Meen je niet?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja. Vroeg zich af of ziekelijke aandacht broertjes wel terecht was. 4 dagen.
In NWS zeker?? Yvonne zei daarnet al dat alle trolls wegwaren.. die hebben goed lopen filteren daar. Ben ik even blij dat ik optijd weg was uit dat topic.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geen idee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, verstandige jongen. En voor hoelang?
Dat bedoelde ik... Is Jimbo dan ook niet gesneuveld?? Heb met hem ook aardig lopen trollenquote:
hij zat met nog 3 man heel sterk voor de favorietengroep en op 1.5 km van de streep breekt zijn ketting kapotquote:
nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:03 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik... Is Jimbo dan ook niet gesneuveld?? Heb met hem ook aardig lopen trollen
Hangt van de postcount in Vbl af. Hoe hoger hoe sneller ban. Als het menens is hoeft stinho pc nog maar op te starten en hij heeft al 4 dagen aan z'n broek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:03 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik... Is Jimbo dan ook niet gesneuveld?? Heb met hem ook aardig lopen trollen
Wat een aanstellers daarzo zegquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is een beetje de afdeling overspannen huisvrouwen daar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Al wordt een andere mening vaak als trollen gezien. Erg irritant in dat soort topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |