Pics van jouw ass.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gewoon squaten als een malle, komt vanzelf.
zijn geneticsquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb vorige x gesquat toen ik mn buurmeisje van 17 kilo op mijn rug had. En ja. Heb nu volle billenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen idee, maar het werkt wel. Heb sinds ik terug ben van 4 mensen gehoord dat het lijkt alsof ik veel afgevallen ben en van 2 mensen dat m'n ass groter lijktquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb vorige x gesquat toen ik mn buurmeisje van 17 kilo op mijn rug had. En ja. Heb nu volle billen
Gewoon Nicki Minaj implantaten nemen, YOLO.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:18 schreef Chloroform het volgende:
Heb net een shotje anabolen gehad, instant big ass.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gewoon Nicki Minaj implantaten nemen, YOLO.
Je hebt gewoon een dikke reet, da's heel wat anders.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb vorige x gesquat toen ik mn buurmeisje van 17 kilo op mijn rug had. En ja. Heb nu volle billen
Slank. Mazzelaar. Zeker snelle, hoge verbranding en alles.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Met mij genetics is gelukkig ook niks mis.
Tbh, I wish.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een dikke reet, da's heel wat anders.
Dat is een excesquote:
papzakkiequote:
Aankomend weekend is al volgeplant, weekend erop is nog leeg.quote:
volgeplantquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Aankomend weekend is al volgeplant, weekend erop is nog leeg.
Vind het gewoon een ziek idee. Net zoals borstimplantaten. Horrorscenario's, brrr. Nee, mij niet gezien.quote:
Dan zit de mijne vol.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Haha wietplantjesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Godver.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |