Is dat normaal gesproken niet door wat er in de rechtzaak is besproken en zo?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar in de zaak Vaatstra werd dat gewoon publiekelijk gemaakt toch?
De politie gaat ook met de tijd mee, het gaat nog wat houterig maar ze doen hun best.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik was al zeer verbaasd dat de inhoud van de afscheidsbrief naar buiten was gekomen.
Kwam het bij de politie vandaan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
De politie gaat ook met de tijd mee, het gaat nog wat houterig maar ze doen hun best.
Berhard Jens, van politie Utrecht melde bij het nieuws dat ze dat nog onderzoeken en dan eerst de directe familie op de hoogte wordt gesteld en later de media.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ik neem eigenlijk zomaar aan dat we te weten komen hoe ze zijn overleden, maar klopt dat ook?
Het zou ook door iemand die dichtbij staat vader naar buiten kunnen zijn gebracht. Maar ik heb geen idee, ik las het en vond het opmerkelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat een journalist die PC heeft?
Ah oke!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Berhard Jens, van politie Utrecht melde bij het nieuws dat ze dat nog onderzoeken en dan eerst de directe familie op de hoogte wordt gesteld en later de media.
Zijn er nieuwtjes dan? Zo niet, dan worden mensen afgezeken omdat 'we het er al over hebben gehad' zodra ze ontopic postenquote:
Waarom ook niet, je vergeet het nooit maar er kan best nieuw geluk komen t.z.t.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
onder andere dit verhaal.... http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)krijgt-zoontje.dhtml
Je kan stoppen met het volgen van dit topic. Slechts een idee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef mimoma het volgende:
Ik krijg er n beetje een heel vieze smaak bij hoe er nagetrapt wordt naar de moeder, zeker hier in dit topic....
Kritisch tov de moeder zie je op heel veel websites..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef mimoma het volgende:
Ik krijg er n beetje een heel vieze smaak bij hoe er nagetrapt wordt naar de moeder, zeker hier in dit topic....
Als je niet kritisch bent ten opzichte van de moeder dan is er wel iets mis met je imoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef eight het volgende:
[..]
Kritisch tov de moeder zie je op heel veel websites..
Nee hoor, ga vooral je gang. Maar dan verwacht ik dat verder gedoe achterwege blijft.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zijn er nieuwtjes dan? Zo niet, dan worden mensen afgezeken omdat 'we het er al over hebben gehad' zodra ze ontopic posten
exactquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je niet kritisch bent ten opzichte van de moeder dan is er wel iets mis met je imo
Nieuw geluk wel maar is zeker geen verzachting.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef ElsTeyr het volgende:
[..]
Waarom ook niet, je vergeet het nooit maar er kan best nieuw geluk komen t.z.t.
Ok. Je kan dus weer rustig tv gaan kijkenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee hoor, ga vooral je gang. Maar dan verwacht ik dat verder gedoe achterwege blijft.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach kom, gisteren komt ze eindelijk onder haar steen vandaan, weet overduidelijk niets van de zaak en gaat dan gelijk zitten miepen dat de vader wel vermoord zal zijn en gooit en passant de schuld ook nog even richting moeder, en nou is er vanuit de familie het verzoek geen stille tocht te houden, maar als mensen toch wat willen doen dan graag een kaarsje voor het raam zondag.
Prima, daar heeft niemand last van, maar kennelijk moet er wederom commentaar op gegeven worden dat dat belachelijk is, als zou de moeder van die kinderen heel Nederland verplichten een kaars te branden.
ik nie snap nie..quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee hoor, ga vooral je gang. Maar dan verwacht ik dat verder gedoe achterwege blijft.
Maar waarom?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:46 schreef eight het volgende:
[..]
Kritisch tov de moeder zie je op heel veel websites..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |