abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127217110
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:21 schreef mirelia het volgende:
Hadden meer mensen problemen met Vodafone vandaag?
Ik en mijn collega's hebben uren niet kunnen bellen en de accu's van de iphones (5) waren in een halve dag leeg.
Ikzelf niet (T-mobile) maar op mijn timeline op Facebook zag ik er genoeg die niet konden bellen maar wel internetten
  vrijdag 31 mei 2013 @ 02:54:27 #243
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_127237590
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 17:13 schreef Apekoek het volgende:
Iemand een app voor zoiets als Tinypic? Wil fotos uploaden en dan openbaar delen zoals op fok.
Imgur of picup
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_127238217
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 19:21 schreef mirelia het volgende:
Hadden meer mensen problemen met Vodafone vandaag?
Ik en mijn collega's hebben uren niet kunnen bellen en de accu's van de iphones (5) waren in een halve dag leeg.
Weliswaar geen iPhone maar mijn Galaxy Note had met Vodafone geen enkel probleem in regio Limburg.

Ziggo wel, en daarom heb ik mijn telefoon de hele dag als hotspot moeten gebruiken voor mijn laptop en iPad :')
  vrijdag 31 mei 2013 @ 08:42:32 #245
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127238938
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 18:07 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Leuk en creatief uiteengezet maar dat is niet wat ik bedoel.

Ik zoek naar een app waarbij je bijvoorbeeld een bepaalde pad in kan zetten. Zoals google maps inderdaad maar dan met via punten. Bijvoorbeeld een route van amsterdam via brussel door naar lyon en dan terug via munchen naar amsterdam. Hier zou toch een mooie tool voor moeten zijn die dat makkelijk uiteenzet? Ik moet het namelijk ook weer makkelijk kunnen doorsturen via oa whatsapp.

Waarom het wiel 2 x uitvinden terwijl hier wel een app voor zou moeten zijn.
Zeg ik: je bent lui en sneller af als je het zelf doet IMO. Ik ken er iig geen app voor.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 31 mei 2013 @ 08:56:48 #246
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_127239174
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 08:42 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zeg ik: je bent lui en sneller af als je het zelf doet IMO. Ik ken er iig geen app voor.
Veel apps maken de mens sowieso lui, er is bijna altijd wel een oudbollige alternatief dat meer werk vereist dan wat een app kan doen. Nogmaals ik ben op zoek naar een app die dat mooi snel en efficiënt weergeeft en makkelijk doorgestuurd kan worden via social media.

Als je gewoon niks weet reageer dan gewoon niet. :{
  vrijdag 31 mei 2013 @ 09:00:14 #247
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_127239234
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 02:54 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Imgur of picup
Imgur werkt erg goed, top ^O^
pi_127240559
Heeft de iPhone 4 geen Visual Voicemail?

Ik heb wel een app van Hi voor de voicemail, maar ik wil 'm op de iPhone zelf. De app heeft namelijk ontiegelijk zacht geluid. Al gefixt.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_127240618
Visual Voicemail is een betaalde dienst via je provider. Heb je dat niet dan is het ook niet zichtbaar op je iPhone.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 10:58:07 #250
12888 Skull-splitter
pi_127242033
quote:
13s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 08:56 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Veel apps maken de mens sowieso lui, er is bijna altijd wel een oudbollige alternatief dat meer werk vereist dan wat een app kan doen. Nogmaals ik ben op zoek naar een app die dat mooi snel en efficiënt weergeeft en makkelijk doorgestuurd kan worden via social media.
http://lifehacker.com/599(...)for-a-long-road-trip
Echt, google. En dan krijg je dus iets wat ik zelf net zo snel en handiger kan doen dan wat die app voor me produceert.
quote:
Als je gewoon niks weet reageer dan gewoon niet. :{
Ik geef mijn mening, jij kunt er niet mee omgaan.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:27:54 #251
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_127243162
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Echt, google. En dan krijg je dus iets wat ik zelf net zo snel en handiger kan doen dan wat die app voor me produceert.

[..]

Ik geef mijn mening, jij kunt er niet mee omgaan.
Ik wil graag een app omdat ik dat handiger vind, all in one, dat is tevens de reden dat ik het hier vraag. Maar laat maar je weet het dus niet dus ik zal zelf verder kijken naar een alternatief.

Maar je reageert wel moeilijk hoor, je probeert steeds af te geven terwijl ik een vraag stel. Je bevestig dat door te zeggen dat ik er niet mee om kan gaan, beetje raar om een vraag naar een app een persoonlijke inbreng te geven.

Maar laten we het hier maar bij laten, want je kent kennelijk geen app. En dat je het handmatig kan doen via een omweg dat weten we allemaal.
pi_127243331
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 10:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hoe dan? Op de PC kan ik het wel, maar hoe ik een route plan via verschillende punten op mijn telefoon weet ik zo snel ff niet. Ook nog nooit geprobeerd overigens, want tomtom navigatie. Maar toch...het lijkt me wel een handige app die apekoek omschrijft.
People assume too much.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:37:45 #253
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127243547
Ik ben trouwens benieuwd naar deze app: http://www.iphoneclub.nl/(...)en-en-gewekt-worden/
Heb hem al gekocht (E0,89) en wil hem gaan uitproberen.

Het principe: je legt je telefoon tussen je matras en je hoeslaken, je iPhone aan de lader en de app houdt vervolgens bij hoeveel je beweegt per nacht; daaruit kan hij opmaken in welk slaapstadium je bent (diep of niet diep). ook kun je aangeven wanneer je wakker wilt worden. de app checkt dan een half uur van tevoren of je in een lichte slaap zit: wakker worden in een lichte slaap zorgt ervoor dat je minder geradbraakt opstaat. Ik ben al de hele week gruwelijk moe door continu tussendoor wakker worden (vermoed dat het te warm is op mijn slaapkamer), en denk dat ik hem vanavond eens ga zetten voor morgen. En dan op een tijdstip waarop het op een zaterdag normaliter niet lukt om op te staan.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_127243984
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd naar deze app: http://www.iphoneclub.nl/(...)en-en-gewekt-worden/

Het principe: je legt je telefoon tussen je matras en je hoeslaken, je iPhone aan de lader en de app houdt vervolgens bij hoeveel je beweegt per nacht; daaruit kan hij opmaken in welk slaapstadium je bent (diep of niet diep). ook kun je aangeven wanneer je wakker wilt worden. de app checkt dan een half uur van tevoren of je in een lichte slaap zit: wakker worden in een lichte slaap zorgt ervoor dat je minder geradbraakt opstaat. Ik ben al de hele week gruwelijk moe door continu tussendoor wakker worden (vermoed dat het te warm is op mijn slaapkamer), en denk dat ik hem vanavond eens ga zetten voor morgen. En dan op een tijdstip waarop het op een zaterdag normaliter niet lukt om op te staan.
Het is een leuke gimmick twee nachten maar klopt weinig van.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:48:46 #255
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127244009
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:48 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het is een leuke gimmick twee nachten maar klopt weinig van.
Dat zou je denken, maar ik lees echt ontzettend veel goede reviews over de app, dus dat is iets te simpel gesteld.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_127244038
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:48 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat zou je denken, maar ik lees echt ontzettend veel goede reviews over de app, dus dat is iets te simpel gesteld.
Ik heb hem lang genoeg gebruikt en ik niet alleen.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:49:52 #257
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127244055
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:49 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik heb hem lang genoeg gebruikt en ik niet alleen.
Ok. Vertel :P
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:53:05 #258
12888 Skull-splitter
pi_127244171
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:27 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik wil graag een app omdat ik dat handiger vind, all in one, dat is tevens de reden dat ik het hier vraag. Maar laat maar je weet het dus niet dus ik zal zelf verder kijken naar een alternatief.

Maar je reageert wel moeilijk hoor, je probeert steeds af te geven terwijl ik een vraag stel. Je bevestig dat door te zeggen dat ik er niet mee om kan gaan, beetje raar om een vraag naar een app een persoonlijke inbreng te geven.

Maar laten we het hier maar bij laten, want je kent kennelijk geen app. En dat je het handmatig kan doen via een omweg dat weten we allemaal.
Nee grapjas: ik geef aan dat ik niets ken dus trap ik af met een methode hoe ik het zou doen als ik een trip plan. Ik heb niet veel nodig, maar een lijst met afslagen, afstanden en belangrijke bestemmingen samen met plaatjes van moeilijke situaties wil ik wel hebben. Als ik geen europese navigatie heb tenminste. En mijn methode zou zijn al die info zelf verwerken en als PDF op mijn telefoon beschikbaar hebben omdat ik dan totale controle heb.

Jij geeft aan dat je wegwilt, je hebt een noodzaak, ik geef je de meest voor de hand liggende oplossing. Dan maar ouderwets, but it gets shit done.

Anders zou ik gewoon een navigatie-app zoeken of desnoods kopen. Ja, is duur, soms zelfs externe GPS nodig (zeker met mijn case :')) maar daar kun je gewoon meerdere ritten al in zetten geloof ik.

Het verschil probeerde ik ook te illustreren met het groenteverhaal: ik snij mijn shit rustig zelf ook al kan ik het kant en klaar kopen, veel mensen haken dan al af en koken alleen uit Honigpakjes.

Apps moeten voor mij wel een meerwaarde hebben dan slechts 1 specifieke taak die uit gecombineerde functies bestaat(je vraagt nu een combinatie van een app voor navigatie, een app voor to-do-lijstjes, een app voor social media bijvoorbeeld).

Dus of het moet gewoon standaard breed zijn omdat het betrekking heeft op een pluriforme taak (FB/tweetdeck), of het moet gewoon een app zijn die me voorziet in wat ik ervan echt nodig heb, een camera-app, een OV-app, een navigatie-app, een kaartenapp, een media-app bijvoorbeeld.

Frankenstein-apps vind ik altijd halfbakken werken iig.

En als mijn antwoord je niet zint, je zelf niet aan de slag wil, dan is er dus google waar je tegenwoordig ook echt gewoon een vraag kunt invoeren om alvast de goede richting in te gaan.
pi_127244183
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:49 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ok. Vertel :P
Registratie niet top. Gegevens die niet kloppen met het gevoel wat je over weet te houden aan de nachtrust. Nadeel als je met zijn tweeen slaapt.
Afwijkende patronen bij mannen en vrouwen. Met name op geluidsniveau.
Snorken, zwaar ademen als wakker herkennen.

Ik beweeg veel in mijn slaap maar ben niet wakker. Ziet dat ding als wakker.
Soms adem ik zwaar, tegen snurken aan. Ziet dat ding als wakker.

Het wakker worden in een cycle is ook leuke gimmick maar gelijk aangepast.
Daarbij ook nog eens wetenschappelijk slecht. Zoals een snooze slecht is.
Je lichaam maakt dan weer stoffen aan om in slaap te komen.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:55:31 #260
12888 Skull-splitter
pi_127244273
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:37 schreef SEMTEX het volgende:

Heb ik, maar dan nog slaap ik eigenlijk te fucking beroerd kort om er echt wat aan te hebben. Wel wordt je best sluimerend wakker en dat is best prettig. Me bij gebruik iig nog niet verslapen, maar om veilig te zitten kun je het best nog een gewone wekker zetten na de uiterste afloop.

wat wel interessant is is de mate waarin je beweegt in de nacht, vooral omdat ik iets in mijn rechterkant nek/schouder heb en een sluimerende hernia/zwakker rug onderin is het grappig te zien hoeveel je beweegt in je slaap.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:55:32 #261
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127244275
Als je veel beweegt slaap je niet diep.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:55:35 #262
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127244280
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:53 schreef Godtje het volgende:

Registratie niet top. Gegevens die niet kloppen met het gevoel wat je over weet te houden aan de nachtrust. Nadeel als je met zijn tweeen slaapt.
Afwijkende patronen bij mannen en vrouwen. Met name op geluidsniveau.
Snorken, zwaar ademen als wakker herkennen.

Ik beweeg veel in mijn slaap maar ben niet wakker. Ziet dat ding als wakker.
Soms adem ik zwaar, tegen snurken aan. Ziet dat ding als wakker.
Ik ben benieuwd, zeker na jouw review. Bedankt daarvoor :)

quote:
Zoals een snooze slecht is.
Je lichaam maakt dan weer stoffen aan om in slaap te komen.
Dat geloof ik zeker, ik word van snoozen altijd vermoeider dan wanneer ik meteen was opgestaan.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 11:57:11 #263
12888 Skull-splitter
pi_127244348
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:55 schreef Catch22- het volgende:
Of juist wel. De vraag is of je uitgerust wakkerwordt, en hoewel ik meestal aardig een ochtendhumeur heb was het rustig wakker worden ook wel lekker.

Ik vergeet hem alleen standaard aan te zetten.

quote:
2s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:55 schreef SEMTEX het volgende:

Dat geloof ik zeker, ik word van snoozen altijd vermoeider dan wanneer ik meteen was opgestaan.
Ik moet het afleren, maar dan eerst gewoon eens voor 2en naar bed :')
pi_127244434
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 11:55 schreef Catch22- het volgende:
Onzin.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_127250247
Sinds gisteren in het bezit van een iPhone 4s en nu is mijn vraag.

Welke Apps zijn handig en moet ik niet vergeten om te installeren.
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:06:49 #266
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127250524
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 14:56 schreef jefmen het volgende:
Sinds gisteren in het bezit van een iPhone 4s en nu is mijn vraag.

Welke Apps zijn handig en moet ik niet vergeten om te installeren.
Je hebt een 'Is de appstore nieuw voor je?' -knopje in de Apestore, daar staan al de meeste goede basis apps :)
pi_127250783
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:06 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Je hebt een 'Is de appstore nieuw voor je?' -knopje in de Apestore, daar staan al de meeste goede basis apps :)
Ik ken de AppStore wel. Heb nu gewoon basis dingen geïnstalleerd. Maar hoop van jullie leuke en nuttige Apps te horen
  vrijdag 31 mei 2013 @ 15:20:11 #268
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127250874
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:16 schreef jefmen het volgende:

[..]

Ik ken de AppStore wel. Heb nu gewoon basis dingen geïnstalleerd. Maar hoop van jullie leuke en nuttige Apps te horen
Facebook, instagram, mobiel bankieren, nu.nl, whatsapp, Shazam, Appvandedag (gratis betaalapps),iMailG (Gmail op je iphone), Youtube, Twitter, Skype, Bump (app om bestanden tussen twee phones te transfereren) :P
pi_127250905
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:06 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

vrijdag 31 mei 2013 @ 15:22:48 #270
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127250965
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 mei 2013 15:21 schreef Dimens het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D Vette bak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')