+1quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Dit is volgens mij totale bullshit. Tot de seconde is het gescript.
Alsof er in Nederland goede tv is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:17 schreef LDS het volgende:
ja leuk, maar zal wel weer niet in Nederland komen..
Oftewel, iedereen zit hier straks op de Playstation. Nu al het grootste deel van m'n vriendenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ze vinden het behouden van de Amerikaanse markt blijkbaar belangrijker dan het veroveren van de Europese/Aziatische markt.
Op het eind staat er dan zoiets van 'beta features, not confirmed in final product'quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Dit is volgens mij totale bullshit. Tot de seconde is het gescript.
Omdat je eerst 'Xbox' moet zeggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef Ties02 het volgende:
Waarom doet ie nu niks als ie aan het praten is dan
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alsof er in Nederland goede tv is.![]()
Xbox Paul de Leeuw
Voetbal Internationalquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Xbox Paul de Leeuw
Inderdaad, allemaal features die ik nooit ga gebruiken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef rakotto het volgende:
Wat een saaie gedoe al dat entertainment gedoe.
'I dont understand Pool Du Layon'quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Xbox Paul de Leeuw
Een entertainment console man!!!!111!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:18 schreef Faux. het volgende:
ik dacht dat Xbox een gameconsole was trouwens?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |