Ik denk dat deze fout veelvuldig gemaakt is, denk het zelf nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef nestels het volgende:
[..]. Kut, ik heb de som namelijk helemaal doorgewerkt, alleen geen - voor de 9,033.... Betekent dit dat ALLES meteen fout is?
Meer toch? Want je conclusies over de grafiek zijn dan ook fout lijkt me, en de schets enzo..quote:
Ik denk -2 want ik heb de afgeleide niet, heb wel die formule én het feit van getekend, ik heb namenlijk afnemend stijgend..quote:Meer toch? Want je conclusies over de grafiek zijn dan ook fout lijkt me, en de schets enzo..
Neem aan dat er sprake is van een doorrekenfout. Zoals bij M&O mag een fout niet nog eens afgerekend worden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Meer toch? Want je conclusies over de grafiek zijn dan ook fout lijkt me, en de schets enzo..
Ja, da's ook weer zo. Geen idee dan. Al je conclusies worden wel fout enzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neem aan dat er sprake is van een doorrekenfout. Zoals bij M&O mag je een fout niet nog eens afgerekend worden.
Zie nr. 5 van algemene regels (bovenaan (correctiemodel)).quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, da's ook weer zo. Geen idee dan. Al je conclusies worden wel fout enzo.
Hmm. Dan wordt wel ineens zoveel afnemend stijgend als afnemend dalend goed. Ik vind het maar ingewikkeld.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie nr. 5 van algemene regels (bovenaan (correctiemodel)).
Is ie toch ook?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb die hele grafiek goed maar heb afnemend dalend opgeschrevengeen flauw idee waarom
Ja? Ah, nu weet ik niet meer wat ik heb opgeschrevenquote:
Heeft het invloed gehad op je antwoord?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja? Ah, nu weet ik niet meer wat ik heb opgeschrevendacht in ieder geval dat ik het verkeerd had
Ik heb trouwens een grafiek gemaakt t/m 40, in het correctievoorschrift staat 42.5, erg?
Ik denk dat het wel iets uitmaakt, want in het verhaaltje staat 42,5. Daar moet je dan iets mee doen, niet met 40.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wiskunde examen is een fysieke en mentale aanslag
Het is een van de laatste
Ja de lijn stort daar niet in eens naar onderen ofzo dus..quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel iets uitmaakt, want in het verhaaltje staat 42,5. Daar moet je dan iets mee doen, niet met 40.
Tenzij ik de andere vraag voor me heb.
Maar ik kan me niet voorstellen dat ze je daarop gaan afrekenen als het antwoord gewoon goed is en je alle stappen hebt laten zien.
Dan maakt het niet zoveel uit dat je 40 hebt gebruikt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja de lijn stort daar niet in eens naar onderen ofzo dus..vond het een beetje een onhandige schaalverdeling als ik 42.5 zou gebruiken
Waar de fuck moest dat dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:17 schreef nuckythompson het volgende:
Nooit geweten dat je je windowcoordinaten moest geven, heb gewoon schets gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |