiteraard ook
Chillquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Ja gaat prima hier hoorBeetje vakantie aan het uitzoeken
Via Luxemburg, Frankrijk/Duitsland, Zwitserland naar Italië waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Chill![]()
![]()
Waar mag de reis heen leiden? Of is dat nog niet helemaal zeker
Klinkt goed!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Via Luxemburg, Frankrijk/Duitsland, Zwitserland naar Italië waarschijnlijk
OMG NEEM ME MEEEEE!!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1 goedenavond voor jou, tijnquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat nietTenzij je zelf een motor hebt of met de auto mee gaat
Coolquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga wel op je schouders zittenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SorryKan niet achterop, want bagage
[..]
Vooralsnog wel
[..]
Zekers
Wat denk je zelf! Brooddeeg zelf gedaan, groente gesneden en twee blikjes tomatensaus!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als het een pizza is met verse groenten en zelfgemaakte bodem en tomatensaus. Zo niet, dan ben je geen goede huisvrouw maar een lui mormel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Te mooi ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd![]()
Dank je, maar nee dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd met Huppelkind
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:00 schreef Vansschoen het volgende:
Morgen! Vandaag een dagje werken en vanavond lekker uitgaan.
Moggequote:
Zekers. In de zomervakantie waarschijnlijk naar de dolomietenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
hallo vinnie, nog steeds blij met je nieuwe fiets?
das een fijn stukkie rijdenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zekers. In de zomervakantie waarschijnlijk naar de dolomieten
Thanks. Ik zal vanavond even kijken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
das een fijn stukkie rijden
ik zou via zuid frankrijk rijden
Jep. Dan moet aaaaalles weer op nieuwe. ..quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:01 schreef Faxie het volgende:
Nou dat viel best mee, behalve de rekening
Daar gaan m'n reserves
Maarja het kan straks nog zeer gaan doen natuurlijk...
Heb er al eentje gesliktquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep. Dan moet aaaaalles weer op nieuwe. ..
Of bedoel je als de verdoving is uitgewerkt?
Nu al twee paracetamol in nemen en vanavond ook.
Spiegeltje opbouwen dan heb je het er minst last van
Goedzoquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb er al eentje gesliktVanochtend ook al 2.
Komt wel goed hoop ik
Hij had expres alles eraf gehaald in de hoop dat ik daardoor geen confetti zou strooienquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:13 schreef Myraela het volgende:
Gefeliciteerd met je zoon huppel.
Hij moet wel zijn bed eens opmaken.
Kiddo komt thuis en begint mij opeens te knuffelen, dat moest van jou begreep ikquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kiddo komt thuis en begint mij opeens te knuffelen, dat moest van jou begreep ik
Ja, dat zn foon bleef gaan op school en dat ie wraak zal nemen op mij en dat ie het stiekem wel een leuke actie vondquote:
Episch briljante moederquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dat zn foon bleef gaan op school en dat ie wraak zal nemen op mij en dat ie het stiekem wel een leuke actie vond![]()
Tevens hebben veel mensen hem gesmst zonder afzender erbij dus of ik even alles wilde lezen om te ontdekken van wie ze allemaal kwamen
Ik heb het gewoon schaamteloos gejat van een vriend, die had het gisteren gedaan voor zijn zoon die 16 werdquote:
boeiend zolang Y het maar leuk vindtquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon schaamteloos gejat van een vriend, die had het gisteren gedaan voor zijn zoon die 16 werd
Dat vindt hij!!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
boeiend zolang Y het maar leuk vindt
Hmm... ik heb die er volgens mij al uit... maar ik wil graag F&F zien en nog een stel andere films nogquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet m'n geld er voor mei er nog uit halen
Al heen geweest?quote:
Nee, ik weet ook niet of ik hem in de bioscoop ga kijken. Ik vond na 2 elk deel minder worden, al is de actie er in wel tof. Maar het draait niet echt meer om de auto's.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ik heb die er volgens mij al uit... maar ik wil graag F&F zien en nog een stel andere films nog
[..]
Al heen geweest?
Welcome to the Punch en The Haunting in Georgia wil ik misschien ook zien evenals Olympus Has Fallen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ik heb die er volgens mij al uit... maar ik wil graag F&F zien en nog een stel andere films nog
Oh dat zeker wel, maar mijn smaak is het niet echt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijke films, niet meer dan dat.
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaakquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat zeker wel, maar mijn smaak is het niet echt.
Dat zou erg zijn, iedereen verliefd op dezelfde persoonquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak
Sorry maar dat kan ik niet aan hoor, al die aandachtquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou erg zijn, iedereen verliefd op dezelfde persoon
eerste 2 heb ik nog niet gezien laatste al welquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welcome to the Punch en The Haunting in Georgia wil ik misschien ook zien evenals Olympus Has Fallen.
Natuurlijk welquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry maar dat kan ik niet aan hoor, al die aandacht
Wat voor auto's doen er dit keer mee?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja want auto's, snelheid en lekkere kerels
'n zwartequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat voor auto's doen er dit keer mee?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De allermooiste zwarte zat al in deel 1
Pff neequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Auto'squote:Op donderdag 23 mei 2013 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja want auto's, snelheid en lekkere kerels
Die zitten er ook inquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
Auto's![]()
Kerels mmm ja okay ik heb liever vrouwen
Dat zegt me toch helemaal niksquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De mooie zwarte civic coupe esi uit 95 met veilside kit.
Ook van mij smaak?quote:
Mmm sommige zijn wel knap.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm... Hollywood he.... dus vrij dunne dames
Ik herken weinig auto's en onthouden doe ik zeldenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n schitterend, tijdloos model niet kennen.
Helaas kan ik je hem niet meer showen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik herken weinig auto's en onthouden doe ik zelden
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas kan ik je hem niet meer showen.
Ik mis mijn coupe
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang je de kleur nog maar weet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik herken weinig auto's en onthouden doe ik zelden
Wat vond je daar van?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
eerste 2 heb ik nog niet gezien laatste al wel
Mooi ding was dat ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De mooie zwarte civic coupe esi uit 95 met veilside kit.
Nee nog nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb jij die al gezien? Ik kijk liever het origineel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |