Ging over Stoners SC.quote:
Thanks baby!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
tli past zo in Mean Girls.
prachtwijf.
Ik heb beeldmateriaal van ons tweetjes terwijl jij een kneej aan t draaien bent dus nie liegequote:
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zijn in ieder geval chille mensen, kun je misschien wat van opsteken.
Ik ben er getuige van dat dit niet waar is.quote:
Levert spanningen op.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat jij ook aldoor word gepest? dat je niet meer alleen de underdog bent?
Leugens, gefabriceerd door de man om mij in toom te houden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb beeldmateriaal van ons tweetjes terwijl jij een kneej aan t draaien bent dus nie liege
Als je niet oppast post ik ze hier.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leugens, gefabriceerd door de man om mij in toom te houden.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Levert spanningen op.![]()
En dat ben ik pas sinds Vas weg is.Dus dat is ook opgelost zodra ze weer terug is.
JONGE GA TREINSPOORTJES BOUWEN MET PLUIS OFZOquote:
Niet doen, dan wil chloro me niet meer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je niet oppast post ik ze hier.
Ik vind je kinderachtig voor je leeftijd. Hier behoor je boven te staan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik begrijp serieus waar niet, waar de neiging vandaan komt om mensen zo uit te kotsen. Fucking lelijk ook, dat ik mij laat meegaan.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
JONGE GA TREINSPOORTJES BOUWEN MET PLUIS OFZO
True. Men heeft een zondebok nodigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Levert spanningen op.![]()
En dat ben ik pas sinds Vas weg is.Dus dat is ook opgelost zodra ze weer terug is.
IK DOE HET HOOR, MAAK ÉÉN BARKIE NAAR ME OVER ANDERS DOE IK Tquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet doen, dan wil chloro me niet meer.
Wilde ik al niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet doen, dan wil chloro me niet meer.
Meen je dit werkelijk waar? Ik vind het vreemd, dat mensen zo doen. Nu ik klaar ben, zie ik dat Vas weer aan de beurt is. En dan kk, dat het niveau daalt nu ik er ben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind je kinderachtig voor je leeftijd. Hier behoor je boven te staan.
Krijg toch de pest pleuris pisvlek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
IK DOE HET HOOR, MAAK ÉÉN BARKIE NAAR ME OVER ANDERS DOE IK T
Staat onze date van 9 juni nog?quote:
LAAT JE PIEMEL ZIEN OP TINYCHAT.quote:
Ok klaar ik doe tquote:
Wow. :s:Squote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alsof jij daar iets over te zeggen hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |