Alleen moet je dan wel ook nog even een fee aan Microsoft betalen.twitter:MrJonty twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 21:20:48On second hand games: you buy disc, it installs, you play from HD. Sell disc, it installs to new console and deactivates your install. reageer retweet
Just to clarify the DRM situation.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:23 schreef peleetje het volgende:
Is er al iets bekend over het 'always online' gedoe?
Lekker is dat... slechte zet van MS.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:23 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Just to clarify the DRM situation.
To play a game you just bought for the Xbox One you need an active internet connection to install and play the game. You cannot start a game without an active internet connection. Much like Steam when you put the disc in the drive it reaches out to the internet and ties the game to your account then installs it. Games cannot be played without an install.
Lemme say that again.
You cannot play games on this without an active internet connection.
Single player games will continue to work if you happen to lose your internet connection.
Bron?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:23 schreef roelofjan het volgende:
To play a game you just bought for the Xbox One you need an active internet connection to install and play the game. You cannot start a game without an active internet connection. Much like Steam when you put the disc in the drive it reaches out to the internet and ties the game to your account then installs it. Games cannot be played without an install.
Lemme say that again.
You cannot play games on this without an active internet connection.
Single player games will continue to work if you happ
Nieuwe kopenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:35 schreef Zolder het volgende:
Dus stel..
De Xbox One wordt gehacked, en je wordt geband
Dan kan je de console dus helemaal weggooien?
Ik speel op Steam het spel Terraria. Dat spel ziet uit als een SNES game, en draait nog op een pc van 10 jaar oud, en toch heb ik daar veel meer uren op zitten dan Skyrim, en heb ik er meer plezier mee, dus waarom de Wii U te zwak is, kom ik met mn verstand niet bij...quote:
Je woont niet in Afrikaquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef Zolder het volgende:
[..]
Mijn Xbox is nog nooit online geweest.
Verder, op vakantie?
Mijn Xbox ook niet. Niet nodig ook. Ik game nooit online.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef Zolder het volgende:
[..]
Mijn Xbox is nog nooit online geweest.
Verder, op vakantie?
Logisch, modem werkt op stroomquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toen er laatst een stroomstoring was had ik ook geen internet!
Blu-ray speler is waarschijnlijk niet snel genoeg om alle benodigde data snel genoeg te kunnen lezen om een spel speelbaar te houden, dus dan moet je het spel wel installeren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap deze redenatie niet
[..]
Hoe zit het met oplossing: Installeer het niet op de hard-disk zoals current gen, je kan het alleen afspelen als disc in console zit. Dan gaat die hele pass-it-between-friends and copy over and over argument ook niet op.
Dit heeft meer met de designers/productie te maken dan met de rekenkracht of mogelijkheden van de PC of XBOX. Suggestief plaatje, weinig relevant.quote:
PC en Xbox/PS vergelijken is sowieso not done. Er is duidelijk een winnaarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit heeft meer met de designers/productie te maken dan met de rekenkracht. Suggestief plaatje, weinig relevant.
Laat maar even twee dezelfde screenshots van hetzelfde spel zien, één op PC, één op XBOX. Dan kan je gaan vergelijken.
Morgen zal er een persbericht komen dat de PC's de nieuwe generatie consoles vannacht heeft ingehaald.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
PC en Xbox/PS vergelijken is sowieso not done. Er is duidelijk een winnaar
Iddquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Morgen zal er een persbericht komen dat de PC's de nieuwe generatie consoles vannacht heeft ingehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |