SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn:
Vrijdag 24 mei: Tamashii, Vinniiee, BobbyB
Zaterdag 25 mei: Tamashii, Faxie, BobbyB, Remlof
Vrijdag 31 mei: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Dqop (ovb)
Zaterdag 1 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB,Dqop (ovb)
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb)
en ja ik weet dat ze Dqod heet maar ik noem haar Dqop
Ik ben aanwezig. Wie komt mij vergezellen![]()
Je eigen in een TT zettenquote:
En toen was het stilquote:
Lol mzzlquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
En toen was het stil.
Nou ja ik ga Hawaii 5 O kijken en mogelijk daarna nog een Tanked![]()
.
Oh, gewoon in Rotterdam. Ik moet nog even nadenken over het tijdstip. Zal wel 's avonds zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry
Weet je al iets meer over vrijdag?
Mag het wel hopen, want ik moet werken tot 6quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:56 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Oh, gewoon in Rotterdam. Ik moet nog even nadenken over het tijdstip. Zal wel 's avonds zijn.
Ik heb een dick-in-a-box.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag het wel hopen, want ik moet werken tot 6![]()
Check FB anders![]()
Ik hoop dat ik een leuk cadeautje heb
quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb ook iets leuks voor jullie.
Cupcakes!quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb ook iets leuks voor jullie.
Zal het niet meer doen okequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef Tamashii het volgende:
Deze TT. Come on Faxie, zelfs jij geile beer kan beter!
Te laat, de verwachtingen zijn sky high nuquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het nou ook weer niet.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Te laat, de verwachtingen zijn sky high nu
Ow dat lijkt me wel tof eigenlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Heb je trouwens zin om volgend jaar mee te gaan naar WGT?
Heel gaaf. Ik heb al een kamer voor volgend jaar geboekt. Met zulke dingen moet je erg vroeg zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat lijkt me wel tof eigenlijk![]()
Da's net geweest natuurlijk... hoe was het?
Past er iemand bij?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:20 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Heel gaaf. Ik heb al een kamer voor volgend jaar geboekt. Met zulke dingen moet je erg vroeg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |