Ha, ik heb precies dezelfde helm.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:05 schreef picodealion het volgende:
[..].
Overigens is er ook wat mis met mijn helm, ik heb een HJC Sy-max III (systeem) en de kaak klapt niet goed meer op en neer. Volgens mij is er een stukje afgebroken in het scharnier. Ik vind op ebay wel allemaal 'base plate kits' maar dat is puur voor het vizier zelf, niet voor de kaak. Iemand een idee hoe zo'n onderdeel zou heten? Ik zag al ergens de term 'pivot kit' maar dat lijkt hetzelfde te zijn als de base plate.
Ja, maar hoe heb je het nou voor elkaar gekregen? En heb je zelf nou nog iets of niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
we hebben er net met 2 man aan getrokken meer er zit geen beweging in.
maar verder ook weer geen krasje..
ik ben vooral blauw en geschaafd. Maar ik had de gladheid overschatquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar hoe heb je het nou voor elkaar gekregen? En heb je zelf nou nog iets of niet?
het was minder glad dan je dacht?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben vooral blauw en geschaafd. Maar ik had de gladheid overschat
bedankt voor de link.. ik heb een zeer constructieve reactie geplaatstquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:16 schreef Anne het volgende:
Misschien dat een van jullie kan helpen?
PTA / Keuze motor maken: welke Ducati?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn laatste bestelling ging zo:
13-04-2013: Besteld
15-04-2013: Mailtje pas binnen met hoe te betalen
22-04-2013: Bestelling verzonden
24-04-2013: Bestelling ontvangen
Niet verkeerdquote:Your parcel was handed over on 23.05.2013 at 13:20 o'clock to the
DHL(PO) and left our house.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:14 schreef pindaplukker het volgende:
Net ALWEER zeiknat geregend/gehageld, maar omdat ik al zeiknat was dacht ik..mwa dan kan ik net zo goed ff boodschappen doen. Motor precies voor de Brainwash(kapper) gezet en mijn boodschapjes gedaan.
Dus ik wil zo mijn motor starten, hij deed een beetje moeilijk dus ik jengel wat aan het gas.
En er komt me toch een knal uit, echt bizar hard. Terwijl dat gebeurde zag ik een kapster schrikken. Daarna keek ze een beetje moeilijk naar diegene die ze aan het knippen was.
Ik had zo het idee dat ze onbedoeld een pluk haar er af heeft geknipt
Je weet toch dat het glad is in de herfstquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben vooral blauw en geschaafd. Maar ik had de gladheid overschat
Pico sowieso en nog iemand, weet alleen niet meer wie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef BlackLining het volgende:
Waren er nog meer crashes dan? Ik ken er wel 4 die op hun bek gegaan zijn deze maand, maar die zitten hier niet. Alleen Danger.Mouse heeft nog gefaald deze maand geloof ik
Viel pico niet nog onder die enorme lijst van april?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Pico sowieso en nog iemand, weet alleen niet meer wie.
Hmm.. zou ook nog kunnen. Het was krap aan iig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Viel pico niet nog onder die enorme lijst van april?
Als je niet wilt dat het glimt, waarom zou je ze dan vervangen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:25 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hmm.. zou ook nog kunnen. Het was krap aan iig.
En nu zit ik te twijfelen of ik morgen er maar gelijk nieuwe rvs uitlaatbochten bij de produro neem. Maar dat glimt weer zo hard op mijn modderschuit.![]()
Omdat die nieuwe demper zo glimt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat het glimt, waarom zou je ze dan vervangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |