http://www.gamer.nl/nieuw(...)nferentie-op-gamernlquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Stream begint te kutten... Waar kijken jullie??
Is ook altijd met de fifa trailers, uit allerlei camerapunten die je toch nooit zietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef truthortruth het volgende:
Lekker in slowmo, zoals je het ingame nooit ziet....
Meer een slimme zet van Microsoft, zal waarschijnlijk veel geld hebben gekocht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben al bingo trouwens.
http://www.eurogamer.net/(...)ext-xbox-reveal-livequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Stream begint te kutten... Waar kijken jullie??
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef OverRated het volgende:
Waren wel low res allemaal, die in game beelden..
Bingo:Multiethnic hebben we al en hele tijd console laten zien is op zich ook wel een sneer naar sonySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben al bingo trouwens.![]()
Mij boeit het niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Meer een slimme zet van Microsoft, zal waarschijnlijk veel geld hebben gekocht.
Maarja ik hou van fifa, there I said it
FIFA net ook niet, hier schiet je geen flikker mee op. Ik wil zo'n killzone achtige demonstratie zoals toen bij die Amerikaanse talkshowquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Multiethnic hebben we al en hele tijd console laten zien is op zich ook wel een sneer naar sony
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haal 14 wel sowieso. Maar Online seasons > FUTquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Mij boeit het niet.
Van FUT moet ik kotsen en ik sowieso geen fifa kopen dit jaar
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:38 schreef Ties02 het volgende:
Leuk man
After bewerkte filmpjes en geen ingame footage
Dit was schitterend. Dit is pas next-gen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:37 schreef Jimbo het volgende:
graphs vallen hard tegen idd in al die games, maarja wat verwacht je dan ook
Bij EA spellen op nieuwe consoles doen ze niets aan de graphics, gooien gewoon een laag vaseline over de models heen..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:38 schreef LDS het volgende:
[..]
FIFA net ook niet, hier schiet je geen flikker mee op. Ik wil zo'n killzone achtige demonstratie zoals toen bij die Amerikaanse talkshow
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Mooi. Hoe ziet het er uit als je speelt?
Killzone zag er ook top uitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:39 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dit was schitterend. Dit is pas next-gen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |