SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Die staat niet in de chain, deze wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:12 schreef very het volgende:
DIG / iPhone #210 - Waar we Google Maps gebruiken?![]()
Je moet hem wel in een reeks openen slimmerd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:12 schreef very het volgende:
DIG / iPhone #210 - Waar we Google Maps gebruiken?![]()
Trouwens nog een vraag: ik heb sinds vandaag een simkaart van Tele2 ipv T-mobile (zelfde netwerk dus), maar het lijkt erop alsof mijn accu opeens een stuk sneller leeg is. Ik lees op internet veel mensen met soortgelijke klachten, zie hier. Hier staat de iPhone 4S als één van de getroffen toestellen, maar het leuke is: heel dat cell-broadcasting is niet van toepassing op de iPhone. Maar toch gaat mijn accu sneller leeg (in krap 9 uur ruim 90% leeg).
Iemand enig idee?People assume too much.![]()
Nog andere alternatieven qua spraak-navigatie voor op de oortjes op de motor? Het antwoord 'TomTom' is afdoende om het bedrag er voor neer te leggen
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
Waze?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:05 schreef Skv het volgende:
Nog andere alternatieven qua spraak-navigatie voor op de oortjes op de motor? Het antwoord 'TomTom' is afdoende om het bedrag er voor neer te leggenTen percent faster with a sturdier frame![]()
Is dit waar?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:08 schreef very het volgende:
[..]
OMG...serieus?
Hoe dan? Kan het zo snel niet vinden.Want dan vind ik het weer strontquote:The only way to have Google Maps speak a different language is to change the actual settings in Settings.app > General > International > Language.
People assume too much.![]()
Ja. En dat wil ik ook eigenlijk niet veranderen alleen om dan NL gesproken Gmaps te hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
Heb je je menu in het Engels staan?
People assume too much.![]()
![]()
Hebben meerdere dit?
Ik heb het nu al een paar keer gezien. Voor zover ik weet, woon ik niet in woord![]()
![]()
Ik behoor nu ook tot de iPhone familie! Met een (zwarte) 4. Me happy!
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Heb je een jailbroken toestel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:49 schreef very het volgende:
[..]
Is dit waar?
[..]
Want dan vind ik het weer strontWelkom, hoe bevalt het?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:20 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik behoor nu ook tot de iPhone familie! Met een (zwarte) 4. Me happy!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Goed!quote:
Heb alleen de screenprotector gelijk verneukt.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
quote:
Waarom kunnen ze daar nou niet gewoon een optie voor maken binnen de app![]()
Ik ben vast niet de enige die Engels prefereert boven Nederlands als toesteltaal.People assume too much.![]()
Screenprotectorsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:14 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Goed!
Heb alleen de screenprotector gelijk verneukt.![]()
![]()
Is dat te vergelijken met Rhino Shield?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Denken dat alle screenprotectors gelijk zijn
Spigen Glas.t slim![]()
Screenprotectors zijn onnodig.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Mijn 3GS begint na bijna 4 jaar een beetje op zijn laatste beentjes te lopenAan-uitknop doet het niet goed meer, wat scheurtjes in de behuizing en sowieso soms wat traag. De toestand is nog niet kritiek. maar ik ben toch eens aan het kijken naar een nieuwe phone. Overwoog een Android (Galaxy S3 mini) vanwege de kosten, maar ik vind Android het toch 'net niet' vergeleken met iOS. Daarom toch hoogstwaarschijnlijk weer een iPhone
De 4 is goed geprijsd, maar toch wat te oud. Dus dan wordt het de 4S of de 5. Volgens mij zijn die qua specs allebei goed.
Weet iemand ook een scherpe aanbieding voor een 4S of 5 incl. abo? Ik heb niet veel belminuten of dataverkeer nodig. Bij Vodafone kom ik voor de 4S op 190 euro voor het toestel en dan 34 euro per maand abo (met korting eerste paar maanden). De 5 voor 285 euro met zelfde maandelijkse kosten. T-Mobile is ong. hetzelfde en KPN en telfort zinnen me niet zo, omdat dat toestellease is (ik wil mn telefoon houden).
Forum Opties Forumhop: Hop naar: