Tuurlijk moeten de coordinaten erbij. Je maakt toch ook geen grafiek zonder gegevens?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:18 schreef nuckythompson het volgende:
• Een schets van de afgeleide op het interval [0; 42,5] 1
of bedoelen ze daar iets anders mee ik heb het in ieder geval niet
Hoe ging maw?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:20 schreef AppleBite het volgende:
Dit is niet om stoer te doen, maar ik ben serieus vanochtend begonnen met het echt voorbereiden (inzoverre je dat al gedurende schooljaar niet hebt gedaan) van dit wiskunde examen (heb namelijk morgen Maatschappijwetenschappen, gigantisch veel leerwerk) en ik vond het hartstikke meevallen, ik ging vanwege mijn geringe inzet van een 6 uit, maar >7,5 moet er eigenlijk haast wel inzitten.
Heb morgen maw, ik hoop dat ik een 7 kan halen, blijf ik gewoon een 8 staan.quote:
Syllabus. Die boeken (als het nog dezelfde boeken zijn) geven gewoon teveel en irrelevante informatie. Alles wat in de syllabus staat, komt terug. En verder de rijtjes, de theorieën en benaderingswijzen leren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:23 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Heb morgen maw, ik hoop dat ik een 7 kan halen, blijf ik gewoon een 8 staan.
Ik lees denk ik vandaag nog het geheel eens door, en dan ga ik de rijtjes gewoon stampen.
Heb jij nog tips qua leren?
Een 3.1 of zo, heb een 2.8 nodig om geen 4 te staan voor wiskundequote:Op woensdag 22 mei 2013 18:14 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Kut man, wat voor punt heb je dan?
Jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Silk, heb je nog wat aan die 1-Var Stats gehad bij die tabel waar je de standaardafwijking moest geven?
Ik wist het zelf ook net een dagquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja
Echt wat was het, vraag 3 al ofzo?Ik was echt blij dat ik het nog gevraagd had en er nog iemand was om antwoord te geven
Toch weer 2 makkelijke puntenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik wist het zelf ook net een dagwel echt toeval
Nouja, je kan het wel weten omdat de lijn daarna gewoon ophoudt (bij 42.5), maar ik denk dat we het principe van de lijn toch wel heel duidelijk hebben laten zien zo, dus ik denk niet dat je dan opeens minder punten krijgtquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef SiIk het volgende:
Ja, ik heb die schets ook gewoon van 0 tot 35. Hoe de fuck moet je weten tot waar dat moet. Toch duidelijk dat het gewoon een rechte lijn was...
Nouja, het staat er wel heel duidelijk bij aangegeven op het corerctiemodel. Maar zulke dingen vind ik dus zo'n onzin allemaal. Ook de enige reden dat ik een 9 sta en geen 10 voor wiskunde trouwens. Vergeten asymptoten te tekenen en dat soort dingen. Ja weet ik veel dat dat moetquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nouja, je kan het wel weten omdat de lijn daarna gewoon ophoudt (bij 42.5), maar ik denk dat we het principe van de lijn toch wel heel duidelijk hebben laten zien zo, dus ik denk niet dat je dan opeens minder punten krijgt
Mijn wiskunde examens zijn altijd omgeven door slordigheidsfoutjesquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, het staat er wel heel duidelijk bij aangegeven op het corerctiemodel. Maar zulke dingen vind ik dus zo'n onzin allemaal. Ook de enige reden dat ik een 9 sta en geen 10 voor wiskunde trouwens. Vergeten asymptoten te tekenen en dat soort dingen. Ja weet ik veel dat dat moet
Hahaha! Ik zei ook allemaal: die laatste vraag was zo'n makkie! Nu zijn wij de losersquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:19 schreef siedss het volgende:
[..]
helemaal hetzelfde, ik iedereen nog belachelijk maken na het examen dat ze die fout hadden enzo, had ik em zelf fout
gelukkig kan ik nog wel stoer doen met mijn dikke 7quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:25 schreef Froob het volgende:
[..]
Hahaha! Ik zei ook allemaal: die laatste vraag was zo'n makkie! Nu zijn wij de losers
Ik ben iets minder stoer, waarschijnlijk tussen de tussen de 6,3 en 7,3. Maar ik heb alle antwoorden die ik niet zeker meer wist fout gerekend, dus het zal altijd hoger worden dan een 6,3quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef siedss het volgende:
[..]
gelukkig kan ik nog wel stoer doen met mijn dikke 7, ging die bij jou ook een beetje lekker?
Zou ik ook wel tevreden mee zijn hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:36 schreef Froob het volgende:
[..]
Ik ben iets minder stoer, waarschijnlijk tussen de tussen de 6,3 en 7,3. Maar ik heb alle antwoorden die ik niet zeker meer wist fout gerekend, dus het zal altijd hoger worden dan een 6,3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |