Boeren blok-pet. Katoenen broeken of overals. Lekker murmelend praten en heerlijk ouwehoerenquote:Op maandag 2 september 2013 21:15 schreef vencodark het volgende:
[..]Dat heb ik nooit beseft. Mijn opa en oma waren heel anders. Gewoon opa met bretels, een petje, peuk in zijn mond en sloffen aan. En oma met een watergolfje, bloemenjurk en omasieraden.
Exact.quote:Op maandag 2 september 2013 21:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Boeren blok-pet. Katoenen broeken of overals. Lekker murmelend praten en heerlijk ouwehoerenOpa
Hij schijnt ook nóg een broer en nóg een zus te hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 20:57 schreef THEFXR het volgende:
die ouders van Micheal wilde niet meer mee doen.
Barbie en d'r vent bedoel je? Net of die schaamtegevoel kennen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef THEFXR het volgende:
als je dit terugkijkt als ouder, schaam je je dood
hun oudersquote:Op maandag 2 september 2013 21:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Barbie en d'r vent bedoel je? Net of die schaamtegevoel kennen.
Volgens mij hebben ze het ook gewoon zo laten liggen.... het leek er iig op alsof het er nog lag toen de caravans wegreden.quote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef quirina het volgende:
Hopla flikker de strontluier en roze pak maar op straat.
Lekker aso
Ik was bij Oh, Oh, Cherso al dankbaar dat mijn kind (van bijna dezelfde leeftijd) gewoon echt niet tussen dat spul zou passen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef THEFXR het volgende:
als je dit terugkijkt als ouder, schaam je je dood
En daarna gestopt met filmen en opgeruimd. Durf er geld op te zetten. Dit is zo opgezet, juist om bij het plaatje te laten passen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het ook gewoon zo laten liggen.... het leek er iig op alsof het er nog lag toen de caravans wegreden.
Ik durf tegenwoordig al nauwelijks meer te zeggen waar ik vandaan kom.quote:Op maandag 2 september 2013 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was bij Oh, Oh, Cherso al dankbaar dat mijn kind (van bijna dezelfde leeftijd) gewoon echt niet tussen dat spul zou passen.
Je zou je idd kapotschamen als dat door jou opgevoed was, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |