Jij bent zeker democraatquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel een lekker ding
Alles is nep. Blijkt allemaal met de rekenkracht van de Xbox One te zijn gedaan. Inclusief de sprekers.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef Ties02 het volgende:
Zouden er ook van die neppe klapmensen in het publiek zitten
Jij word steeds ongeloofwaardigerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
laat dan feyenoord zien, DAAR is pas sfeer
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel een lekker ding
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:33 schreef LDS het volgende:
Interactive sidelines? Dat de zijlijn dan ineens opschuift ofzo?
Je bent zelf ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jij word steeds ongeloofwaardiger
Omdat een neger die basketbalt? Mwa.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Conspicuously multiethnic promo kan je ook wel wegstrepen.
mss alleen een speciale featurequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
FUT op alleen Xbox, geloof je het zelf.
Inderdaad, die meuk die elk jaar zogenaamd helemaal gerevolutioneerd is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:34 schreef Ties02 het volgende:
Sowieso, spellen als fifa laten zien op dit soort momenten, echt waar
Echt he, heb je gigantisch veel rekenkracht kom je met zulke games. Ja, je kan wellicht showcasen dat elke grasspriet nu apart gerenderd wordt. Man, grote slagvelden, vette physics, ongelooflijke AI, dat wil ik zien.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:34 schreef Ties02 het volgende:
Sowieso, spellen als fifa laten zien op dit soort momenten, echt waar
Precies.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Echt he, heb je gigantisch veel rekenkracht kom je met zulke games. Ja, je kan wellicht showcasen dat elke grasspriet nu apart gerenderd wordt. Man, grote slagvelden, vette physics, ongelooflijke AI, dat wil ik zien.
Vergeet niet hoe de eerste games voor de 360 eruit zagen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Echt he, heb je gigantisch veel rekenkracht kom je met zulke games. Ja, je kan wellicht showcasen dat elke grasspriet nu apart gerenderd wordt. Man, grote slagvelden, vette physics, ongelooflijke AI, dat wil ik zien.
Jij vuile EA'erquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:35 schreef Cubewood. het volgende:
Hehe slimme zet, FUT is toch wel het meest populaire onderdeel van Fifa, en er zijn verschrikkelijk veel fifa spelers.
Thuisquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Stream begint te kutten... Waar kijken jullie??
http://blog.zap2it.com/po(...)resentation-now.htmlquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Stream begint te kutten... Waar kijken jullie??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |