Jammah.. het is het handigste als ik ze meteen achter elkaar kan rijden natuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd![]()
Die stond daar volgens mij niet, ook niet op de website, maar is niet echt up to date.
Gewoon borgmoertjes gebruiken; die lopen echt niet losquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:45 schreef KneusTeun het volgende:
Stukje rubber of dergelijks ertussen, en dan wat locktite
Snap ikquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jammah.. het is het handigste als ik ze meteen achter elkaar kan rijden natuurlijk![]()
Enneh... wat verbruikte dat ding bij jou dan? omdat je zei dat hij lekker zuunig was?
Inderdaad, maar zou er wel iets van rubber tussen doen, had op de rebel van de vriendin ook eerst zonder gedaan maar kentekenplaat trilde gewoon kapotquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon borgmoertjes gebruiken; die lopen echt niet los
op een 1100???quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snap ik
Ehm even goed nadenken, 1:22 geloof ik.
Ik lees heel andere dingenquote:
uiteraard passen er op een Givi-plaat alleen Givi koffersquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef klawie het volgende:
effe een vraagje tussen door ik heb een steun met grondplaat voor een topkoffer van het merk givi past daar elke koffer op of moet ik weer een speciaal type hebben???
maar het maakt niet uit welke koffer of zit er daar ook verschil tussen en hoe the fuck krijg ik zij koffers erop???quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
uiteraard passen er op een Givi-plaat alleen Givi koffers
Niet alle Givis hebben dezelfde plaat. Ik was laatst bij iemand met een grotere koffer en die kon er bij mij niet op (maar valt wel te maken als je handig bent).quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:45 schreef klawie het volgende:
[..]
maar het maakt niet uit welke koffer of zit er daar ook verschil tussen en hoe the fuck krijg ik zij koffers erop???
dankje ga eerst dan maar effe een topcase scorenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
Niet alle Givis hebben dezelfde plaat. Ik was laatst bij iemand met een grotere koffer en die kon er bij mij niet op (maar valt wel te maken als je handig bent).
Zijkoffers hangen aan een rek dat je aan de zijkanten moet monteren.
Ijslandquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
IJsland is optie 1, Noorwegen inderdaad optie 2
Wie wil daar nou niet rondknallenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
IjslandLijkt me heel erg vet. Denk alleen niet dat het een goed idee is om de Bandit daar mee naartoe te nemen
Dan zal er toch iets van een allroad hokje bij moeten komen. Schijnt een beetje het Nieuw-Zeeland van het noorden te zijn. En die laatste wil ik ook verschrikkelijk graag motor rijden, maar dat is voorlopig nog even te kostbaar.
Zit even te kijken waar de eerste vakantie met dat ding heen gaat. Of Denemarken/Zweden of Zwitserland. Waarschijnlijk de eerste combinatie, Zwitserland ben ik al zo vaak geweest..
Apart.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik lees heel andere dingen
1 op 22 zal misschien best kunnen, windje mee heuvel af ofzo, maar ik denk toch dat 1 op 15 à 16 wat realistischer is
Aantal 1300 haalt dat ook hoorquote:
km/l kan je gewoon instellen hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom is dat in mijlen? daar kun je toch niks mee?
Lamaar, liters per 100 km![]()
het is behoorlijk afzien in IJsland idd....quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
IjslandLijkt me heel erg vet. Denk alleen niet dat het een goed idee is om de Bandit daar mee naartoe te nemen
Dan zal er toch iets van een allroad hokje bij moeten komen. Schijnt een beetje het Nieuw-Zeeland van het noorden te zijn. En die laatste wil ik ook verschrikkelijk graag motor rijden, maar dat is voorlopig nog even te kostbaar.
Zit even te kijken waar de eerste vakantie met dat ding heen gaat. Of Denemarken/Zweden of Zwitserland. Waarschijnlijk de eerste combinatie, Zwitserland ben ik al zo vaak geweest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we waren op weg over misschien wel 1 van de slechtste wegen en waren blij dat we een 4x4 hadden komen we bij de "parkeerplaats" staat daar een Aygowil niet weten hoe die mensen dat weggetje hebben ervaren. zeker omdat banden en onderstel niet verzekerd zijn
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |