Oei, schade? En aan de motor?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:13 schreef Yreal het volgende:
Net als ik even snel naar de stad race ga ik op mijn bek met de motor. Zonder gear..
Dus dat gaat toch op! iedereen zei altijd al dat het voor die kleine stukjes net zo gevaarlijk is....quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:13 schreef Yreal het volgende:
Net als ik even snel naar de stad race ga ik op mijn bek met de motor. Zonder gear..
knipperlicht eraf en mijn rempedal net niet in de carter maar verder ontdek ik niks.quote:
AIquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:13 schreef Yreal het volgende:
Wat krijg je er niet meer uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
knipperlicht eraf en mijn rempedal net niet in de carter maar verder ontdek ik niks.
En die krijg ik er niet meer uit..
dit keer heeft de supersport dus gewonnen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:13 schreef Yreal het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is behoorlijk afzien in IJsland idd....Wij hebben toen de Kjölur genomen, wel leuke route voor de off-roaders hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we waren op weg over misschien wel 1 van de slechtste wegen en waren blij dat we een 4x4 hadden komen we bij de "parkeerplaats" staat daar een Aygowil niet weten hoe die mensen dat weggetje hebben ervaren. zeker omdat banden en onderstel niet verzekerd zijn
[ afbeelding ]
There's a frood who really knows where his towel is.
Je rempedaal niet? Met wat geweld moet dat toch wel lukken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
bedoel dat ik dat niet meer recht krijg..
Geen colletje?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:23 schreef pindaplukker het volgende:
het hagelde net gewoon keihardis niet fijn voor mijn keel/nek
Hoe krijg'ie dat dan weer voor elkaar?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:13 schreef Yreal het volgende:
hij ging over de dijk achter een supersport aanquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe krijg'ie dat dan weer voor elkaar?
oh toch wel ja?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:56 schreef picodealion het volgende:
hij heeft er meteen even een nieuwe in gezet.
we hebben er net met 2 man aan getrokken meer er zit geen beweging in.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:02 schreef Salatrel het volgende:
mijn rempedaal is ook verbogen toen ik hem op zijn kant legde op het strand... gwoon stukkie terug laten buigen... laat hem vervangen bij de 10k beurt kunnen ze hem gelijk goed afstellen want ik ga lagere steppies erop zetten
quote:
rij je veel met de klep open? Daar kunnen de meesten helemaal niet zo goed tegenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:05 schreef picodealion het volgende:
[..].
Overigens is er ook wat mis met mijn helm, ik heb een HJC Sy-max III (systeem) en de kaak klapt niet goed meer op en neer. Volgens mij is er een stukje afgebroken in het scharnier. Ik vind op ebay wel allemaal 'base plate kits' maar dat is puur voor het vizier zelf, niet voor de kaak. Iemand een idee hoe zo'n onderdeel zou heten? Ik zag al ergens de term 'pivot kit' maar dat lijkt hetzelfde te zijn als de base plate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |