quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vrouwen en games. Klinkt toch een beetje slap.
Jup, maar dat werd het al. Van mij mogen ze, zo lang de focus maar op spellen ligt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:46 schreef truthortruth het volgende:
Waar gamers bang voor waren komt uit, geen game console maar een entertainment apparaat.
Dus dit...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:48 schreef LDS het volgende:
Ah flikker nou eens op met je sports, dat is toch alleen maar in Amerika
Denk dat ze daar in Amerika wel op geilen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
17921123123e keer dat het woord interactieve TV valt,
Meid, ik heb de TV (als in het abbo) niet voor niets al een jaar geleden de deur uit gedaan.
Ik denk eigenlijk eerder dat xbox one spielberg rapedquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:48 schreef Zolder het volgende:
[ afbeelding ]
Wie paint hier een xbox one in?
Wss nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef Jimbo het volgende:
live sports is wel geil, als we dat ook in NL krijgen.
Hup, eredevisie , NHL , UFC de hele meuk
Net als op de 360quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef Jimbo het volgende:
Wanneer hebben we ooit dat soort features gekregen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef Jimbo het volgende:
MAN WE HEBBEN EEN FIFA FILMPJE GEZIEN!!! Wat wil je nog meer? De ultieme game om je capaciteit te laten zien aan het publiekquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef OverRated het volgende:
Nieuwe BF?
Nieuwe COD?
Iets over GTA V?
Meer over Forza?
Andere game exclusives als GoW?
Ja dat zou wat zijn. Maar tot nu toe werkt niks van dit alles met Nederlandse sport. Apple TV geen ondersteuning voor Nederlandse kanalen, Xbox niet. Enz..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef Jimbo het volgende:
Denk het ook niet nee.quote:
Dat, wat een genante vertoning.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef speknek het volgende:
Alsof iemand iets anders verwacht had.
Ik krijg als game wetenschapper een stijfje van de biometrische data, maar voor de rest is Xbox echt dood voor iedereen buiten de VS.
lul niet zo slapquote:
Die Wii controllers kan je nog lekker uit elkaar halen voor een prototypequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef speknek het volgende:
Ik krijg als game wetenschapper een stijfje van de biometrische data, maar voor de rest is Xbox echt dood voor iedereen buiten de VS.
Ja wtf, dat ze daar mee beginnen. Ziet er niet uitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
MAN WE HEBBEN EEN FIFA FILMPJE GEZIEN!!! Wat wil je nog meer? De ultieme game om je capaciteit te laten zien aan het publiek
sowieso applequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:50 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja dat zou wat zijn. Maar tot nu toe werkt niks van dit alles met Nederlandse sport. Apple TV geen ondersteuning voor Nederlandse kanalen, Xbox niet. Enz..
Het is dat er voice control en gestures op zitten, maar anders hadden ze ook wel een tv remote standaard kunnen leveren en dan een controller als optiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar het is dus gewoon een TV-apparaat met een hele gekke afstandsbediening?
qftquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dit is echt een matige presentatie.
Game wetenschapper? Wat doe je dan precies?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:49 schreef speknek het volgende:
Ja, op de E3.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:51 schreef OverRated het volgende:
Krijgen we nog een aparte reveal voor het game gedeelte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |