De rest is voor Facebookquote:
Neequote:Op maandag 24 juni 2013 23:52 schreef Spoortie het volgende:
Zowaar het eerste afspraakje ontstaan in dit topic?
Mijn broer zit in een dergelijke woongroep(PDD-NOS en verstand gaat tot dat van een puber, hij is inmiddels 25 jaar). Ik hoor hem nooit zozeer over problemen met mensen in zijn buurt. Hij heeft zijn eigen leven, en zover ik weet speelt die niet in de directe woonomgeving. Hoe het met zijn huisgenoten zit weet ik niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:54 schreef EST1862 het volgende:
Ik heb een algemene vraag aan de forumleden:
Wij krijgen mogelijk een woon-zorgcentrum voor autistische mensen in onze wijk. Ik vraag mij af wat dit voor ons als buurtbewoners betekent. Wat kunnen wij verwachten? Er zijn veel kinderen in de buurt, het lijkt erop dat er twee kwetsbare groepen tegenover elkaar komen te staan. Is dit een risico of valt dat allemaal wel mee?
Het zou fijn zijn een reactie te ontvangen.
Een groet
Yes, leef nog steeds!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:52 schreef Catnip het volgende:
Ik ben zo zenuwachtig voor die afspraak vanmiddag..beehh![]()
Verder alles goed met jullie??
Ja, aanstaande vrijdag komen mijn nieuwe psychiater en SPV'er op bezoek voor intake gesprek.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:52 schreef Catnip het volgende:
sla er met een hamer opquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:10 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Yes, leef nog steeds!
Aan het stoeien met rare DVD/VHS combiapparaten, die gek genoeg wel een DVD kan overzetten naar VHS, maar niet andersom
hoeveel had jij er nodigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:39 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs, wat is je vraag?
Met mij wel. Ben nu al zenuwachtig omdat ik volgende week met vakantie gaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:52 schreef Catnip het volgende:
Spannend, waar ga je naar toe?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met mij wel. Ben nu al zenuwachtig omdat ik volgende week met vakantie ga
Ik heb een hekel aan op vaakntie gaan, daarom ga ik dit jaar maar niet met mijn ouders mee..teveel spanning.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met mij wel. Ben nu al zenuwachtig omdat ik volgende week met vakantie ga
64. 2 x theorie en 2x praktijk.quote:
Wat, auto's?quote:
Naar Berlijnquote:
Ow, ik vind samen met iemand anders al veel minder stressig. Alleen op vakantie gaan, dat is niks voor mij!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:50 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan op vaakntie gaan, daarom ga ik dit jaar maar niet met mijn ouders mee..teveel spanning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee hoeveel lessen ik nodig had voor mijn rijbewijs. Te veel iig14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nopesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:24 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Tussen jullie de zoveelste zeker? :p
Ik heb er erg lang over gedaan, 6 theorie examens en 5 praktijk. Na een jaar een poosje mijn rijbewijs kwijt geweest, toen ik hem eenmaal weer mocht halen ahd ik hem zo weer.quote:
Ik heb dat ook een poos gehad. Nu ben ik wel zover dat ik een keer emt een groepsreis naar Noorwegen of zo wil.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:50 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan op vaakntie gaan, daarom ga ik dit jaar maar niet met mijn ouders mee..teveel spanning.
Mag ik vragen hoe je het voor elkaar krijgt om 6 x op theorie te zakken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:35 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Ik heb er erg lang over gedaan, 6 theorie examens en 5 praktijk. Na een jaar een poosje mijn rijbewijs kwijt geweest, toen ik hem eenmaal weer mocht halen ahd ik hem zo weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |