Te lang??? Ik was driekwartier voor tijd klaar en heb nog 4 opdrachten opnieuw gedaan. Ik vond hem juist te kortquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:01 schreef Ascarona het volgende:
Klacht opgestuurd over de lengte van het examen, bijna iedereen uit onze Wiskunde A klas kwam in tijdnood vanwege de grote lappen tekst waar je niks aan had. Me docent was er ook boos over.
Overigens heb ik er niet zo'n goed gevoel over, de gehele opgave over aandelen (behalve vraag 6, gratis punteee :3) begreep ik geen ene snars van.
Kan iemand mij uitleggen hoe je vraag 5 nou moest doen?
Staat vrij duidelijk in de uitwerkingen toch? Ik heb het overigens anders gedaan. Gewoon een formule N= b*g^t opgesteld en daarmee bewezen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:01 schreef Ascarona het volgende:
Klacht opgestuurd over de lengte van het examen, bijna iedereen uit onze Wiskunde A klas kwam in tijdnood vanwege de grote lappen tekst waar je niks aan had. Me docent was er ook boos over.
Overigens heb ik er niet zo'n goed gevoel over, de gehele opgave over aandelen (behalve vraag 6, gratis punteee :3) begreep ik geen ene snars van.
Kan iemand mij uitleggen hoe je vraag 5 nou moest doen?
Dank je, jij ook! Maar ik ben geen jongen... hahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:37 schreef siedss het volgende:
[..]
Zou ik ook wel tevreden mee zijn hoorveel succes nog jongen!
Oouch... Gelukkig dat dit internet is hahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:17 schreef Froob het volgende:
[..]
Dank je, jij ook! Maar ik ben geen jongen... haha
Dacht dat mijn usericon van Rapunzel wel genoeg zeiquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:39 schreef siedss het volgende:
[..]
Oouch... Gelukkig dat dit internet is haha
Ik heb dat antwoord ook, er staat toch niet dat je die hele shit moet uitschrijven?quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:28 schreef OudeBok het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom 22 nPr 10 in hemelsnaam maar 1 scorepunt waard is bij de vraag over de teams..?
Er is duidelijk een greep van 10 uit 22 zonder terugleggen MET een belangrijke volgorde. Dan dat keer 3 omdat je drie keepers hebt = antwoord en komt uit op 7,03 keer 10^12. Precies hetzelfde als die andere, misschien wel simpelere methode. Heel apart.. Heb er een klacht over ingediend, voor wat het waard is.
Nope. Staat er inderdaad niet. Zolang dat er niet staat mag je het doen op elke manier die je wil..quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb dat antwoord ook, er staat toch niet dat je die hele shit moet uitschrijven?Ik heb het trouwens helemaal precies uitgerekend, aardig wat getallen
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:41 schreef Froob het volgende:
[..]
Dacht dat mijn usericon van Rapunzel wel genoeg zei
Het is ook gewoon heel leukquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:17 schreef siedss het volgende:
[..]nu voel ik me wel een beetje vrouwelijk dat ik Rapunzel ook wel cool vind
Er staat dat ''22 boven 10'' niet goed is, dat is 22 Ncr 10 toch? 22 Npr 10 is namelijk gewoon hetzelfde als 22×21×20×19... (zoals het daar staat). Ik denk dus dat 22 Npr 10 gewoon goed is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:28 schreef OudeBok het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom 22 nPr 10 in hemelsnaam maar 1 scorepunt waard is bij de vraag over de teams..?
Er is duidelijk een greep van 10 uit 22 zonder terugleggen MET een belangrijke volgorde. Dan dat keer 3 omdat je drie keepers hebt = antwoord en komt uit op 7,03 keer 10^12. Precies hetzelfde als die andere, misschien wel simpelere methode. Heel apart.. Heb er een klacht over ingediend, voor wat het waard is.
Hmm.. Hoop hetquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:50 schreef Joszwa het volgende:
[..]
Er staat dat ''22 boven 10'' niet goed is, dat is 22 Ncr 10 toch? 22 Npr 10 is namelijk gewoon hetzelfde als 22×21×20×19... (zoals het daar staat). Ik denk dus dat 22 Npr 10 gewoon goed is.
Aan mij heb je niks, maar ik had een 8,6.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wie geslaagd is: gefeliciteerd.
Hoe is het afgelopen, xWenyy, Karelnoord, Othie en vele anderen die ik het een en ander heb geprobeerd uit te leggen? Daar ben ik dan nu wel nieuwsgierig naar, hadden jullie er nog wat aan?
7.1 gehaald.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hoe is het afgelopen, xWenyy, Karelnoord, Othie en vele anderen die ik het een en ander heb geprobeerd uit te leggen? Daar ben ik dan nu wel nieuwsgierig naar, hadden jullie er nog wat aan?
Je had mij inderdaad veel uitgelegd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
Pun intended?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:38 schreef Ascarona het volgende:
Wat is de kans dat we tweezijdige binominale toetsen krijgen? Want dat heb ik eigenlijk als enige nog niet echt onder de knie, ik heb iets van 7 examens geoefend en volgens mij heb ik het niet terug zien komen in de laatste paar jaar.
En de verwachtingswaarde erbij pakken, maar ik zie niet wat voor effect dat heeft. Ik moet het nog even snel begrijpen denk ik, maar we zien het wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:04 schreef PowerData het volgende:
[..]
Pun intended?
Maar tweezijdig is niet zo moeilijk toch? Werkt hetzelfde als eenzijdig, alleen dan 2x (duh). Ook letten op dat je het significantieniveau dus door tweeën deelt, omdat het aan beide zijden is.
Verwachtingswaarde?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:16 schreef Ascarona het volgende:
[..]
En de verwachtingswaarde erbij pakken, maar ik zie niet wat voor effect dat heeft. Ik moet het nog even snel begrijpen denk ik, maar we zien het wel.
Ik weet dat het niet heel anders is maar om de een of andere reden zie ik het gewoon nog even niet.
Wat was de pun trouwens?Ik zag hem serieus niet haha.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:38 schreef Ascarona het volgende:
Wat is de kans dat we tweezijdige binominale toetsen krijgen? Want dat heb ik eigenlijk als enige nog niet echt onder de knie, ik heb iets van 7 examens geoefend en volgens mij heb ik het niet terug zien komen in de laatste paar jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |