Waarschijnlijk omdat zij de manuren hebben om razendsnel een game in elkaar te knallen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:04 schreef eight het volgende:
[..]
Waarom bouwen ze dan hun hele presentatie rondom COD??
Zegt genoeg over hun ambitiequote:
En zoals al 2x gezegd staat zoiets een stuk fraaier naast je AV receiver dan zo een half rond gaar stuk plastic wat de overige consoles allemaal waren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:53 schreef Masyl het volgende:
[ afbeelding ]
Het uiterlijk doet me een beetje denken aan die oude V2000 videorecorders van vroeger
Dat hoofdmenu zal vast wel werken, maar niet voor TV/Netflix/etc.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:05 schreef Jorwol het volgende:
Ik vind die interface enzo echt geweldig, maar dit moet wel werken in Nederland, dikke kans dat dat niet gebeurt
TV kijken enzo zou heel chill zijn, maar verder is het inderdaad niet te verwachtenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat hoofdmenu zal vast wel werken, maar niet voor TV/Netflix/etc.
Dat stond er wel jaquote:
Daarom PS3/Xbox360quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:06 schreef Fruitsalade het volgende:
Zowel Xbox als PS hebben me eigenlijk niet echt kunnen overtuigen.
betekend een zwakke launch. of ze bewaren de games voor de e3, dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat zij de manuren hebben om razendsnel een game in elkaar te knallen.
De echte mooie games waar veel liefde in gestoken is komen pas over 2 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |