abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127105315
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:48 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

De eerste tijd ben ik echt últravoorzichtig met een nieuwe telefoon. Dan laat ik hem dus ook met rust als ie oplaadt. :P
Was wel grappig: Gister bij feestje wou schoonvader mijn telefoon zien (met de handen), maar ik bleef hem vasthouden. Zo bang dat er wat mee gebeurd. :@
:') :') :')
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:05:36 #102
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127105359
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:44 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Prima knul :) Ik heb een jailbreak sinds de allereerste iPhone en ben tot nu toe niet anders gewend. En als er fouten of bugs in scripts zitten dan wordt het nog altijd sneller gefixed dan Apple met zijn bugfixes.
Hier zit een restant van de jailbreak er nog in ivm een tijdens jailbreak gesyncte back-up, die laat zich er niet uit slopen. Sinds de jailbreak ook strepen in beeld, vooral op donker te zien, maar dat boeit me dan weer minder.

Ik heb er gewoon nauwelijks voordeel aan en had vooral last van instabiliteit van een hoop native onderdelen. Dus wilde ik weer terug.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_127105459
Beter (heel erg) voorzichtig zijn, dan zo'n domme debiel zijn die zijn/haar gadget binnen een dag/week/maand gesloopt heeft!! :')

Ik ben zuinig ja, op mijn spullen, wat is daar mis mee?!
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:21:21 #104
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127105776
quote:
16s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:08 schreef Brummetje_ het volgende:
Beter (heel erg) voorzichtig zijn, dan zo'n domme debiel zijn die zijn/haar gadget binnen een dag/week/maand gesloopt heeft!! :')

Je kan ook overdrijven mop :*
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_127105850
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Misschien een domme vraag...

Maar ik merk dat ik 's morgens - als ik net wakker ben - "ruwe" handjes heb. Net zoals dat je je handen gewassen hebt en niet goed afgedroogd. En als ik dan op een mobiel met touchscreen scroll, dat het wat stroever gaat.

Kan dit - wellicht op den duur pas - schadelijk zijn voor het touchscreen?
Ruwe handjes zijn op termijn funest voor het touchscreen. Het liefst zo vaak mogelijk een zijde lapje gebruiken om je vinger, en 's morgens altijd even je handen invetten met vaseline of glijmiddel.
pi_127105910
quote:
16s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:08 schreef Brummetje_ het volgende:

Dit is niet zuinig zijn, dit is belachelijk doen. Je moet dat ding toch wel gewoon kunnen gebruiken?
pi_127105931
Ik liep vandaag met mijn telefoon in 1 hand #yolo
pi_127105999
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Brummetje_ op 28-05-2013 15:44:23 ]
pi_127106135
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:27 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Maar stél nou dat - het voorbeeld van stroeve vingers - dat telkens hele kleine beschadigingen veroorzaakt aan het touchscreen. Waardoor het touchscreen op den duur minder goed werkt. Dan voorkom je dat toch, door bijv eerst even je handen te wassen/kouder te maken, waardoor het stroeve verdwijnt?!

Of boeit het jullie geen reet als je iPhone steeds slechter zou gaan werken?
Nee, het is een gebruiksvoorwerp. En denken dat t glas zou gaan slijten van ruwe vingers is gewoonweg stupide.
pi_127106210
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:31 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

En denken dat t glas zou gaan slijten van ruwe vingers is gewoonweg stupide.
Maar dát zeg (en denk) ik ook niet! Dat is een aanname die JIJ ervan maakt.

Nergens staat dat ik bang ben dat het glas slijt van ruwe vingers. (Het idee alleen al. :') _O- _O- _O- )
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:41:47 #111
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_127106490
De voicecontrol van mijn iphone 5 gaat steeds aan/blijft aan staan. Hoe kom ik hier vanaf?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_127106572
Siri turn off zeggen

Telefoon herstarten?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:44:47 #113
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_127106587
quote:

[..]

Maar stél nou dat - het voorbeeld van stroeve vingers - dat telkens hele kleine beschadigingen veroorzaakt aan het touchscreen. Waardoor het touchscreen op den duur minder goed werkt. Dan voorkom je dat toch, door bijv eerst even je handen te wassen/kouder te maken, waardoor het stroeve verdwijnt?!

:').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:47:36 #114
57586 Bananenman
-----------
pi_127106672
quote:

[..]

:D _O-
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:49:19 #115
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_127106724
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:44 schreef epicbeardman het volgende:
Siri turn off zeggen

Telefoon herstarten?
sIRI STOND uit, herstart werkt hopelijk.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_127106941
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:59 schreef Catch22- het volgende:

[..]

denk dat hij ook niet meer sync't dan, dat maakt het verschil natuurlijk
Notificaties hebben niets met synchroniseren te maken.. je krijgt gewoon geen berichtgeving meer maar de info wordt wel nog steeds naar de app gehaald hoor :P

Zo heb ik op m'n iPad alleen voor de IM apps (Facebook, Mail, Messages, Hangouts, ...) badges - de rest heeft totaal geen notificaties nodig dus die staan helemaal uit.

Sowieso mag het notification centre m.i. flink wat extra functionaliteit krijgen in iOS 7. Wegslidebare (?) individuele notificaties, anyone?!
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:13:40 #117
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127107484
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:55 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Notificaties hebben niets met synchroniseren te maken.. je krijgt gewoon geen berichtgeving meer maar de info wordt wel nog steeds naar de app gehaald hoor :P

Zo heb ik op m'n iPad alleen voor de IM apps (Facebook, Mail, Messages, Hangouts, ...) badges - de rest heeft totaal geen notificaties nodig dus die staan helemaal uit.

Sowieso mag het notification centre m.i. flink wat extra functionaliteit krijgen in iOS 7. Wegslidebare (?) individuele notificaties, anyone?!
ivm Android is dat echt superhampel, net als het sharen tussen apps, dat doet Android gewoon 100x beter #feit
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_127107566
Zo ben ik nou eenmaal, kan er ook niks aan doen... Weet wel dat ik zulke vragen hier niet meer stel. :P
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:19:47 #119
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127107662
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:16 schreef Brummetje_ het volgende:
Zo ben ik nou eenmaal, kan er ook niks aan doen... Weet wel dat ik zulke vragen hier niet meer stel. :P
je hebt al een pouch en screenprotector?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_127107893
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:16 schreef Brummetje_ het volgende:
Ach, die telefoons zijn gebouwd om lang mee te gaan.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:33:46 #121
368300 FredVleespet
Say my Name
pi_127108164
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:13 schreef Catch22- het volgende:

[..]

ivm Android is dat echt superhampel, net als het sharen tussen apps, dat doet Android gewoon 100x beter #feit
Hopelijk krijgt iOS7 ook een optie dat je standaard apps kan instellen zoals bij Android. Nu openen alle links in Safari ipv Chrome }:|
pi_127108257
quote:

[..]

Nee, daarvoor is het een gebruiksvoorwerp.

Ben jij ook iemand die bijvoorbeeld een mooie nieuwe broek koopt, maar hem dan niet durft te dragen de eerste weken. Totdat je weer een nieuwere broek koopt, die je ook niet durft te dragen en dan je oude broek maar begint te dragen terwijl je hem eigenlijk niet meer zo leuk vind?
pi_127108466
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:33 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Hopelijk krijgt iOS7 ook een optie dat je standaard apps kan instellen zoals bij Android. Nu openen alle links in Safari ipv Chrome }:|
Dat verbaast mij ook enorm, inderdaad. In Mac OS is dat geen probleem maar iOS is daar heel erg laks in. Je hebt wel dat 'deel' icoontje en dan krijg je opties die vergelijkbaar zijn met "Open in..." maar bij webbrowsers is dat nog niet het geval.
pi_127108763
quote:

[..]

Whehehe _O_ _O-
pi_127110089
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, daarvoor is het een gebruiksvoorwerp.

Ben jij ook iemand die bijvoorbeeld een mooie nieuwe broek koopt, maar hem dan niet durft te dragen de eerste weken. Totdat je weer een nieuwere broek koopt, die je ook niet durft te dragen en dan je oude broek maar begint te dragen terwijl je hem eigenlijk niet meer zo leuk vind?
Nee, ik draag nieuwe kleding gewoon.

En ik gebruik mijn iPhone ook gewoon! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')