abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126906817
Morgen voor het eerst m'n motor naar m'n stage meenemen. Heb het een weekje of twee uitgesteld door dat klote weer, maar aangezien ik m'n OV-chipkaart verloren ben moet het maar... Kijken of ik m'n motor achter het gebouw krijg. Staat minder opvallend dan voor het station.
pi_126906824
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:43 schreef Salatrel het volgende:
Gewoon vervangen en ff door de blubber rijden
Ik gooi sowieso effe een emmer modder richting de demper als die erop zit. Moet wel goed komen met dit kutweer. :+
pi_126906921
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:46 schreef WhiteJoker het volgende:
Morgen voor het eerst m'n motor naar m'n stage meenemen. Heb het een weekje of twee uitgesteld door dat klote weer, maar aangezien ik m'n OV-chipkaart verloren ben moet het maar... Kijken of ik m'n motor achter het gebouw krijg. Staat minder opvallend dan voor het station.
Of effe een motorrijder vinden die daar ook werkt, kan je 2 motoren aan elkaar knuppen met sloten. ^O^
pi_126906955
quote:
3s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:48 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Of effe een motorrijder vinden die daar ook werkt, kan je 2 motoren aan elkaar knuppen met sloten. ^O^
Daar hoef je de andere motorrijder niet voor te vinden hoor, alleen de andere motor :+
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_126906981
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Viel pico niet nog onder die enorme lijst van april?
Nee dat was gewoon een neerleggertje bij een halve draai. Mijn val was nog deze maand.
pi_126907051
quote:
3s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:48 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Geen motorrijders helaas... Net ff gekeken volgens mij kan ik wel langs de slagboom om op de parkeerplaats achter te komen. Het is echt een bedrijfsverzamelgebouw tegenover het station van Nijmegen. Ben benieuwd hoe het Keizer Karelplein per motor is. De auto was al kut...
pi_126907103
quote:
14s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:49 schreef picodealion het volgende:

[..]

Nee dat was gewoon een neerleggertje bij een halve draai. Mijn val was nog deze maand.
Maar dat telt ook! :Y
Zal je zien, morgen neue demper en ik flikker op m'n muil. :')
pi_126907152
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:51 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Geen motorrijders helaas... Net ff gekeken volgens mij kan ik wel langs de slagboom om op de parkeerplaats achter te komen. Het is echt een bedrijfsverzamelgebouw tegenover het station van Nijmegen. Ben benieuwd hoe het Keizer Karelplein per motor is. De auto was al kut...
Ik vind dat soort chaotische verkeerspleinen op de motor veel prettiger dan de auto. Echt beroerd zitten in zo'n blikje, je hebt geen enkel overzicht :X In tegenstelling tot de motor.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_126907250
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik vind dat soort chaotische verkeerspleinen op de motor veel prettiger dan de auto. Echt beroerd zitten in zo'n blikje, je hebt geen enkel overzicht :X In tegenstelling tot de motor.
Ja, deze heeft ook geen belijning, dus iedereen rijdt maar raak.

* WhiteJoker makes mental note: third exit :)
pi_126907266
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Had ik bij Arnhem op zo'n groot verkeersplein/rotonde. Auto was kut. Vrachtwagen en motor ging dan wel weer. :+ Ik als tukker ben die grote verkeerspleinen dan ook niet gewend :')
pi_126907472
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:55 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Had ik bij Arnhem op zo'n groot verkeersplein/rotonde. Auto was kut. Vrachtwagen en motor ging dan wel weer. :+ Ik als tukker ben die grote verkeerspleinen dan ook niet gewend :')
Je bedoelt Knooppunt Velperbroek? Die is makkelijk, heeft tenminste belijning. Op het Keizer Karelplein heeft iedereen echt zo'n me-first mentaliteit. Ze drukken je er net zo lief vanaf.
pi_126907520
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Je bedoelt Knooppunt Velperbroek? Die is makkelijk, heeft tenminste belijning. Op het Keizer Karelplein heeft iedereen echt zo'n me-first mentaliteit. Ze drukken je er net zo lief vanaf.
Ogen dicht en gasgeven dus.

Hier is dat met name het Heetmanplein (officieel Wilhelminaplein) in Den Bosch. Een ware ramp. Knooppunt Hintham op de A2 is ook leuk trouwens als het wat drukker is :')

Maar ik heb inde auto altijd last van dat het zo laag is, raamstijlen (?) die in de weg zitten, stoelen die in de weg zitten, etc..

En daarnaast, een halfuur gas geven voor je eindelijk eens aan de 100 zit :') kom op zeg. Ik geef toch niet voor niks gas o|O

[ Bericht 14% gewijzigd door BlackLining op 23-05-2013 16:06:12 ]
pi_126907746
quote:

[..]

Ik vind het juist andersom. Velperbroek sorteer ik steevast verkeerd voor. KK is gewoon rijden waar je heen wilt.
pi_126907927
quote:

[..]

Jup.
Feit is dat in Twente nu de "turbo" rotonde net is uitgevonden. Wij kennen hier geen mega rotondes gelukkig :+
pi_126908047
Moet je voor de gein rotondes in ijsland gaan rijden. Daar zijn de regels net even anders en lastig in te schatten omdat 99,9% van de autos ijslands kenteken heeft omdat maar weinig toeristen met eigen voertuig komen :`)
pi_126908276
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:11 schreef Salatrel het volgende:
Moet je voor de gein rotondes in ijsland gaan rijden. Daar zijn de regels net even anders en lastig in te schatten omdat 99,9% van de autos ijslands kenteken heeft omdat maar weinig toeristen met eigen voertuig komen :`)
:+

Wanneer ben je er geweest dan? Lijkt me gruwelijk vet. Maar ik heb begrepen dat zelfs de snelwegen zo nu en dan onverhard zijn :D dus dat ga ik de Bandit echt niet aandoen. Een goeie allroad zit er voorlopig nog niet in. Zit wel te kijken naar een simpel offroad brommertje, een XR600R of DRZ600 ofzo, maar daar ga ik dan weer niet compleet met bagage duizenden kilometers op rijden :D
pi_126908384
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:+

Wanneer ben je er geweest dan? Lijkt me gruwelijk vet. Maar ik heb begrepen dat zelfs de snelwegen zo nu en dan onverhard zijn :D dus dat ga ik de Bandit echt niet aandoen. Een goeie allroad zit er voorlopig nog niet in. Zit wel te kijken naar een simpel offroad brommertje, een XR600R of DRZ600 ofzo, maar daar ga ik dan weer niet compleet met bagage duizenden kilometers op rijden :D
eerste 2 weken juni vorig jaar :P en klopt ja er zit overigens veel verschil in onverhard en onverhard hoor :P het klopt inderdaad dat zelfs gedeeltes van ringweg 1 gravelweg zijn... maar dat is zo smooth daar kun je in je aygo nog gewoon met 100 overheen boeken.....

en dan heb je dit nog:

de echte bikkelwegen hebben een F nummer en gaan over het algemeen het binnenland in

dubbelbaans rotondes in ijsland werken overigens zo:

rood moet blauw voorrang geven :')
pi_126908494
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:18 schreef Salatrel het volgende:

[..]

eerste 2 weken juni vorig jaar :P en klopt ja er zit overigens veel verschil in onverhard en onverhard hoor :P het klopt inderdaad dat zelfs gedeeltes van ringweg 1 gravelweg zijn... maar dat is zo smooth daar kun je in je aygo nog gewoon met 100 overheen boeken.....

en dan heb je dit nog:

de echte bikkelwegen hebben een F nummer en gaan over het algemeen het binnenland in

dubbelbaans rotondes in ijsland werken overigens zo:
[ afbeelding ]
rood moet blauw voorrang geven :')
Hehe, ik woon in Brabant he, een beetje onverharde gravelwegen kan ik ook wel aan hoor :D

Maar dan nog. Je wilt natuurlijk niet alleen maar het eiland rond op een verkapte snelweg.

Lijken trouwens wel Italiaanse rotondes :') Daar heeft de dikste auto voorrang. Ook leuk :D
pi_126908823
ik heb eigelijk nooit wat gedaan met de gopro beelden van ijsland :') heb nog wel alle beelden op mijn hd staan :') bijna jaar verder inmiddels
pi_126908944
Ik ga dus proberen om hier te komen. Die gaten in de muur zitten er nog steeds, maar er ligt nu een fietspad langs. Kan kijken of ik daar doorheen kan.
pi_126908998
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:30 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik ga dus proberen om hier te komen. Die gaten in de muur zitten er nog steeds, maar er ligt nu een fietspad langs. Kan kijken of ik daar doorheen kan.
kan je niet gewoon langs die slagboom?
pi_126909035
Net terugkoppeling van de gemeente en de MAG gehad over een kruispunt hier wat geen motoren oppikte :) Regelkast vervangen, beter afgesteld, opnieuw getest en zou nu wel moeten werken :)

Mooi, dan hoef ik tenminste niet meer over het fietspad met de motor :+

quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:30 schreef WhiteJoker het volgende:
Gewoon tussen die paaltjes door toch? En anders gewoon in die fietsenstalling aan de overkant. Ketting om zo'n reclamepaal heen en klaar.
pi_126909131
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:32 schreef Salatrel het volgende:

[..]

kan je niet gewoon langs die slagboom?
Ik denk het wel. Dat is m'n eerste poging :)

quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:33 schreef BlackLining het volgende:
Net terugkoppeling van de gemeente en de MAG gehad over een kruispunt hier wat geen motoren oppikte :) Regelkast vervangen, beter afgesteld, opnieuw getest en zou nu wel moeten werken :)

Mooi, dan hoef ik tenminste niet meer over het fietspad met de motor :+

[..]

Gewoon tussen die paaltjes door toch? En anders gewoon in die fietsenstalling aan de overkant. Ketting om zo'n reclamepaal heen en klaar.
Volgens mij zit er op mijn route ook een. Stond er vorige keer erg lang voor. Moet ff onthouden waar dat ook al weer was.

Die fietsenstalling zit daar niet meer. Da's nu een soort boulevard geworden.
pi_126909193
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:35 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Dat is m'n eerste poging :)

volgens mij past dat makkelijk :P
pi_126909228
Als het niet past moet je harder douwen *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')