Is nergens heen gegaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waar is mijn toegang gebleven met die tool man.
Dat plaatje wat je post gaat al helemaal nergens over trouwens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals je aan de statistieken kunt zien, is het grote onzin dat ze niet kicken op de zaak. Als je niet zou kicken op de zaak van de vermiste broertjes, had je postaantal in dat topic veel lager gelegen. Die Whiskers2009 heeft in zowat elk deel gepost bijvoorbeeld. Als er dan mensen met een andere mening komen in laten we nemen topic 36, worden ze helemaal gek en boos op je. Als het ware wordt 112 door tienduizend man tegelijk gebeld. Ze kunnen wel glashard blijven ontkennen dat ze er niet op kicken, maar ze bewijzen het tegendeel. Mensen met een normale andere mening en die deze mening verdedigen worden gelijk aangevallen en opengekrabd tot ze weer weg gaan of weg worden gestuurd.
[..]
Ze hebben dan ook in mijn ogen wel een klein zoekgebied genomen. Het zegt ook veel dat de gehele politie er ver naast zat en een man die wat kikkervisjes ging vangen voor zijn zoon ze uiteindelijk vindt. Terwijl Cothen niet eens ver van Doorn afligt. Weer eens een faal van de politie, al wordt deze nog onbesproken gelaten aangezien de kinderen belangrijker zijn (volkomen logisch).
[ afbeelding ]
Zal dat tweede wel zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan zit je nu op een andere locatie, of je IP adres is dynamisch.
zal wel ziggo zijnquote:
Thx die zocht ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:03 schreef Doublepain het volgende:
http://inthegame.nl/nieuw(...)ijk-het-hier-online/
xbox livestream
FIFA 14 komt op het einde denk ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:05 schreef j0rdiiii het volgende:
ik ga de hond uitlaten
beter rekt die man het zo lang met nietszeggende zooi dat ik het nog zie zo
Je kan wel series kijken in HD, maar dan moet je in Amerika wonen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:11 schreef Muto het volgende:
Wat een onzinextra'tjes. Ik wil gewoon een spelletje met goede kwaliteit en snelheid spelen.
PCquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:11 schreef Muto het volgende:
Wat een onzinextra'tjes. Ik wil gewoon een spelletje met goede kwaliteit en snelheid spelen.
Ja ze moeten welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:14 schreef Muto het volgende:
Ik vind die nieuwe spelcomputers maar kut. Heb je niks maar aan je PS3 ofzo.
Zeker welquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:14 schreef Muto het volgende:
Ik vind die nieuwe spelcomputers maar kut. Heb je niks maar aan je PS3 ofzo.
Wie is die chick in je avatar?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeker welPS3 games zijn niet speelbaar op de PS4 toch.
+ dat ik 'm dan ook als bluray speler op de slaapkamer knal![]()
quote:
Ja moet ik lang wachten, geen zin in dusquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Over 3 jaar heb je wel een slim versie
That's what she said.quote:
Forza man. GT is voor faggots toch?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Forza man. GT is voor faggots toch?
Niks mis meequote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef PSV1990- het volgende:
hahaha die controller van de Xbox hhahahaahha
WAS GEWOON EEN VRAAG JONGEN HOEF JE NIE METEEN AGRESSIEF TE GAAN DOEN LUTSERquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef PSV1990- het volgende:
hahaha die controller van de Xbox hhahahaahha
KOM DAN!! OVER 30 MINUTEN OP STATION IK SPREEK JOU DAAR!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WAS GEWOON EEN VRAAG JONGEN HOEF JE NIE METEEN AGRESSIEF TE GAAN DOEN LUTSER
Ho. Dit gaat me te ver. Was voor mij eerlijk gezegd een beetje forumfun. Derhalve een TR gemacht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
KOM DAN!! OVER 30 MINUTEN OP STATION IK SPREEK JOU DAAR!!
Ik heb een dejavuquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ho. Dit gaat me te ver. Was voor mij eerlijk gezegd een beetje forumfun. Derhalve een TR gemacht.
Opschepper.quote:
oh sorryquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ho. Dit gaat me te ver. Was voor mij eerlijk gezegd een beetje forumfun. Derhalve een TR gemacht.
Zo zou aids er uitzien wanneer je er een controller van maakt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Veel te groot man hahah , die van de PS4 ziet er veel beter uit.
[ afbeelding ]
Zielige kopie van de Wii U.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is dat ding in het midden?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Piekapoeliecontrollersquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:29 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb een stuk gemist, stream liep vast. Wat is er aan de handquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:34 schreef Doublepain het volgende:
Ja wat een kanjer is dit dan
Nu moet ik dus een Xbox halen, belachelijk dat ze dit doen.![]()
wat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:34 schreef Doublepain het volgende:
Ja wat een kanjer is dit dan
Nu moet ik dus een Xbox halen, belachelijk dat ze dit doen.![]()
FIFA ultimate team alleen voor Xboxquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een stuk gemist, stream liep vast. Wat is er aan de hand
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
FIFA ultimate team alleen voor Xbox
Wat de kanker?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet voor PC? Oké geen FIFA kopen dus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat voor extra dingen dan? Single matches zeker?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee
Alleen Xbox krijgt extra dingen, maar dat boeit niet..
Binnenkort bekendquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat voor extra dingen dan? Single matches zeker?
Hoop het niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:41 schreef Doublepain het volgende:
Zou best kunnen dat je nu ook met Legends kan spelen, dat lijkt me opzich wel vet.. NFL heeft dat ook
Gewoon niet kijken naar dat volkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Paar domme trutten behandelen eigenlijk het topic over die vermiste jongetjes bij de DWDD.
godsamme
Cruijff--Kluivert--Pelequote:
is ronald de boer al geweestquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Paar domme trutten behandelen eigenlijk het topic over die vermiste jongetjes bij de DWDD.
godsamme
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Cruijff--Kluivert--Pele
Strootman--Scholes--Iniesta
Roberto Carlos--deBoer-Dercijk-Cafu
-------------Kahn
Zou best vet zijn als dat kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |