quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik houd het toch maar bij 5 ofzo, meer leuks komt er toch niet ui, imo.
Nee, helemaal niet juistquote:
Yepquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:42 schreef CaasS het volgende:
Specs zijn ongeveer gelijk toch? Tussen Xbox en Playstation. Iemand die dat weet?
Maar dit betekent toch ook dat je verplicht online moet om die games te activeren? Als het mogelijk is om ze offline wel zonder activeren te spelen vind ik het niet zo'n probleem, maar dat is niet duidelijk..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:42 schreef Geneziz het volgende:
[..]
Yup, is bevestigd
http://www.theverge.com/2(...)-drive-game-installs
final fantasyquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar weet iemand welke game dit is?
[ afbeelding ]
Daar zat ie te ouwehoeren over iets anders. Misschien een serie/film?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar weet iemand welke game dit is?
[ afbeelding ]
PS4 volgens mij ook niet backwards compatible, maar wel de mogelijkheid om ze op een andere manier te spelen op je PS4. Weet iemand hoe dat precies zat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, wat stom.
Lekker dan, zit je met je verzameling games.
Gevolg van de overstap van processor-architectuur. x84 vs PowerPC, dat is niet compatible.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, wat stom.
Lekker dan, zit je met je verzameling games.
quote:
Het eerste wat ik dacht was Kameo 2quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:44 schreef CaasS het volgende:
[..]
Daar zat ie te ouwehoeren over iets anders. Misschien een serie/film?
"The company is yet to confirm whether players will be able to play games from disc or run them on secondary accounts without paying for the installation, nor has it given any indication of what the fee may be."quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:42 schreef Geneziz het volgende:
[..]
Yup, is bevestigd
http://www.theverge.com/2(...)-drive-game-installs
Streamen. PS3-spellen draaien in de cloud en de PS4 toont alleen maar het resultaat daarvanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
PS4 volgens mij ook niet backwards compatible, maar wel de mogelijkheid om ze op een andere manier te spelen op je PS4. Weet iemand hoe dat precies zat?
Haha die is wel tof en zo gaat het ook zijn jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |