Niets... Heerlijk... vandaag nog 1 opquote:
ok ga morgen de sapjes proberen, moet ik hem niet vergeten in de vriezer te zettenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
In de slush?
Sapjes, cola (niet light :p dat plakt haha), chocomel was ook erg lekker (wel flink doorschrapen)
recepten!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat er iets mis is met winkelijs ? Ik heb wel m'n eigen redenen om zelf ijs te maken; ik probeer zoveel mogelijk vegan (= oa geen zuivel) te eten. Ik heb ook een vriendin met lactose intolerantie die graag ijs lust. In beide gevallen zou je genoegen kunnen nemen met alleen saai waterijs, maar je kunt ook zelf iets lekkers maken, bv met Alpro mild& creamy soyayoghurt. Ik heb al peer/vanilleyoghurt ijs gemaakt, heerlijk !
Gisteren heb ik trouwens kersen/rum ijsjes gemaakt
Welke? Die Lijnloos post?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:35 schreef Suikertante het volgende:
KJ die gebruik ik wel als Splitvulling en dat werkt natuurlijk prima! Maar hiervoor weet ik het niet.
Ja, die had ik ook gebruikt. Die van 17 cent ofzo.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:30 schreef Suikertante het volgende:
Nee die goedkope puddinkjes met zo'n vies roomlaagje
Die je in chocola en vanille hebt. Deze, maar dan nóg goedkoper:
[ afbeelding ]
het is blijkbaar een siliconen ijsmal die lang nodig heeft om een ijsje te maken.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dat lijkt meer een futuristisch sexspeeltje![]()
Dan kun je toch net zo goed normale ijsvormpjes kopen?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:23 schreef blow... het volgende:
[..]
het is blijkbaar een siliconen ijsmal die lang nodig heeft om een ijsje te maken.
haha, nee, dit staat erbij, ik dacht, die foto spreekt toch voor zichquote:Op zondag 7 juli 2013 00:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dat lijkt meer een futuristisch sexspeeltje![]()
ondertussen merk ik ook dat je ze er echt gewoon na 8 minuten moet uithalen en niet een hele nacht erin moet laten, daarvan krijg ik ze er soms ook niet uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:45 schreef Lamb29 het volgende:
Ja in principe wel! Met een tool die erbij zit trek je ze zo los.
Helaas ook een aantal keer meegemaakt (doordat we ermee aan het experimenteren waren qua ingrediënten) meegemaakt dat ze vast blijven zitten...
een hele nacht? Dan zijn ze allang ontdooid manquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:46 schreef Gits het volgende:
[..]
ondertussen merk ik ook dat je ze er echt gewoon na 8 minuten moet uithalen en niet een hele nacht erin moet laten, daarvan krijg ik ze er soms ook niet uit.
duh, terug in de vriezer danquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef blow... het volgende:
[..]
een hele nacht? Dan zijn ze allang ontdooid man
er staat trouwens op hun site dat je hem niet in de vriezer moet flikkeren met een popsicle erin.quote:
ow dat lees ik meestal niet, soms denk ik, laat die ene maar zitten....en dan is het bijna onmogelijk om die eruit te halen....quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:52 schreef blow... het volgende:
[..]
er staat trouwens op hun site dat je hem niet in de vriezer moet flikkeren met een popsicle erin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |