Goeie comeback mi mang. Kk sterkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent ook oprecht vermoeiend aan het worden met je gezeur. Zullen we het hierbij laten?
• Raar hoofd;quote:
Val ik ook eerder voor, of gewoon een goede donkerblonde, die doen het ook prima. Zolang het trouwens niet geverfd paars is (of een andere neon-kleur), is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goed bezig. Moet wel zeggen.. vind brunette normaal beter.
Lelijke wijsneus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat is logisch, maar als die lelijke wijsneus er niet is, hebben we nog tig anderen, die mij pakken op dingen als gewicht etc. Nope, sorry. 1 x is leuk, maar daarna kap ik ermee.
godverquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
• Raar hoofd;
• Dikke bovenbenen;
• Kapotlelijke vaatdoek/handdoek aan;
• Lelijke siraden;
• Gaar zwart bandje om, net alsof zij een zwarte band in iets zou halen;
• Lelijke oorbellen.
Vergeet de kk puntige knietjes niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
• Raar hoofd;
• Dikke bovenbenen;
• Lelijke siraden;
• Lelijke oorbellen.
Knap dat je dat daaruit opmaakt. Staat er heel duidelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is wel gewenst.
https://www.facebook.com/(...)9292192805667&type=1
Neon groenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Val ik ook eerder voor, of gewoon een goede donkerblonde, die doen het ook prima. Zolang het trouwens niet geverfd paars is (of een andere neon-kleur), is er niets aan de hand.
Bam, gelijk jouw onzekerheid te pakkenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lelijke wijsneus.Ik uit kritiek op je gedrag en dan komt ze hiermee. Je hebt duidelijk diepe issues. Succes ermee.
Vond ik te makkelijk, wilde er wat moeite insteken. Echter dus niet in haar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vergeet de kk puntige knietjes niet.
jaja, door blijven focken en dan je afvragen waarom mensen moeilijk tegen je doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bam, gelijk jouw onzekerheid te pakkenZo standaard dit altijd.
Gvd, hardop gelachen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
• Raar hoofd;
• Dikke bovenbenen;
• Lelijke siraden;
• Lelijke oorbellen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lelijke wijsneus.Ik uit kritiek op je gedrag en dan komt ze hiermee. Je hebt duidelijk diepe issues. Succes ermee.
Jullie zijn beiden kklekkerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja meid, ben zo onzeker.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doe wat Chloro doet. Niet zeuren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
jaja, door blijven focken en dan je afvragen waarom mensen moeilijk tegen je doen.
Doe gewoon je eigen dingquote:
Nou reageer je weer debiel. Meisje, herken je soms bepaalde dingen, dat je zo doet?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja meid, ben zo onzeker.Poepoe. Iemand noemt me lelijk. Even snijden en huilen hoor.
Pls.
Of je gaat of je doet normaal, sinds jij hier bent is het niveau flink gedaald.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Thanks skinnyquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:44 schreef Chocolatebear het volgende:
Ambi denkt altijd dat ze mensen bij de spreekwoordelijke ballen heeft terwijl ze eigenlijk gewoon d'r zelf in d'r gezicht mept.mi kanki
Nee ik bedoel dat ik je een fucking mongool vind.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Thanks skinny![]()
Als jullie dan eens kunnen kappen met al die verrekt simpele opmerkingen, wil ik normaal doen.
Nee hoor. Maar succes met alles hoor. Ben wel klaar met jou.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou reageer je weer debiel. Meisje, herken je soms bepaalde dingen, dat je zo doet?
True, maar ik ben niet alleen, hequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of je gaat of je doet normaal, sinds jij hier bent is het niveau flink gedaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |