Als je de renners die bij hem in de buurt zaten, wel (soms met moeite) eromheen zag rijden, en dus niet werden opgehouden. Dan snap je zelf ook wel dat het niet helemaal klopt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Mwah, is best verdedigbaar dat 'ie geen tijd aangerekend kreeg. Hij zat weliswaar achterin de groep, maar werd wel degelijk opgehouden door de valpartij. De groep was op dat moment nog compleet.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:03 schreef Zelva het volgende:
twitter:micacquarone twitterde op woensdag 22-05-2013 om 12:56:33The jury's upheld the @BlancoCycling appeal. No gap for Gesink in the yesterday's stage. #giro reageer retweet
![]()
Ik kan me bijna niet voorstellen dat die met zijn vieren het zo maar gaan redden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:56 schreef heywoodu het volgende:
twitter:mrconde twitterde op woensdag 22-05-2013 om 12:55:51Gap of 4:40 min for Rubiano, Durbridge, Dockx and Belkov to the peloton. #giro reageer retweet
Als Wiggins niet een schouderduwtje (van zijn ploegmaat nota bene) gekregen had, had 'ie er idd langs gekund, nu was dat wat lastiger.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je de renners die bij hem in de buurt zaten, wel (soms met moeite) eromheen zag rijden, en dus niet werden opgehouden. Dan snap je zelf ook wel dat het niet helemaal klopt.
Wat betreft Gesink, kan het allemaal. Daar heb ik ook nog niets over gezegd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Wiggins niet een schouderduwtje (van zijn ploegmaat nota bene) gekregen had, had 'ie er idd langs gekund, nu was dat wat lastiger.
Ik vind het wel een verdedigbare beslissing van de jury.
Overigens mbt gisteren ook, als Gesink idd zijn ketting er zelf weer opgekregen heeft. Dan was 'ie niet gebroken en kan het net zo goed een schakelfout geweest zijn.
Het zit ze niet mee in Italië (deels Frankrijk). Hopelijk houden ze nog wel wat leuke bergritjes erin.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:40 schreef INViCTuS het volgende:
Giro-renners krijgen opnieuw te maken met noodweer
text.
Gewoon fietsen dus.quote:
Fijn als het gaat waaien zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |