Heeft ie em toevallig laten repareren ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:57 schreef Mercan het volgende:
Vraagje.
iPhone 4 van me neefje heeft een probleempje.
Wanneer hij belt of gebelt wordt en hij de telefoon aan zijn oor heeft gaat het scherm niet op zwart.
De sensor boven het scherm reageert niet.
Heeft dit met een instelling te maken of is de sensor defect?
door een goedkope turkquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Heeft ie em toevallig laten repareren ?
Wel prima eigenlijkquote:
Via mail is achterhaald.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wel prima eigenlijkVermaak me meer met games dan op Android. Enige wat me echt HEEL ERG stoort, is het sharen tussen apps. Dat is wel zo onwijs inferieur. Als ik een youtubefilmpje op whatsapp wil delen, moet ik hem sharen naar een email en dan de url copy/pasten.
Accu gaat wat langer mee. WiFi is wel een heel stuk zwakker.
Ah oke. Maar als je vanuit je gallerij naar Whatsapp wil kan dat weer niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Via mail is achterhaald.
Share icoontje -> Share -> copy link
Maar het blijft omslachtig. Android is daarin zoveel beter.
Dit zijn zeker dingen die verbeterd moeten worden ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wel prima eigenlijkVermaak me meer met games dan op Android. Enige wat me echt HEEL ERG stoort, is het sharen tussen apps. Dat is wel zo onwijs inferieur. Als ik een youtubefilmpje op whatsapp wil delen, moet ik hem sharen naar een email en dan de url copy/pasten.
hopelijk worden dit soort dingen ook door Jonathan bekeken en verbeterd in IOS7.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit zijn zeker dingen die verbeterd moeten worden ja.
Zul je net zien;quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:47 schreef very het volgende:
[..]
hopelijk worden dit soort dingen ook door Jonathan bekeken en verbeterd in IOS7.
Alsmede ook dat met die foto's. Ik ben het ook wel eens met wat Catch22 boven jou zegt.
Tja...een paar dingen zijn beter op android, andere dingen zijn weer beter op IOS.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zul je net zien;
"We now have the possibility for apps to share content easy with friends and family."
- "Android had dat al."
Ik weet dat daar een tool voor bestaat though, ben helaas de naam kwijt. Maar kun je niet gewoon alles eruitslopen en opnieuw toevoegen? Fuck de counts, daar heb je last.fm voorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:40 schreef RickoKun het volgende:
Is het mogelijk om je bibliotheek van Itunes te verversen? Heb superveel dooie bestanden die hij niet vindt namelijk, en heb geen zin om die allemaal handmatig te moeten verwijderen.
F5?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:40 schreef RickoKun het volgende:
Is het mogelijk om je bibliotheek van Itunes te verversen? Heb superveel dooie bestanden die hij niet vindt namelijk, en heb geen zin om die allemaal handmatig te moeten verwijderen.
Heb het allemaal gesorteerd in playlistsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik weet dat daar een tool voor bestaat though, ben helaas de naam kwijt. Maar kun je niet gewoon alles eruitslopen en opnieuw toevoegen? Fuck de counts, daar heb je last.fm voor
Praktisch elk abonnement met een iPhone is tegenwoordig een naaistreek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:37 schreef very het volgende:
GODVERDOMME
http://www.iphoneclub.nl/(...)ting/#comment-567082
Komt dus even 500 euro bij als je voor de RED Super gaat.
Laat maar zitten. Naaistreek!
Bij welke provider wordt je niet genaaid dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:37 schreef very het volgende:
GODVERDOMME
http://www.iphoneclub.nl/(...)ting/#comment-567082
Komt dus even 500 euro bij als je voor de RED Super gaat.
Laat maar zitten. Naaistreek!
Maar vind dit wel echt zuur. Ik wachtte gewoon tot die in de buurt zou komen (13 juni), maar nu is het opeens niet meer zo'n goede dealquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Praktisch elk abonnement met een iPhone is tegenwoordig een naaistreek.
Het gaat er om dat het eerst wel een geode actie was. 24 maanden 4GB internet + onbepekrt bellen/sms voor 37,50 plus gratis telefoon. Nu komt daar 500 ee bovenop.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Bij welke provider wordt je niet genaaid dan?
Bizar duur. Volgende keer maar los toestel kopen met SIM only, dat is nog te doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Praktisch elk abonnement met een iPhone is tegenwoordig een naaistreek.
Same here. Ik heb over een week tele2, maar wou die annuleren voor die vodafone deal. Toch maar niet dan, en straks de 5S maar los kopen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Bizar duur. Volgende keer maar los toestel kopen met SIM only, dat is nog te doen.
Toch balen van die vodafone deal, want beter dan dat kan je niet krijgen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:13 schreef TC03 het volgende:
Sowieso, los kopen + sim-only is the way to go. Belangrijkste is dat je geen druk voelt om gebruik te maken van aanbiedingen van abonnementen en gewoon een nieuw abonnement afsluit wanneer het je ook echt uitkomt. Ook heb je dan niet de druk om een nieuw abo af te sluiten als je toestel bijvoorbeeld kapot.
Ik heb nu een losse iPhone 5 + Vodafona F&F sim-only abo. Kost met ¤16,20 per maand en de iPhone had ik los gekocht voor ¤530 via Marktplaats. Is op basis van 24 maanden ¤918,80 terwijl je met een willekeurig abo + toestel makkelijk over de ¤1100 gaat.
Op de lange termijn is dit gewoon het beste. Goedkoper en je kiest het abo en toestel onafhankelijk van elkaar waardoor beide precies is wat je nodig hebt, i.p.v. dat je een gaar toestel kiest omdat het abo goed is of een gaar abo omdat je per se dat ene toestel wilt.
Nein. Playlist kun je heel gemakkelijk opslaan dmv een txt bestandje en gemakkelijk weer importerenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb het allemaal gesorteerd in playlistsDan zou ik dat ook weer allemaal moeten sorteren en voegen
Onderste, die audio input is wel handig, zeker bij een audio-dockquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:59 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zoek een verloopstuk zodat ik een iPhone 5 (Lightning) kan aansluiten op een audio-dock.
Ik heb deze twee gevonden:
http://www.fasttech.com/p(...)ter-for-apple-idevic
En:
http://www.fasttech.com/p(...)raudio-adapter-for-i
De bovenste werkt (waarschijnlijk) niet.
Maar de onderste zou moeten werken toch?
Appstore?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:04 schreef D. het volgende:
Iemand die weet wat de beste app of site is waar je de apps kunt vinden die voor 1 dag gratis verkrijgbaar zijn?
Thnx voor de tip!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
NOVA 3 en Gangstar Rio zijn afgeprijsd van 5,99 naar GRATIS.
Vooral NOVA 3 is een toppertje
www.freeappaday.comquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:04 schreef D. het volgende:
Iemand die weet wat de beste app of site is waar je de apps kunt vinden die voor 1 dag gratis verkrijgbaar zijn?
Werkt hier prima.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:57 schreef RoW_0 het volgende:
Kan iemand wat downloaden van Cydia? ik krijg alleen maar 404's en 503's.
Kom er net mee terug van KPN Business center, heb een nieuwe mee gekregen. Ze wisten ook niet wat het was.quote:
Zelf geen problemen mee, maar thxquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:08 schreef Stienn het volgende:
[..]
Kom er net mee terug van KPN Business center, heb een nieuwe mee gekregen. Ze wisten ook niet wat het was.Wellicht kun je dat ook proberen.
Ben het volledig met je eens.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als je een 4S of 5 hebt, werkt Google Maps prima met gesproken navigatie. TomTom werkt ook oke.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:01 schreef Skv het volgende:
Korte vraag: welk navigatiesysteem heeft een hele goede gesproken functie?
Ik wil mijn iPhone vaker als navigatiesysteem op de motor gebruiken, waarbij ik de oordopjes gebruik ipv het scherm (telefoon zit dan in mijn jaszak).
Ik gebruik nu Navigon, maar die stopt er na een minuut of twee mee als je het scherm op zwart zet (dan wordt er niks meer uitgesproken).
Welk alternatief kan ik gebruiken?
Ik heb een iPhone 4 (vergeten te vermelden).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als je een 4S of 5 hebt, werkt Google Maps prima met gesproken navigatie. TomTom werkt ook oke.
Behalve dat ze elke straatnaam in het Engels probeert uit te spreken, waardoor het vaak volstrekt onduidelijk is hoe die straat heet. Of kan die ook in NL?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als je een 4S of 5 hebt, werkt Google Maps prima met gesproken navigatie. TomTom werkt ook oke.
Hij kan ook in NLquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:42 schreef very het volgende:
[..]
Behalve dat ze elke straatnaam in het Engels probeert uit te spreken, waardoor het vaak volstrekt onduidelijk is hoe die straat heet. Of kan die ook in NL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |