SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Die staat niet in de chain, deze wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:12 schreef very het volgende:
DIG / iPhone #210 - Waar we Google Maps gebruiken?![]()
Je moet hem wel in een reeks openen slimmerd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:12 schreef very het volgende:
DIG / iPhone #210 - Waar we Google Maps gebruiken?![]()
Trouwens nog een vraag: ik heb sinds vandaag een simkaart van Tele2 ipv T-mobile (zelfde netwerk dus), maar het lijkt erop alsof mijn accu opeens een stuk sneller leeg is. Ik lees op internet veel mensen met soortgelijke klachten, zie hier. Hier staat de iPhone 4S als één van de getroffen toestellen, maar het leuke is: heel dat cell-broadcasting is niet van toepassing op de iPhone. Maar toch gaat mijn accu sneller leeg (in krap 9 uur ruim 90% leeg).
Iemand enig idee?People assume too much.![]()
Nog andere alternatieven qua spraak-navigatie voor op de oortjes op de motor? Het antwoord 'TomTom' is afdoende om het bedrag er voor neer te leggen
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Waze?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:05 schreef Skv het volgende:
Nog andere alternatieven qua spraak-navigatie voor op de oortjes op de motor? Het antwoord 'TomTom' is afdoende om het bedrag er voor neer te leggenTen percent faster with a sturdier frame![]()
Is dit waar?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:08 schreef very het volgende:
[..]
OMG...serieus?
Hoe dan? Kan het zo snel niet vinden.Want dan vind ik het weer strontquote:The only way to have Google Maps speak a different language is to change the actual settings in Settings.app > General > International > Language.
People assume too much.![]()
Ja. En dat wil ik ook eigenlijk niet veranderen alleen om dan NL gesproken Gmaps te hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
Heb je je menu in het Engels staan?
People assume too much.![]()
![]()
Hebben meerdere dit?
Ik heb het nu al een paar keer gezien. Voor zover ik weet, woon ik niet in woord![]()
![]()
Ik behoor nu ook tot de iPhone familie! Met een (zwarte) 4. Me happy!
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Heb je een jailbroken toestel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef very het volgende:
[..]
Is dit waar?
[..]
Want dan vind ik het weer strontWelkom, hoe bevalt het?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:20 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik behoor nu ook tot de iPhone familie! Met een (zwarte) 4. Me happy!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Goed!quote:
Heb alleen de screenprotector gelijk verneukt.
quote:
Waarom kunnen ze daar nou niet gewoon een optie voor maken binnen de app![]()
Ik ben vast niet de enige die Engels prefereert boven Nederlands als toesteltaal.People assume too much.![]()
Screenprotectorsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:14 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Goed!
Heb alleen de screenprotector gelijk verneukt.![]()
![]()
Is dat te vergelijken met Rhino Shield?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Denken dat alle screenprotectors gelijk zijn
Spigen Glas.t slim![]()
Screenprotectors zijn onnodig.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Mijn 3GS begint na bijna 4 jaar een beetje op zijn laatste beentjes te lopenAan-uitknop doet het niet goed meer, wat scheurtjes in de behuizing en sowieso soms wat traag. De toestand is nog niet kritiek. maar ik ben toch eens aan het kijken naar een nieuwe phone. Overwoog een Android (Galaxy S3 mini) vanwege de kosten, maar ik vind Android het toch 'net niet' vergeleken met iOS. Daarom toch hoogstwaarschijnlijk weer een iPhone
De 4 is goed geprijsd, maar toch wat te oud. Dus dan wordt het de 4S of de 5. Volgens mij zijn die qua specs allebei goed.
Weet iemand ook een scherpe aanbieding voor een 4S of 5 incl. abo? Ik heb niet veel belminuten of dataverkeer nodig. Bij Vodafone kom ik voor de 4S op 190 euro voor het toestel en dan 34 euro per maand abo (met korting eerste paar maanden). De 5 voor 285 euro met zelfde maandelijkse kosten. T-Mobile is ong. hetzelfde en KPN en telfort zinnen me niet zo, omdat dat toestellease is (ik wil mn telefoon houden).![]()
idd, van mijn 3GS van 4 jaar oud is juist het scherm nog zo goed als nieuw. De achterkant daarentegen heeft wel krasjes en scheurtjes.quote:![]()
Daarom heb ik 'm ook weggeflikkerd. Kreeg trouwens toch alleen maar luchtbelletjes eronder.quote:![]()
Heb wel een kek pinguinhoesje.
Ik zie geen smileys bij de iPhone whatsapp...
[ Bericht 73% gewijzigd door Brummetje_ op 26-05-2013 08:34:33 ]Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Instellingen - Algemeen - Toetsenbord - Toetsenborden - Emoji toevoegen en je bent klaar. Als je dan smiley's wilt toevoegen, druk je op de kleine wereldbol op je toetsenbord.quote:Op zondag 26 mei 2013 08:06 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik zie geen smileys bij de iPhone whatsapp...![]()
Tnx!quote:Op zondag 26 mei 2013 09:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Instellingen - Algemeen - Toetsenbord - Toetsenborden - Emoji toevoegen en je bent klaar. Als je dan smiley's wilt toevoegen, druk je op de kleine wereldbol op je toetsenbord.
Sorry ben echt een noob wat betreft iPhones.
Ah thanksquote:Op zondag 26 mei 2013 09:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Instellingen - Algemeen - Toetsenbord - Toetsenborden - Emoji toevoegen en je bent klaar. Als je dan smiley's wilt toevoegen, druk je op de kleine wereldbol op je toetsenbord.👍
![]()
En dat blijf je ook als je niet probeert.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:55 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Tnx!
Sorry ben echt een noob wat betreft iPhones.![]()
Klopt, maar waar zeg ik dat ik dingen niet probeer?quote:Op zondag 26 mei 2013 09:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dat blijf je ook als je niet probeert.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Dan had je het mogelijk zelf gevondenquote:Op zondag 26 mei 2013 10:01 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Klopt, maar waar zeg ik dat ik dingen niet probeer?.
sig verwijderd door FA![]()
![]()
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nee. Maar zeg dat vooral tegen jezelf als je je toestel laat vallen en er een barst in je scherm zitquote:![]()
![]()
Ik heb m'n telefoons nog nooit laten vallen, dus daar zou ik het al nieteens voor doenquote:Op zondag 26 mei 2013 10:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Maar zeg dat vooral tegen jezelf als je je toestel laat vallen en er een barst in je scherm zitOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Mijn iphone zonder screenprotector is 1 keer uit mijn zak gevallen toen ik haastig voor een sollicitatiegesprek m'n colbert aantrok. Hij schoof een meter of 10 over oud hobbelig dijkje heen... En op wat kleine krasjes na niks aan de hand.
Ik haat screenprotectors.![]()
Ik had ff gegoogled, maar wat daar stond, dacht ik dat je een programmaatje moest downloaden via iTunes.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan had je het mogelijk zelf gevonden.
Maar het kan dus gewoon bij instellingen. En dat ga ik doen als mijn telefoon klaar is met opladen.
Dat kan prima tegelijkquote:Op zondag 26 mei 2013 10:52 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik had ff gegoogled, maar wat daar stond, dacht ik dat je een programmaatje moest downloaden via iTunes.
Maar het kan dus gewoon bij instellingen. En dat ga ik doen als mijn telefoon klaar is met opladen..
sig verwijderd door FA![]()
https://www.gsmwijzer.nl/(...)roduct-provider-tabsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:53 schreef Palomar het volgende:
Mijn 3GS begint na bijna 4 jaar een beetje op zijn laatste beentjes te lopenAan-uitknop doet het niet goed meer, wat scheurtjes in de behuizing en sowieso soms wat traag. De toestand is nog niet kritiek. maar ik ben toch eens aan het kijken naar een nieuwe phone. Overwoog een Android (Galaxy S3 mini) vanwege de kosten, maar ik vind Android het toch 'net niet' vergeleken met iOS. Daarom toch hoogstwaarschijnlijk weer een iPhone
De 4 is goed geprijsd, maar toch wat te oud. Dus dan wordt het de 4S of de 5. Volgens mij zijn die qua specs allebei goed.
Weet iemand ook een scherpe aanbieding voor een 4S of 5 incl. abo? Ik heb niet veel belminuten of dataverkeer nodig. Bij Vodafone kom ik voor de 4S op 190 euro voor het toestel en dan 34 euro per maand abo (met korting eerste paar maanden). De 5 voor 285 euro met zelfde maandelijkse kosten. T-Mobile is ong. hetzelfde en KPN en telfort zinnen me niet zo, omdat dat toestellease is (ik wil mn telefoon houden).![]()
Thanks, die had ik ook nog niet gevondenquote:Op zondag 26 mei 2013 09:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Instellingen - Algemeen - Toetsenbord - Toetsenborden - Emoji toevoegen en je bent klaar. Als je dan smiley's wilt toevoegen, druk je op de kleine wereldbol op je toetsenbord.
Neerkomen wel!![]()
Een screenprotector zou dat tegenhouden? Ik vraag het me af.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Maar zeg dat vooral tegen jezelf als je je toestel laat vallen en er een barst in je scherm zitPeople assume too much.![]()
Een screenprotector van glas wel, ja. Als je hem dan laat vallen, breekt de screenprotector en niet je scherm.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:26 schreef very het volgende:
[..]
Een screenprotector zou dat tegenhouden? Ik vraag het me af.
True story![]()
Succes gegarandeerd, of dat is wat er zou moeten gebeuren?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een screenprotector van glas wel, ja. Als je hem dan laat vallen, breekt de screenprotector en niet je scherm.
True storyPeople assume too much.![]()
Bij mij is dat gebeurd toen dochterlief de iPhone van de tafel stootte. De screenprotector was gebarsten, maar de iPhone was krasvrij.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef very het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd, of dat is wat er zou moeten gebeuren?![]()
OK. Wat kost zo'n glazen protector dan? En heb je verder geen verzekering op je phone?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bij mij is dat gebeurd toen dochterlief de iPhone van de tafel stootte. De screenprotector was gebarsten, maar de iPhone was krasvrij.People assume too much.![]()
Tussen de 24 en 34 euro, afhankelijk van hoeveel speciaals je eraan wilt. Het mooie van glazen screenprotectors is dat ze vrijwel onzichtbaar zijn en exact hetzelfde aanvoelen als een 'naakte' iPhone. Vooral bij de witte iPhone zorgen screenprotectors na een tijdje voor lelijke verkleuringen. Deze doen dit niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:34 schreef very het volgende:
[..]
OK. Wat kost zo'n glazen protector dan? En heb je verder geen verzekering op je phone?
Een ander voordeel is dat de oleophobic laag van de protector veel beter werkt dan de standaard laag op de iPhone, waardoor je minder last hebt van vingerafdrukken.
Ik heb de glas.t slim van spigen, en had op m'n vorige iPhone de glas.tr, maar andere fabrikanten maken ook glazen screenprotectors. Volgens mij zijn ze kwalitatief allemaal hetzelfde, dus ik zou voor de goedkoopste gaan.![]()
Het is het overwegen waard, maar dan voornamelijk vanwege die vingerafdrukken enzo. Het heeft 0% nadelig effect op de touch-ervaring?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Tussen de 24 en 34 euro, afhankelijk van hoeveel speciaals je eraan wilt. Het mooie van glazen screenprotectors is dat ze vrijwel onzichtbaar zijn en exact hetzelfde aanvoelen als een 'naakte' iPhone. Vooral bij de witte iPhone zorgen screenprotectors na een tijdje voor lelijke verkleuringen. Deze doen dit niet.
Een ander voordeel is dat de oleophobic laag van de protector veel beter werkt dan de standaard laag op de iPhone, waardoor je minder last hebt van vingerafdrukken.
Ik heb de glas.t slim van spigen, en had op m'n vorige iPhone de glas.tr, maar andere fabrikanten maken ook glazen screenprotectors. Volgens mij zijn ze kwalitatief allemaal hetzelfde, dus ik zou voor de goedkoopste gaan.
Voor de prijs hoef ik het niet te doen. Ik heb een verzekering, en als mijn telefoon kapot gaat, dan heb ik een eigen risico van 40 euro, maar dan heb ik wel gelijk weer een mooi opgelapte, dus ook zonder eventueel schade aan de rest van het toestel.People assume too much.![]()
Is er een manier dat je het maximum volume van je iphone kan aanpassen?ik heb het gevoel dat er iets gebeurd is dat mijn iphone niet meer hard muziek kan afspelen
Mijn oordopjes doen het gewoon goed met andere media dus daar ligt het niet aan.
Ik kan nu nauwelijks iets horen als ik op de fiets zit, met wind en zo
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Settings > Music > Volume Limit ?It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"![]()
Dat is ook mooi inderdaad.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:45 schreef very het volgende:
[..]
Het is het overwegen waard, maar dan voornamelijk vanwege die vingerafdrukken enzo. Het heeft 0% nadelig effect op de touch-ervaring?
Voor de prijs hoef ik het niet te doen. Ik heb een verzekering, en als mijn telefoon kapot gaat, dan heb ik een eigen risico van 40 euro, maar dan heb ik wel gelijk weer een mooi opgelapte, dus ook zonder eventueel schade aan de rest van het toestel.
En nee, ik merk absoluut 0 verschil in touchervaring.![]()
Nee dat staat wel maximaalquote:Ik was vooral benieuwd of er een manier was om dit te tweeken
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
in iTunes alle songs op +100% zetten? Weet niet of 'ie het dan ook overzet naar de iPhone maar aangezien mijn iPad zelfs de afspeelmomenten van YouTube- en iTunes-video's met mijn computer synchroniseert zou me dat niet verbazen.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee dat staat wel maximaalIk was vooral benieuwd of er een manier was om dit te tweeken
Weet alleen niet of de kwaliteit dan minder wordtOp mijn computer niet i.i.g.
![]()
![]()
Ben totaal geen kenner dus waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe staat het met de mogelijkheden tot jailbreaken op iOS 6.1.4?![]()
Niet mogelijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:07 schreef Monnet het volgende:
Ben totaal geen kenner dus waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe staat het met de mogelijkheden tot jailbreaken op iOS 6.1.4?![]()
Niet echt. Voor dit soort minimale updates zoeken ze geen nieuwe kwetsbaarheden in de software. Ben bang dat je zult moeten wachten tot iOS7..quote:Op zondag 26 mei 2013 16:11 schreef Monnet het volgende:
Balen. Enig perspectief dat dat nog gaat gebeuren?![]()
Jammer. Thanks in ieder geval.
edit: nicequote:We'd normally expect a new version of iOS to come hand-in-hand with a new iPhone or tablet, which could mean the iPhone 5S or iPad 5. However, the most recent information seems to point to iOS 7 being unveiled in June at Apple's Worldwide Developers Conference (WWDC). According to date from Onswipe, which uses HTML5 to create mobile-friendly websites and reported by TechCrunch, there has been a massive spike of traffic from iPhones and iPads running iOS 7. In particular, the traffic came from the area surrounding Apple's offices.![]()
Iemand die een goede gratis app kan adviseren waarmee je wachtwoorden e.d. op kunt slaan?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
-
[ Bericht 52% gewijzigd door Brummetje_ op 28-05-2013 15:45:13 ]Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Eens proberen, goede! Klinkt plausibelquote:Op zondag 26 mei 2013 13:49 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
in iTunes alle songs op +100% zetten? Weet niet of 'ie het dan ook overzet naar de iPhone maar aangezien mijn iPad zelfs de afspeelmomenten van YouTube- en iTunes-video's met mijn computer synchroniseert zou me dat niet verbazen.
Weet alleen niet of de kwaliteit dan minder wordtOp mijn computer niet i.i.g.
[ afbeelding ]
Of koop een fiio als t geluid te zacht isHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Nice, vanavond even proberen.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
IGN deelt gratis codes uit voor het spel Minigore 2
[ afbeelding ]
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Hoi!
Even een vraagje... Wat is nou de beste manier om m'n Google agenda te syncen met m'n iPhone?
Ik heb nu een Google Exchange voor m'n calendar. Maar het irritante is dat ik bij elke nieuwe afspraak aan moet geven dat ik het in m'n Google agenda wil hebben.
Nu kan het ook via calDav, maar dat schijnt vanaf september stopgezet te worden ofzo? Las ik tenminste ergens.
Anywho. Ik wil dus gewoon m'n Google agenda op m'n iPhone als default. Wat is de handigste manier?![]()
Wel de indruk dat het werkt, maar een heel klein beetjequote:Op zondag 26 mei 2013 21:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]Laat ons maar weten of 't heeft gewerkt
Je kunt toch gewoon bij je Gmail account aangeven dat hij ook je agenda moet syncen?quote:Op maandag 27 mei 2013 09:31 schreef timbob het volgende:
Hoi!
Even een vraagje... Wat is nou de beste manier om m'n Google agenda te syncen met m'n iPhone?
Ik heb nu een Google Exchange voor m'n calendar. Maar het irritante is dat ik bij elke nieuwe afspraak aan moet geven dat ik het in m'n Google agenda wil hebben.
Nu kan het ook via calDav, maar dat schijnt vanaf september stopgezet te worden ofzo? Las ik tenminste ergens.
Anywho. Ik wil dus gewoon m'n Google agenda op m'n iPhone als default. Wat is de handigste manier?Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Settings.App -> Mail, contacts, calendar > Omlaag naar calenders "Default calendar"Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Oeps.. Ik zat bij het Exchange account zelf te kijkenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:47 schreef Catch22- het volgende:
Settings.App -> Mail, contacts, calendar > Omlaag naar calenders "Default calendar"
Was vergeten naar beneden te scrollen...
Dank![]()
![]()
-
[ Bericht 99% gewijzigd door Brummetje_ op 28-05-2013 15:44:47 ]Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Ga ik proberen. Dank.quote:Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Ben echt wel benieuwd naar iOS 7. Hoop dat ze echt een keer de boel goed gaan aanpakken. Laatst de nieuwe nokia lumia in mijn handen gehad. Daarbij vergeleken is de interface van iOS 6 wel een beetje verouderd...Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Was al verouderd als je hem naast een HTC Desire legde.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:52 schreef Agiath het volgende:
Ben echt wel benieuwd naar iOS 7. Hoop dat ze echt een keer de boel goed gaan aanpakken. Laatst de nieuwe nokia lumia in mijn handen gehad. Daarbij vergeleken is de interface van iOS 6 wel een beetje verouderd...Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Apple iOS 7 krijgt drastisch versimpeld uiterlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 15:52 schreef Agiath het volgende:
Ben echt wel benieuwd naar iOS 7. Hoop dat ze echt een keer de boel goed gaan aanpakken. Laatst de nieuwe nokia lumia in mijn handen gehad. Daarbij vergeleken is de interface van iOS 6 wel een beetje verouderd...
'De gebruiker moet zelf weer de controle krijgen over zijn acties’
Bron: De Speld![]()
![]()
Hmm, mijn iPhone raakt weleens het wifi signaal kwijt. Vaak vond ie hem zelf weer, alleen net moest ik toch echt naar instellingen om 'm weer opnieuw te zoeken...
Gelukkig heb ik mobiele gegevens uitstaan.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
5 zeker? heb ik ook regelmatig. Known bug.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:06 schreef Brummetje_ het volgende:
Hmm, mijn iPhone raakt weleens het wifi signaal kwijt. Vaak vond ie hem zelf weer, alleen net moest ik toch echt naar instellingen om 'm weer opnieuw te zoeken...
Gelukkig heb ik mobiele gegevens uitstaan.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Nee, de 4.
Kan het aan mijn (pinguin)hoesje liggen?Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
nouja, dat zou kunnen. Heb je het al eens zonder geprobeerd?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:10 schreef Brummetje_ het volgende:
Nee, de 4.
Kan het aan mijn (pinguin)hoesje liggen?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Misschien een domme vraag...
Maar ik merk dat ik 's morgens - als ik net wakker ben - "ruwe" handjes heb. Net zoals dat je je handen gewassen hebt en niet goed afgedroogd. En als ik dan op een mobiel met touchscreen scroll, dat het wat stroever gaat.
Kan dit - wellicht op den duur pas - schadelijk zijn voor het touchscreen?![]()
![]()
Nee man, WP kan heel goed de schijn wekken dat het modern en hip is, maar als je er langer dan 5 minuten mee werkt word je gewoon spontaan depressief.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:52 schreef Agiath het volgende:
Ben echt wel benieuwd naar iOS 7. Hoop dat ze echt een keer de boel goed gaan aanpakken. Laatst de nieuwe nokia lumia in mijn handen gehad. Daarbij vergeleken is de interface van iOS 6 wel een beetje verouderd...2000 light years from home![]()
Ik zeg ook niet dat ik iets wil als WP. Maar ben wel toe aan iets nieuwsquote:Op maandag 27 mei 2013 16:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee man, WP kan heel goed de schijn wekken dat het modern en hip is, maar als je er langer dan 5 minuten mee werkt word je gewoon spontaan depressief.Buy it, use it, break it, fix it,
Als je maar niet om die reden iets anders dan een iPhone gaat kopen, dat wordt huilen.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik iets wil als WP. Maar ben wel toe aan iets nieuws2000 light years from home![]()
Neh. Voorlopig nog zeker niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je maar niet om die reden iets anders dan een iPhone gaat kopen, dat wordt huilen.Buy it, use it, break it, fix it,
waarom wil je wat nieuws ?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Hier twee weken mee gekloot om tot de conclusie te komen dat de standaard iOS manieren het prima doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:19 schreef RoW_0 het volgende:
Iphone + iets nieuws = iphone met jailbreak.
Je kan gewoon alle apps kopen dus geen reden voor haat.
Vervolgens de boel weer normaal proberen te krijgen en sindsdien zo mogelijk nog meer geemmer dan met jailbreak.Nee, dat was een eenmalig avontuur voor mij.
Volgende mogelijke jailbreak break ik hem alleen om de laatste restanten JB eruit te kunnen slopen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
ja. De accutijd lijkt iets minder te worden en de wifi is ook irritant, maar het werkt verder allemaal prima.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:43 schreef Dimens het volgende:
Nog steeds tevreden met je iPhone, Catch22-?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Zet wat berichtgevingen volledig uit. Scheelt weer processen die draaien en gebruik maken van de accu.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja. De accutijd lijkt iets minder te worden en de wifi is ook irritant, maar het werkt verder allemaal prima.![]()
hoe?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Instellingen -> Berichtgeving en vervolgens alles uitzetten waar je geen berichtgeving voor wilt hebben. Berichtencentrum uitvinken / Meldingsstijl op geen / Badge-appsymbol uitvinken / geluiden uitvinken / Op toegangsscherm uitvinken.quote:
Voor de meeste apps is die onzin toch niet nodig.![]()
Hoezo eigenlijk niet?quote:
Waarom kan 6.1.2 wel en 6.1.4 niet?Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Prima knulquote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:04 schreef Skull-splitter het volgende:
pps kopen dus geen reden voor haat.
Hier twee weken mee gekloot om tot de conclusie te komen dat de standaard iOS manieren het prima doen.
Vervolgens de boel weer normaal proberen te krijgen en sindsdien zo mogelijk nog meer geemmer dan met jailbreak.Nee, dat was een eenmalig avontuur voor mij.
Volgende mogelijke jailbreak break ik hem alleen om de laatste restanten JB eruit te kunnen slopen.Ik heb een jailbreak sinds de allereerste iPhone en ben tot nu toe niet anders gewend. En als er fouten of bugs in scripts zitten dan wordt het nog altijd sneller gefixed dan Apple met zijn bugfixes.
![]()
Maakt dat echt uit? Als je toch al nauwelijks notificaties van een bepaalde app krijgt kan ik me niet voorstellen dat het veel zal uitmaken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Instellingen -> Berichtgeving en vervolgens alles uitzetten waar je geen berichtgeving voor wilt hebben. Berichtencentrum uitvinken / Meldingsstijl op geen / Badge-appsymbol uitvinken / geluiden uitvinken / Op toegangsscherm uitvinken.
Voor de meeste apps is die onzin toch niet nodig.2000 light years from home![]()
denk dat hij ook niet meer sync't dan, dat maakt het verschil natuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maakt dat echt uit? Als je toch al nauwelijks notificaties van een bepaalde app krijgt kan ik me niet voorstellen dat het veel zal uitmaken.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:48 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
De eerste tijd ben ik echt últravoorzichtig met een nieuwe telefoon. Dan laat ik hem dus ook met rust als ie oplaadt.
Was wel grappig: Gister bij feestje wou schoonvader mijn telefoon zien (met de handen), maar ik bleef hem vasthouden. Zo bang dat er wat mee gebeurd.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Misschien een domme vraag...
Maar ik merk dat ik 's morgens - als ik net wakker ben - "ruwe" handjes heb. Net zoals dat je je handen gewassen hebt en niet goed afgedroogd. En als ik dan op een mobiel met touchscreen scroll, dat het wat stroever gaat.
Kan dit - wellicht op den duur pas - schadelijk zijn voor het touchscreen?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: