Yup, wij gedragen ons welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ok. Je kan dus weer rustig tv gaan kijken
Er worden wat vraagtekens gezet bij de opvoeding van de kinderen, van beide kanten. Helaas interpreteren sommigen hier dat als de schuldvraag bij de moeder leggen. Tsjaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:44 schreef mimoma het volgende:
Ik krijg er n beetje een heel vieze smaak bij hoe er nagetrapt wordt naar de moeder, zeker hier in dit topic....
Eens. Niet dat ik de moeder de schuld geeft, maar ik denk dat er geen enkele partij géén fouten heeft gemaakt in dze zaak.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je niet kritisch bent ten opzichte van de moeder dan is er wel iets mis met je imo
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Er worden wat vraagtekens gezet bij de opvoeding van de kinderen, van beide kanten. Helaas interpreteren sommigen hier dat als de schuldvraag bij de moeder leggen. Tsja
Kijk, dat is al een hele andere uitleg natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Er worden wat vraagtekens gezet bij de opvoeding van de kinderen, van beide kanten. Helaas interpreteren sommigen hier dat als de schuldvraag bij de moeder leggen. Tsja
Kan best, maar wat weet je er van? Volgens mij is er nog teveel onbekend om daar iets over te kunnen zeggen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:51 schreef FAUSTI het volgende:
Er mag best naar de rol van de moeder gekeken worden. Waarom niet? Maar je kunt haar niet betichten van de moord op haar eigen kinderen.
dat zeggen we toch ook nergens?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat je het zelf niet wilt, prima, maar ik kan er echt niet bij dat je dan de neiging hebt om andere mensen expliciet te gaan toeroepen dat zij het ook niet moeten doen.
Wat mensen voornamelijk denken is dat iemand zoiets niet 'zomaar' doet. Iemand moet al heel erg getergd zijn om zelfmoord te plegen. Als hij dat dan nog eens overtreft door haar kinderen te doden, dan is er wel iets goed misgegaan tussen die twee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:51 schreef mimoma het volgende:
[..]
Kijk, dat is al een hele andere uitleg natuurlijk!
Natuurlijk hebben de jongens geen prettige jeugd gehad als papa en mama niet stoppen met vechten..
moeten wij daar alles van willen weten? nee ....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan best, maar wat weet je er van? Volgens mij is er nog teveel onbekend om daar iets over te kunnen zeggen...
Heeft de moeder de kinderen omgebracht? Nee dus daar kun je haar niet de schuld van geven. Daar doel ik op.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan best, maar wat weet je er van? Volgens mij is er nog teveel onbekend om daar iets over te kunnen zeggen...
Laat elkaar gewoon in waarde, ook al staan meningen recht tegen over elkaar en vind je andermans gedachten belachelijkquote:
Dit bedoel ik. Moeder heb vader wellicht tot het uiterste gedreven of was vader echt psychisch niet in orde ?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Ik hoef er niks over te weten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
moeten wij daar alles van willen weten? nee ....
Want als je een gebaar wilt maken omwille van iets dat indruk op je heeft gemaakt dan heb je een gebrek aan relativeringsvermogen? Vreemde conclusie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou dergelijke figuren, uitzonderingen daargelaten, eerder aanraden eens heel snel een beetje relativeringsvermogen te kweken. Kan je ook hulp bij krijgen.
Het gaat hier niet om al het leed van de wereld.quote:Je hoeft al het leed van de wereld niet op jezelf te betrekken.
Daarmee bedoelt men dat het haar (deels) kan worden verwetenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:54 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Heeft de moeder de kinderen omgebracht? Nee dus daar kun je haar niet de schuld van geven. Daar doel ik op.
Ik sloeg inderdaad een stuk van je reactie over zie ik nuquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:54 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Heeft de moeder de kinderen omgebracht? Nee dus daar kun je haar niet de schuld van geven. Daar doel ik op.
wrmquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
Ik moet trouwens elke keer een beetje kotsen in mijn mond van het woord vechtscheiding. Maar dat geheel terzijde.
Kan ik me voorstellen maar roep maar even wat de media roept.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
Ik moet trouwens elke keer een beetje kotsen in mijn mond van het woord vechtscheiding. Maar dat geheel terzijde.
En wat dan nog? Moet je dat blijven verwijten? Is de straf die ze nu heeft niet zwaar genoeg? Moet ze ook nog eens op fora door het stof en zwart gemaakt worden?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarmee bedoelt men dat het haar (deels) kan worden verweten
Oh ja, ZO zit de wereld in elkaarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat dan nog? Moet je dat blijven verwijten? Is de straf die ze nu heeft niet zwaar genoeg? Moet ze ook nog eens op fora door het stof en zwart gemaakt worden?
Lastig, maar als ik naar eigen ervaring spreek. Mijn moeder viel toen ik jong was ook veel te verwijten, Zelfde als mijn vader. Kan nu gaan roepen dat het hier ook zo is. Maar dat weet ik dus niet want ik was er niet bij. mijn mening is wel, waar tweee vechten zijn er tweee schuld. Alleen die moeder heeft niet gewild dat haar kinderen werden gedood dus in morele schuld valt haar niets te verwijten daarin... Wat er voorgevallen is voor wat er gebeurt heeft zij wel de hand in gehad.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarmee bedoelt men dat het haar (deels) kan worden verweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |