Nee 1marcelfilms gaat niet stemmen. Kareltje_ moet nog toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:24 schreef Weakling het volgende:
De stemmen van 1marcelfilms komen niet meer? Niet dat dat veel aan de einduitslag zal veranderen, maar toch. Oh en ook ik ben wel benieuwd naar de volledige lijst. Mooie middenmoter gok ik.
Oh ja, je hebt gelijk! Maar die is nu officieel te laat toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:33 schreef Puala het volgende:
Nee 1marcelfilms gaat niet stemmen. Kareltje_ moet nog toch?
Heb even gekeken maar klopt. Dus dan kan er een nieuw thema bekend gemaakt gaan wordenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:35 schreef Weakling het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt gelijk! Maar die is nu officieel te laat toch?
YEAH dan krijg ik weer twee keer 19 punten voor mijn foto, hoe vet!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee 1marcelfilms gaat niet stemmen. Kareltje_ moet nog toch?
Iedereen een winnaar!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:47 schreef DonJames het volgende:
YEAH dan krijg ik weer twee keer 19 punten voor mijn foto, hoe vet!!![]()
![]()
Zo werkt het inderdaad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
YEAH dan krijg ik weer twee keer 19 punten voor mijn foto, hoe vet!!![]()
![]()
Heb ik de afgelopen maand ook gedaan en dat was op een klein misverstandje bij de puntentelling na geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:30 schreef Ticootje het volgende:
Mag je elke maand gewoon instromen? Ik wil ook proberen mee te doen.
Dat kan, de wedstrijd staat open voor alle professionele fotografen met minimaal een Master of arts (bij voorkeur van een prestigieuze instelling) en minimaal 10 jaar werkervaring. Moet je even je portfolio en C.V. sturen naar ballotage@fok.nl.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:30 schreef Ticootje het volgende:
Mag je elke maand gewoon instromen? Ik wil ook proberen mee te doen.
Heb je hier de punten wel omgedraaid?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:19 schreef DonJames het volgende:
Goed, ik heb zelf maar even zitten Excellen. Hierbij de uitslag (controleer maar als je daar zin in hebt):
P
Ik heb de punten in de post van Mentalpower omgedraaid, en de fout (2 maal 11 punten) in het lijstje van m1st1g gefixt. In mijn voordeel natuurlijk nee echt, kijk maar!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb je hier de punten wel omgedraaid?
FOT / Maandelijkse fotowedstrijd - Mei 2013 - Kleur
Ja, ik zie dat er 2x 19 punten bij iedereen is bijgegaan, vandaar dat t een vertekend beeld oplevertquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:27 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik heb de punten in de post van Mentalpower omgedraaid, en de fout (2 maal 11 punten) in het lijstje van m1st1g gefixt. In mijn voordeel natuurlijk nee echt, kijk maar!
Eentje met een leven buiten fokquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:15 schreef DonJames het volgende:
Polariteit is al 2 dagen niet online geweest![]()
wat is dat nou voor een Fok!ker?![]()
dus het thema word nu wel duidelijk en strakquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef polariteit het volgende:
Tnx mensen; en Mirjam en Wiebeldak gefeliciteerd met hun 2e en 3e plek
Ik vind overigens wel dat er gigantisch veel gezeverd wordt over of foto's wel of niet binnen het thema vallen. Feit is in mijn ogen gewoon dat de omschrijving niet echt sterk is gedefinieerd waardoor het gewoon heel erg ruim te interpreteren is... daarom vond ik ze iig allemaal erin vallen (ja, ook de zwart/wit foto's)
[..]
Eentje met een leven buiten fok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |