Goddank, Chloro. Gaan we dan nu over op negeermode? Als iedereen mij dan gewoon negeert, ben ik zo weg, hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar succes met alles hoor. Ben wel klaar met jou.
Sinds Vas er niet meer is, is de gemiddelde wietinname daar ook flink gedaald?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:44 schreef Ugjerke het volgende:
Nog niet zo'n groot verschil tussen deze SC en die van de Stoners gezien als nu.
Nee idd, je overleden tweelingzusje heb je ook in je opgenomen voor de geboorte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sinds Vas er niet meer is, is de gemiddelde wietinname daar ook flink gedaald?
Sowieso, dat is de grootste junk in SC.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goddank, Chloro. Gaan we dan nu over op negeermode? Als iedereen mij dan gewoon negeert, ben ik zo weg, hoor.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zegt misschien iets over niveau. Ik hou al op.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geloof me, hier in sta je wel alleen.
Ik kan me niet herinneren dat ik jou in die SC voorbij heb zien komen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, dat is de grootste junk in SC.
Junks.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.Ik verwacht niet dat Vas nou ver boven het gemiddelde zit.
Is leuk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
My God, Chai..... Wtf. Waarom wil je dat ik hier blijf dan
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zegt misschien iets over niveau. Ik hou al op.
tli past zo in Mean Girls.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geloof me, hier in sta je wel alleen.
Daar is hij vaak te stoned voor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik jou in die SC voorbij heb zien komen.
deze SC.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik jou in die SC voorbij heb zien komen.
Omdat jij ook aldoor word gepest? dat je niet meer alleen de underdog bent?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:48 schreef krioro het volgende:
Dat mensen hier zo weggepest worden zeg, lijkt de Fer SC wel.
Zijn in ieder geval chille mensen, kun je misschien wat van opsteken.quote:
Doe normaal man, zelfs ons kind is nu al stoned. En het is nog niets eens verwekt.quote:
Ik begrijp serieus waar niet, waar de neiging vandaan komt om mensen zo uit te kotsen. Fucking lelijk ook, dat ik mij laat meegaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat jij ook aldoor word gepest? dat je niet meer alleen de underdog bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |