quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Moet je meerijden met de volgende rit, dan strooit men ermee.
Automaterialenzaak.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef pindaplukker het volgende:
Weet er iemand een adresje voor een goedkope kentekenplaat houder?
Die dingen zijn niet normaal duur bij de dealer
alleen de kettingvanger is gelast, de rest is allemaal vervangen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zal dan andersom worden in het gunstigste geval; ik op haar Alpje rijden en dan zij achterop bij mij.. maar nee, dat lijkt me niet ideaal.
[..]
Dat ding met dat gelaste blok? neh... denk het niet
[..]
Die heeft een half blok; als hij hem effe opboort tot 1200cc kunnen we praten.
probeer een automaterialen zaak die ook kentekens maaktquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef pindaplukker het volgende:
Zo'n 1100ST is niet vooruit te brandenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, maar smoelt ook 10 keer beter als een K.. zou er eigenlijk eens op moeten rijden. Nog nooit op een dikke toerbak rondgetuft..
die houder is helemaal niet nodig joh. gewoon ff 2 gaten in je plaat boren en die bouten erdoorheen. zit een stuk beter vastquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef pindaplukker het volgende:
Heb al iets gevonden, http://www.ebay.com/itm/3(...)em53f85df91d&vxp=mtrquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die houder is helemaal niet nodig joh. gewoon ff 2 gaten in je plaat boren en die bouten erdoorheen. zit een stuk beter vast
de expert heeft gesprokenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die houder is helemaal niet nodig joh. gewoon ff 2 gaten in je plaat boren en die bouten erdoorheen. zit een stuk beter vast
Dit laat je toch niet uit de US komen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Heb al iets gevonden, http://www.ebay.com/itm/3(...)em53f85df91d&vxp=mtr
Zal alleen wel een maand duren voordat het aankomt
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:00 schreef Sounddragon het volgende:
Dit hok staat bij het werk trouwens in de stalling; helemaal geweldig![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb nu ook dikke noppen. Opzich niet zo'n probleem. Maar voor lange afstand toch is wat gladders misschienquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Afschot, als het aan mij ligt, en dan heb ik het niet over wegverkanting![]()
Vanmorgen de officiële aangifte gedaan, verder nog niks.
[..]
K60 Scout is het idd volgens mij. TKC80 is geen rijden op de weg, die zijn echt 75% offroad. Heb ik op mijn extra set wielen liggen.
Dan nog, is een CBR niet bepaald wat ik zoekquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef densmee het volgende:
[..]
alleen de kettingvanger is gelast, de rest is allemaal vervangen.
Is dat zo? wel eens op gereden? Ik zie 100 Pk en 111Nm, dat moet toch zat zijn om een beetje gang te maken en houden op de snelweg ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n 1100ST is niet vooruit te brandenWel lekker zuinig en een grote tank. Ideaal voor woon-werk
Ik heb dit ding als leenmotor gehad:quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan nog, is een CBR niet bepaald wat ik zoek
[..]
Is dat zo? wel eens op gereden? Ik zie 100 Pk en 111Nm, dat moet toch zat zijn om een beetje gang te maken en houden op de snelweg ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wil natuurlijk wel vooruit, maar het rijdt bij lange na niet hetzelfde als mijn VTR. Nu is dat natuurlijk wel een v-twin, maar hij heeft wel ongeveer hetzelfde vermogen/koppel.
Het rijdt wel echt alsof je op een troon zit, maar zeker jij moet rekening houden met dat je bakkes vol in de wind zit, bij mij stond de wind recht op mijn hoofd.
Proefrijden is zoals altijd het beste![]()
Nee, dat weet ik ook welquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
Natuurlijk rijdt dat niet hetzelfde als een VTR![]()
![]()
Een VTR is een sporthok, met een V-twin met ws redelijke scherpe nokkies erin; dat hakt op het gas. Een pan is een V4 geloof ik, en gemaakt om met een beetje snelheid een flink eind te kunnen rijden.
Dat je in de wind zit vind ik wel apart met zo'n mega ruit voor je Nase, dat zou niet motte magge nie![]()
Eigenlijk op zoek naar een dealert of handelaar die ze allebei heeft staan; dat zou ideaal zijn
Soms kan je beter een kort schermpje hebben dan een lange ivm turbulentiequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel![]()
Het is echt een fiets om lange afstanden mee te maken, en het wil ook nog wel aardig de bocht door. Dat vond ik ook al zo vreemd van dat windscherm ja, zo lang ben ik helemaal niet.
Wat bedoel je met allebei?Dealert in Eibergen heeft meerdere Pannetjes staan en ook een VTR volgens mij, maar ja, dat is niet echt naast de deur voor je.
Een pan en een K natuurlijk, aan een VTR heb ik net zoveel als aan die wCBR van densmeequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel![]()
Het is echt een fiets om lange afstanden mee te maken, en het wil ook nog wel aardig de bocht door. Dat vond ik ook al zo vreemd van dat windscherm ja, zo lang ben ik helemaal niet.
Wat bedoel je met allebei?Dealert in Eibergen heeft meerdere Pannetjes staan en ook een VTR volgens mij, maar ja, dat is niet echt naast de deur voor je.
Ik vond het al zo vreemdquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een pan en een K natuurlijk, aan een VTR heb ik net zoveel als aan die wCBR van densmee
Ik kan wel eentje voor je roggelen, 7,50. Staat er wel ZZRCLUB op.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef pindaplukker het volgende:
Dat dacht ik ook ja. Tot ik na een paar dagen van testritjes opeens een vreemd geluid hoorde bij mijn achterwiel, bleek mijn plaat nog aan 1 boutje te bungelen die ook bijna los wasquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |