SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alive (Stephen Swartz Remix), a song by Krewella on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex![]()
Wat..quote:
Dus ik kan mij helemaal volstouwen met patat en pannekoeken en ijs en chips en chocola en het is gezond als ik een maar een bakje sla erbij pak?![]()
![]()
TvpOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Flikker opquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wat
http://i.imgur.com/FztlLRT.png![]()
![]()
Omdat kinderen vuige vetkleppen zijn en niet genoeg bewegen. Daarom.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:54 schreef MineraalWater het volgende:
Ik snap niet waarom scholen aan sport clinics doen![]()
Ja maar dan moeten die dikke maar gaan sporten, Ik niet gvd kost allemaal tijd weerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Omdat kinderen vuige vetkleppen zijn en niet genoeg bewegen. Daarom.![]()
MENDER!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Is dat mijn tekst?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mijn tekst hey dat isOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
kut regen, wilde net een laatste hand aan mijn auto leggen.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef Curlbrah het volgende:
kut regen, wilde net een laatste hand aan mijn auto leggen.
toen de rukkende man in het park betrapt werd, sloeg hij de hand aan zichzelfquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef Curlbrah het volgende:
kut regen, wilde net een laatste hand aan mijn auto leggen.![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef Curlbrah het volgende:
kut regen, wilde net een laatste hand aan mijn auto slaan.![]()
![]()
Oh fuckquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:39 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
toen de rukkende man in het park betrapt werd, sloeg hij de hand aan zichzelf![]()
![]()
't Werkt prima maar de minpool vonkt als ik hem probeer aan te sluitenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
http://translate.google.n(...)ch%20een%20benghamelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:41 schreef bobbernaut het volgende:
http://translate.google.n(...)oeren%20kankerkachelals je dat afspeelt
![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:39 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
toen de rukkende man in het park betrapt werd, sloeg hij de hand aan zichzelf
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik lig dubbel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
(snap je de plus is een winkel)![]()
![]()
hehquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
(snap je de plus is een winkel)
ok
best leukChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Al een idee wat je gaat doen dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:57 schreef d4v1d het volgende:
Bam,
toestemming van leerplicht om een baantje te gaan zoeken![]()
Vakkenvullen wss.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Al een idee wat je gaat doen dan?![]()
https://werk.ah.nl/
Die vrouw in het begin. ik schrok me de tering
Ze staan er ook lekker ongemakkelijk![]()
![]()
nieuwe xbox reveal
http://www.xbox.com/en-US/hub/reveal
Naja het zal allemaal wel. Ik blijf bij pc voor gaming
[ Bericht 1% gewijzigd door Mender op 21-05-2013 20:19:01 ]![]()
fuaark ging ik net naar buiten.. regent het alweer!!
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPS ON BACON STRIPSFear is the grease of society.![]()
En de my little pony hype niet wil je zeggen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is wel zo. Die hele internet baconhype is gewoon overdreven![]()
gast, als je vakkenvuller wil worden ergens dan ga je er langs en vraag je om een sollicitatie formulier.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:29 schreef d4v1d het volgende:
https://werk.ah.nl/
Die vrouw in het begin. ik schrok me de tering
Ze staan er ook lekker ongemakkelijkChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Die ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
En de my little pony hype niet wil je zeggen?![]()
JA dit ookquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
gast, als je vakkenvuller wil worden ergens dan ga je er langs en vraag je om een sollicitatie formulier.![]()
Al meerdere keren hier voorbij zien komen dat iemand via het internet naar een vacature als vakkenvuller zocht. (not sure wie, bob ofzo?)Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Gewoon omdat het dan beter overkomt of zijn er andere redenen voor ook?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:26 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
gast, als je vakkenvuller wil worden ergens dan ga je er langs en vraag je om een sollicitatie formulier.![]()
![]()
Een manager gaat niet alle mails met sollicitaties lezen, die gaan naar een apart mapje dat hij nooit checkt. Fysieke sollicitaties dan eerder.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon omdat het dan beter overkomt of zijn er andere redenen voor ook?
Bron: heb bij de LaPlace gewerkt![]()
Morgen maar even langs.
Ik ben nog nooit in dat filiaal geweest... Wel handig als ik hem een beetje ken![]()
![]()
Hey ik heb werk hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef Curlbrah het volgende:
Al meerdere keren hier voorbij zien komen dat iemand via het internet naar een vacature als vakkenvuller zocht. (not sure wie, bob ofzo?)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bohh er waren wel veel milfs hehe![]()
En dan heb je een turkenfamilie die gewoon de chips in de winkel open maakt
EN TERUG LEGT
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:44 schreef bobbernaut het volgende:
En dan heb je een turkenfamilie die gewoon de chips in de winkel open maakt
EN TERUG LEGT![]()
![]()
Was jij niet die stoere 16 jarige?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat jij werkt.![]()
Maar dat ligt waarschijnlijk aan mij
Hey maar deze kerol heeft werk, u jelly?
Jij wordt later echt zo'n bijstandsmoederOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
mensen die klappen voor DLC, hebben ze chinezen gekocht?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Was jij niet die stoere 16 jarige?
Jij wordt later echt zo'n bijstandsmoeder
Nee oke
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2013 19:57:36 ]![]()
lel waarom kijk je het dan nog eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:56 schreef Ame_thyst het volgende:
mensen die klappen voor DLC, hebben ze chinezen gekocht?![]()
omdat het kanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
lel waarom kijk je het dan nog eigenlijk?
omdat ik het interessant vind
omdat ik dan weer iets kan afzeikenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ohja dat is waar natuurlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:05 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
omdat het kan
omdat ik het interessant vind
omdat ik dan weer iets kan afzeiken![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Was jij niet die stoere 16 jarige?
Jij wordt later echt zo'n bijstandsmoeder
Vakkenvuller en heeft al praats![]()
omdat er de meeste mensen zich zo aanmelden en er daarom geen vacature online komt te staan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon omdat het dan beter overkomt of zijn er andere redenen voor ook?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Yo Gasten/Dames
Is de minecraft server down?? of heeft die een nieuwe IP? als ik MC op start krijg ik cant reach server![]()
Ja hij doet biggie, maar dan loopt ie te janken dat ie geen baantje heeftquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vakkenvuller en heeft al praats
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |